Babydraagzak ervaringen gevraagd
donderdag 14 mei 2009 om 20:41
Hoi
Ik ben van plan om een babydraagzak a la Baby Bjorn te kopen. I
Ik vraag me alleen af hoe lang je zoiets kunt gebruiken voordat de baby er te groot voor wordt. En of je um wel vaak gebruikt... voordat ik (weer) een miskoop heb (haha). Koop nl. wel vaker (achteraf gezien) nutteloze dingen
Hoor graag jullie ervaringen!
Ik ben van plan om een babydraagzak a la Baby Bjorn te kopen. I
Ik vraag me alleen af hoe lang je zoiets kunt gebruiken voordat de baby er te groot voor wordt. En of je um wel vaak gebruikt... voordat ik (weer) een miskoop heb (haha). Koop nl. wel vaker (achteraf gezien) nutteloze dingen
Hoor graag jullie ervaringen!

vrijdag 29 mei 2009 om 07:51
Tiaraatje, wat ik altijd doe om botsingen met mijn decollete te voorkomen is als je de fcc doet een baan stof over haar rug en hoofd laten lopen, zit ze lekker stevig en wordt ze meteen al in een slaaphouding gedwongen.
Het enige nadeel dat ik kan verzinnen van winkelen met een draagdoek is dat je zelf geen pashokjes meer ziet . Aan de andere kant blijft er zo meer doekengeld over
Het enige nadeel dat ik kan verzinnen van winkelen met een draagdoek is dat je zelf geen pashokjes meer ziet . Aan de andere kant blijft er zo meer doekengeld over
vrijdag 29 mei 2009 om 09:45
woensdag 3 juni 2009 om 14:05
quote:Yamuna schreef op 03 juni 2009 @ 13:40:
in een tas
ik heb een katoenen handtas daarin stop ik twee luiers een pakje doekjes sleutels telefoon voeding heb ik in mn memmen maar dat had er ook nog wel bijgepast
Hhaha, ja is ook zo..een tas
Ik heb normaal vaak een schoudertas die dus schuin over 1 schouder gaat, maar dan is een handtas beter denk ik.
in een tas
ik heb een katoenen handtas daarin stop ik twee luiers een pakje doekjes sleutels telefoon voeding heb ik in mn memmen maar dat had er ook nog wel bijgepast
Hhaha, ja is ook zo..een tas
Ik heb normaal vaak een schoudertas die dus schuin over 1 schouder gaat, maar dan is een handtas beter denk ik.
woensdag 3 juni 2009 om 14:19
Ja klopt. Vond mijzelf nog wel dom. Zag van het weekend een moeder met tricotslen en pasgeboren baby. Echter, ze had de banden die over je rug lopen TOTAAL niet uitgespreid, waardoor het hele effect van de doek wegviel, ze zaten helemaal in elkaar gefrommeld. Ik wilde haar staande houden en die dingen even spreiden maar voelde me een bemoeihal die zelf net kwam kijken op dit gebied. Later dacht ik, shit ik had wat moeten zeggen.
woensdag 3 juni 2009 om 14:33
Haha, tiaraatje, je komt al bijna in aanmerking voor het lidmaatschap van de doekenmaffia
Ik als naainitwit ga me binnenkort wagen aan het zelf maken van een Onbag. Als ik durf, tenminste.
En net mijn fysiotherapeute, tevens bekkenfysio en docente zwangerschapsgym even wijzer gemaakt over draagdoeken. Ze vond het interessant, volgende keer zal ik eens wat uitgeprinte info meenemen.
Ik als naainitwit ga me binnenkort wagen aan het zelf maken van een Onbag. Als ik durf, tenminste.
En net mijn fysiotherapeute, tevens bekkenfysio en docente zwangerschapsgym even wijzer gemaakt over draagdoeken. Ze vond het interessant, volgende keer zal ik eens wat uitgeprinte info meenemen.
woensdag 3 juni 2009 om 14:37
ik heb sinds vorige week een zomerse "pappadoek"
Calin Bleu lekker dun voor de zomerse dagen , en lekker fris kleurtje ehm geen kleurtje beetje eco katoen kleurtje.
pappa is er erg blij mee ... yam is ook erg blij
*pappa is nog niet zo bedreven in het knopen , maar hij doet zo zn best dat ik m niet continue wil corrigeren. (straks vind ie t niet meer leuk als ik veel ga zeuren en verbeteren)
Calin Bleu lekker dun voor de zomerse dagen , en lekker fris kleurtje ehm geen kleurtje beetje eco katoen kleurtje.
pappa is er erg blij mee ... yam is ook erg blij
*pappa is nog niet zo bedreven in het knopen , maar hij doet zo zn best dat ik m niet continue wil corrigeren. (straks vind ie t niet meer leuk als ik veel ga zeuren en verbeteren)