Heb een man te veel gesmst en voel me dom..
dinsdag 2 juni 2009 om 05:57
Ik voel me zooo stom en ik schaam me zooo erg!
Ik heb sinds bijna 3 weken een nieuwe collega en meteen was er een leuke klik. We reizen af en toe samen naar het werk wat hartstikke gezellig is en ook tijdens het werk (als we elkaar zien/spreken) is het leuk. Alleen ben ik zooo stom geweest want ik heb hem de afgelopen week nogal veel gesmst....Oooh ik kan mezelf wel voor mn kop slaan! Het smsen begon over afspreken op het station en werd later wat meer geinen. In het begin reageerde hij nog wel maar later niet meer. Ik denk dat het nu ongeveer 10-5 staat voor mij zeg maar....
Het erge is dat ik me de afgelopen twee dagen ben gaan realiseren dat ik hem mss wel iets leuker vind dan gewoon leuk en dat een man te vaak smsen dan niet echt handig is.Nogal dom zelfs. Ik denk niet dat hij mij ook meer dan leuk vindt (geen hints die richting op, geen relatie willen -vertelde hij op de eerste dag- wel een keer met me willen stappen) maar ik ben zo bang dat ik het nu helemaal verpest heb en in zijn ogen veranderd ben van een leuke collega in een frustie vrouw!
Wat vinden jullie?Moet ik het zo laten of er nog iets over zeggen? (even een smsje mss?
) Sorry ofzo?
(pfff, wat een gedoe...stomme koe die ik ben!)
Bedankt voor de tips!
Ps Ik zie hem woensdag heel even. Als ik er iets mee wil dan moet ik dus echt op hem af stappen en er iets over zeggen (sms) , er is niet echt tijd voor tussen neus en lippen door.
Ik heb sinds bijna 3 weken een nieuwe collega en meteen was er een leuke klik. We reizen af en toe samen naar het werk wat hartstikke gezellig is en ook tijdens het werk (als we elkaar zien/spreken) is het leuk. Alleen ben ik zooo stom geweest want ik heb hem de afgelopen week nogal veel gesmst....Oooh ik kan mezelf wel voor mn kop slaan! Het smsen begon over afspreken op het station en werd later wat meer geinen. In het begin reageerde hij nog wel maar later niet meer. Ik denk dat het nu ongeveer 10-5 staat voor mij zeg maar....
Het erge is dat ik me de afgelopen twee dagen ben gaan realiseren dat ik hem mss wel iets leuker vind dan gewoon leuk en dat een man te vaak smsen dan niet echt handig is.Nogal dom zelfs. Ik denk niet dat hij mij ook meer dan leuk vindt (geen hints die richting op, geen relatie willen -vertelde hij op de eerste dag- wel een keer met me willen stappen) maar ik ben zo bang dat ik het nu helemaal verpest heb en in zijn ogen veranderd ben van een leuke collega in een frustie vrouw!
Wat vinden jullie?Moet ik het zo laten of er nog iets over zeggen? (even een smsje mss?

(pfff, wat een gedoe...stomme koe die ik ben!)
Bedankt voor de tips!
Ps Ik zie hem woensdag heel even. Als ik er iets mee wil dan moet ik dus echt op hem af stappen en er iets over zeggen (sms) , er is niet echt tijd voor tussen neus en lippen door.
dinsdag 2 juni 2009 om 07:12

dinsdag 2 juni 2009 om 07:19
Gewoon kappen met dat doelloze gesms. Zeker als je iemand treft die het sms-tijdperk al achter zich heeft gelaten en daar geen zin in heeft, werkt het vooral averechts als je tóch steeds blijft sms-en. Je spreekt/ziet 'm toch af en toe? Klets dan gewoon bij en vraag of ie zin heeft om 'n keer uit eten te gaan/terrasje te pakken.

dinsdag 2 juni 2009 om 07:39
Waarom wordt er altijd zo raar gedaan over mensen die (nog) geen relatie willen? Is het nou echt zo vreemd wanneer iemand daar gewoon even niet op zit te wachten? Ik heb ook echt wel periodes in mijn leven gehad dat mijn hoofd niet stond naar een man en ik kwam echt wel mannen tegen waar ik verliefd op raakte. Natuurlijk kan iemand je niet zien zitten als hij zegt geen relatie te willen maar dat hoeft echt niet zo te zijn!
En te veel smsen, tja, ik sms ook best snel/vaak even iemand. Ik denk daar nooit zo over na, over hoe fout dat wel niet kan overkomen op iemand. Er wordt echt te veel nagedacht denk ik
En te veel smsen, tja, ik sms ook best snel/vaak even iemand. Ik denk daar nooit zo over na, over hoe fout dat wel niet kan overkomen op iemand. Er wordt echt te veel nagedacht denk ik
dinsdag 2 juni 2009 om 07:42
Ik zou zowiezo eens ophouden met je zelf een ''stomme koe'' te noemen, nou en ! je heb hem veel gesmst, hij regageert niet echt...ik zou denken, okee hij is minder in je geintreseert dan jij in hem, laat het gewoon, wacht of hij smst, doet ie dat nou niet, dan gewoon met opgetogen hoofd normaal lachen naar hem, en gewoon verders als collega's... jij hebt genoeg je best gedaan, de zet is aan hem.

dinsdag 2 juni 2009 om 07:45
quote:rascalles schreef op 02 juni 2009 @ 07:39:
Waarom wordt er altijd zo raar gedaan over mensen die (nog) geen relatie willen?Het is meer de combinatie van hoe die man het brengt. Als ik geen relatie wil ga ik dat niet meteen de eerste dag bij iemand die ik ontmoet van de daken schreeuwen - het is dan simpelweg geen issue voor mij - om er vervolgens óók nog even tussen neus en lippen door aan toe te voegen dat je wél dolgraag met iemand wil stappen. Komt op mij nogal playerig over.
Waarom wordt er altijd zo raar gedaan over mensen die (nog) geen relatie willen?Het is meer de combinatie van hoe die man het brengt. Als ik geen relatie wil ga ik dat niet meteen de eerste dag bij iemand die ik ontmoet van de daken schreeuwen - het is dan simpelweg geen issue voor mij - om er vervolgens óók nog even tussen neus en lippen door aan toe te voegen dat je wél dolgraag met iemand wil stappen. Komt op mij nogal playerig over.
dinsdag 2 juni 2009 om 08:07
Ja, ik denk ook niet dat hij mij meer dan leuk vindt hoor. Weet alleen niet of dat iets te maken heeft met zijn geen relatie willen op het moment. We hadden in het algemeen over relaties. De volgende dag gingen we daar nog even over door. Toen zei hij: je houdt van duidelijkheid heb je gezegd (i.d.d), ik wil geen kinderen, wil jij die wel, want daar ben ik heel duidelijk over (zoiets)?
Nou ja, dan zal dat niet smsen ook wel een duidelijke boodschap zijn, haha.
(nee, ik wil ook geen kinderen maar dat terzijde)
Nou ja, dan zal dat niet smsen ook wel een duidelijke boodschap zijn, haha.
(nee, ik wil ook geen kinderen maar dat terzijde)

dinsdag 2 juni 2009 om 08:45
absoluut niet mer sms-en met sorry erin. Nu is het nog niet raar, ok jij houdt van sms-en, hij blijkbaar niet zo. Maar als je sorry gaat sms-en kom je wel dom en frustie over. Joh, hou het luchtig, nu gewoon niet meer sms-en en gewoon weer verder als eerst, en er niks meer over zeggen.Jij maakt er nu een giga probleem van, hij niet hoor, hij denkt er waarschijnlijk niet eens over na. Tenzij je sorry gaat sms-en, dan zet je jezelf voor aap en dat zal hij ook zien.
succes en niet zo puberachtig doen hoor.
succes en niet zo puberachtig doen hoor.
dinsdag 2 juni 2009 om 08:59
Stel nou dat je hierbij idd een "blauwtje gelopen" hebt. Dat hij jou niet zo leuk vindt dan jij hem, dan is dat nog steeds toch geen ongelooflijke ramp? So what? Wie niet waagt, die niet wint!
Je bent zeker geen domme koe dat je hem enigszins signalen hebt gegeven. Als hij daar niet op in gaat, dan is dat jammer, maar pech gehad. Dan ben je echt geen domme koe!
Trouwens, zo'n duidelelijk blauwtje is het toch helemaal niet? Het is niet dat in lingereie hem ten huwelijk vroeg of zo.
Je bent zeker geen domme koe dat je hem enigszins signalen hebt gegeven. Als hij daar niet op in gaat, dan is dat jammer, maar pech gehad. Dan ben je echt geen domme koe!
Trouwens, zo'n duidelelijk blauwtje is het toch helemaal niet? Het is niet dat in lingereie hem ten huwelijk vroeg of zo.
dinsdag 2 juni 2009 om 09:06
Hahaha, goh, jullie zijn wel lief zeg. Nee, niet in lingerie gevraagd. Meer gesmst over werk en afspreken op het station en wat geintjes.
Maar in het kader van domme akties heb ik dan mss toch wel wat doms gedaan... Donderdag waren we aan het afspreken op het station (over de sms) en toen realiseerde ik me dat ik hem wel vaak smste dus toen smste ik hem; ik sms je geloof ik een beetje veel, gaat zonder nadenken maar kan me voorstellen dat het een beetje irritant is
Fijn weekend! . Daar heeft hij niet op gereageerd.
En echt, mijn sms-gedrag gaat echt zonder nadenken, totdat ik me nu ineens besef dat ie echt leuk is en hij me mss dom vindt door dat smsen...
Maar in het kader van domme akties heb ik dan mss toch wel wat doms gedaan... Donderdag waren we aan het afspreken op het station (over de sms) en toen realiseerde ik me dat ik hem wel vaak smste dus toen smste ik hem; ik sms je geloof ik een beetje veel, gaat zonder nadenken maar kan me voorstellen dat het een beetje irritant is

En echt, mijn sms-gedrag gaat echt zonder nadenken, totdat ik me nu ineens besef dat ie echt leuk is en hij me mss dom vindt door dat smsen...
dinsdag 2 juni 2009 om 09:12
quote:Groen_is_gras schreef op 02 juni 2009 @ 09:06:
Fijn weekend! . Daar heeft hij niet op gereageerd.
...
Nix aan de hand toch!
Vind het geen raar berichtje,absoluut niet...meer bot van hem dat ie niet een berichtje terug doet met "geen probleem,ook een goed weekend" of iets van die strekking..
Maar inderdaad wat de rest van de meiden hier ook zegt: nu even radiostilte!!
Zeker niet smsen vóórdat hij dat doet.
En als je hem woensdag ziet gewoon doen of er nix aan de hand is....is er feitelijk ook niet!! (alleen jouw hersenspinsels spelen je parten,maar dat weet hij dan weer niet )

...
Nix aan de hand toch!
Vind het geen raar berichtje,absoluut niet...meer bot van hem dat ie niet een berichtje terug doet met "geen probleem,ook een goed weekend" of iets van die strekking..
Maar inderdaad wat de rest van de meiden hier ook zegt: nu even radiostilte!!
Zeker niet smsen vóórdat hij dat doet.
En als je hem woensdag ziet gewoon doen of er nix aan de hand is....is er feitelijk ook niet!! (alleen jouw hersenspinsels spelen je parten,maar dat weet hij dan weer niet )