Mode & Beauty alle pijlers

Couperose behandeling, ervaring/tips?

25-08-2021 22:29 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!
Ervaringen gezocht :)

Ik ben best tevreden over m'n huid (weinig rimpels en mensen schatten me altijd jonger), echter krijg ik de laatste jaren telkens meer zichtbare couperose. Ik had altijd al gauw blosjes, maar nu vind ik het ontsierlijk worden en zonder make-up voel ik me niet meer fijn. ik ben bang dat het erger wordt, en ik straks net als mijn moeder toch heel veel rood en bloedvaatjes in mijn gezicht en wangen krijg.
Contact gehad met de HA en die gaf aan dat je couperose kan laten laseren.

Nu is mijn vraag. Wie heeft/had erook last van en heeft er wat aan gedaan? Wat heb je gedaan en Hoe beviel dat?
Ik ben heel benieuwd! Dankjewel!
Ik lees mee, geen couperose maar wel roodheid door rosacea. Daar zou laseren ook tegen helpen.
Ja, laten doen en ging redelijk goed weg maar heb bij de laatste behandeling een flinke brandwond opgelopen op de zijkant van mijn neus.
Ik heb het nu twee keer laten weglaseren, daarmee is het een heel stuk verbeterd
Wow Claudia wat heftig! Heb je er een groot litteken aan overgehouden?
Hoe kon dat gebeuren?

Hoeveel behandelingen heb je gehad, en wat heeft het je gekost :-)
stipjepipje wijzigde dit bericht op 25-08-2021 23:44
8.00% gewijzigd
Couperose kun je ook laten coaguleren. Ik heb dit bij een huidtherapeut laten doen. En alle behandelde vaatjes waren weg. Nadeel is wel een aantal dagen korstjes. Mag 2 dagen niet nat worden. Vond het niet pijnlijk en het resultaat was prima. Duur was het ook niet. 1 behandeling kost 35 euro.
Helpt Gladskin dan niet?
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
leenav schreef:
25-08-2021 23:35
Couperose kun je ook laten coaguleren. Ik heb dit bij een huidtherapeut laten doen. En alle behandelde vaatjes waren weg. Nadeel is wel een aantal dagen korstjes. Mag 2 dagen niet nat worden. Vond het niet pijnlijk en het resultaat was prima. Duur was het ook niet. 1 behandeling kost 35 euro.
Ook laten doen, ging prima. Resultaat was mooi. Nu een paar jaar verder en de eerste adertjes komen weer in beeld. Binnenkort even afspraak maken.
Ik! Vorige gelaserd met coagulatie therapie. Nu bijna weken later een wereld van verschil. Moedervlekje ook laten doen en die is ook bijna weg.
Over twee weken nog een sessie en dan verwacht ik dat alles wel weg is
retrostar schreef:
26-08-2021 05:39
Helpt Gladskin dan niet?
Voor geen meter!!! Misschien bij rosacea wel. Dus laten laseren idd
stipjepipje schreef:
25-08-2021 23:21
Wow Claudia wat heftig! Heb je er een groot litteken aan overgehouden?
Hoe kon dat gebeuren?

Hoeveel behandelingen heb je gehad, en wat heeft het je gekost :-)

Er zit een wittige vlek. Valt gelukkig niet enorm op maar zou nu zelf niet zo snel meer zo’n behandeling durven ondergaan. Ze heeft waarschijnlijk te lang of te vaak op 1 plek gelasert.

Ik betaalde iets van €70 per behandeling, is nog prijzig ook als ik hier de andere prijzen zie.
BuzzieBee schreef:
26-08-2021 07:32
Ik! Vorige gelaserd met coagulatie therapie. Nu bijna weken later een wereld van verschil. Moedervlekje ook laten doen en die is ook bijna weg.
Over twee weken nog een sessie en dan verwacht ik dat alles wel weg is
Doet dat echt geen pijn? Ze branden het toch weg?
ik geef mn bek ook maar een douw
Neuh, het is meer alsof ze een heet staafje tegen je wang houden. Lekker is het ook niet, maar pijn doet het zeker niet, en het is zo gepiept. En het resultaat is dus werelds nu al, en ik moet nog een keer.

Ik had het over mijn hele wangen en neus en zwaar ook. Alsof ik een soort zware alcoholist was. En ik drink niet eens. Bij mij koste het 50 euro per half uur, maar langer dan dat lag ik de eerste keer niet en dat was inclusief de moedervlek.
Bedankt allemaal, ik ga het dan zeker laten doen. Het zal meevallen qua kosten en lijkt me heerlijk om niet meer knalrode wangen te krijgen :-) thanks!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven