Couperose behandeling, ervaring/tips?
woensdag 25 augustus 2021 om 22:29
Hallo!
Ervaringen gezocht
Ik ben best tevreden over m'n huid (weinig rimpels en mensen schatten me altijd jonger), echter krijg ik de laatste jaren telkens meer zichtbare couperose. Ik had altijd al gauw blosjes, maar nu vind ik het ontsierlijk worden en zonder make-up voel ik me niet meer fijn. ik ben bang dat het erger wordt, en ik straks net als mijn moeder toch heel veel rood en bloedvaatjes in mijn gezicht en wangen krijg.
Contact gehad met de HA en die gaf aan dat je couperose kan laten laseren.
Nu is mijn vraag. Wie heeft/had erook last van en heeft er wat aan gedaan? Wat heb je gedaan en Hoe beviel dat?
Ik ben heel benieuwd! Dankjewel!
Ervaringen gezocht
Ik ben best tevreden over m'n huid (weinig rimpels en mensen schatten me altijd jonger), echter krijg ik de laatste jaren telkens meer zichtbare couperose. Ik had altijd al gauw blosjes, maar nu vind ik het ontsierlijk worden en zonder make-up voel ik me niet meer fijn. ik ben bang dat het erger wordt, en ik straks net als mijn moeder toch heel veel rood en bloedvaatjes in mijn gezicht en wangen krijg.
Contact gehad met de HA en die gaf aan dat je couperose kan laten laseren.
Nu is mijn vraag. Wie heeft/had erook last van en heeft er wat aan gedaan? Wat heb je gedaan en Hoe beviel dat?
Ik ben heel benieuwd! Dankjewel!
woensdag 25 augustus 2021 om 23:35
donderdag 26 augustus 2021 om 06:30
Ook laten doen, ging prima. Resultaat was mooi. Nu een paar jaar verder en de eerste adertjes komen weer in beeld. Binnenkort even afspraak maken.leenav schreef: ↑25-08-2021 23:35Couperose kun je ook laten coaguleren. Ik heb dit bij een huidtherapeut laten doen. En alle behandelde vaatjes waren weg. Nadeel is wel een aantal dagen korstjes. Mag 2 dagen niet nat worden. Vond het niet pijnlijk en het resultaat was prima. Duur was het ook niet. 1 behandeling kost 35 euro.
donderdag 26 augustus 2021 om 09:22
stipjepipje schreef: ↑25-08-2021 23:21Wow Claudia wat heftig! Heb je er een groot litteken aan overgehouden?
Hoe kon dat gebeuren?
Hoeveel behandelingen heb je gehad, en wat heeft het je gekost![]()
Er zit een wittige vlek. Valt gelukkig niet enorm op maar zou nu zelf niet zo snel meer zo’n behandeling durven ondergaan. Ze heeft waarschijnlijk te lang of te vaak op 1 plek gelasert.
Ik betaalde iets van €70 per behandeling, is nog prijzig ook als ik hier de andere prijzen zie.
donderdag 26 augustus 2021 om 11:17
Doet dat echt geen pijn? Ze branden het toch weg?
ik geef mn bek ook maar een douw
donderdag 26 augustus 2021 om 20:38
Neuh, het is meer alsof ze een heet staafje tegen je wang houden. Lekker is het ook niet, maar pijn doet het zeker niet, en het is zo gepiept. En het resultaat is dus werelds nu al, en ik moet nog een keer.
Ik had het over mijn hele wangen en neus en zwaar ook. Alsof ik een soort zware alcoholist was. En ik drink niet eens. Bij mij koste het 50 euro per half uur, maar langer dan dat lag ik de eerste keer niet en dat was inclusief de moedervlek.
Ik had het over mijn hele wangen en neus en zwaar ook. Alsof ik een soort zware alcoholist was. En ik drink niet eens. Bij mij koste het 50 euro per half uur, maar langer dan dat lag ik de eerste keer niet en dat was inclusief de moedervlek.