Theehuis!
woensdag 3 juni 2009 om 00:09
woensdag 3 juni 2009 om 10:36
Hier nog steeds geen akkoord voor 2.5 dag. Heb vanmorgen gevraagd waarom het dan zo lang duurt want het is toch gewoon een kwestie van ja/nee. Antwoord: 'Ze' zijn het er niet mee eens want 'ze' willen iemand voor vijf dagen in totaal (collega werkt er twee, ik drie)'. 'Ze' gaan er nu over in conclaaf.
Ik heb verzocht dat 'ze' een beetje opschieten, want moet ook plaats op kdv en NSO regelen natuurlijk.
Ben er wel een beetje klaar mee hier eerlijk gezegd.
Even Hyves kijken nu
Ik heb verzocht dat 'ze' een beetje opschieten, want moet ook plaats op kdv en NSO regelen natuurlijk.
Ben er wel een beetje klaar mee hier eerlijk gezegd.
Even Hyves kijken nu
woensdag 3 juni 2009 om 11:52
Reiswieg uitgeleend aan het nichtje van de buurvrouw d'r man z'n zus en daar weer de achterneef van?
Of op zolder?
Naar de tandarts geweest en boodschappen gedaan. Hyves gelezen maar kan niet reageren, dat Chrome doet af en toe raar bij mij weet niet of ik het ga houden.
Maar een dikke vette knuffel voor Inad
Sjonguh Star wat een gezeik zeg. Als ik wat leuks tegenkom mail ik wel door
Of op zolder?
Naar de tandarts geweest en boodschappen gedaan. Hyves gelezen maar kan niet reageren, dat Chrome doet af en toe raar bij mij weet niet of ik het ga houden.
Maar een dikke vette knuffel voor Inad
Sjonguh Star wat een gezeik zeg. Als ik wat leuks tegenkom mail ik wel door
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
woensdag 3 juni 2009 om 12:36
woensdag 3 juni 2009 om 14:07
Zal ik je ook nog even bellen dan?
Dank voor de lieve reacties jullie zijn liehief
heb weer geupdeet en ben er alweer een stuk relaxter in. Leuk man, hormonen
Star, belachelijk van werk zeg. Ik had binnen twee dagen, omdat hoofd van afd. er niet was op dag zelf, reactie op ouderschapsverlofgebeuren. En, volgens mij wilde je sowieso al iets anders toch?
Dier's reiswieg is soort Frans vliegtuig. Ooh wat fout. Sorry
Wel echt vreselijk trouwens.. nu dus half terecht, niets van over
Verder, op de onzinnige toer, ben ik erg weinig onder de indruk van de intelligentie ende schrijfkunsten van de zogenaamde artsen hier op het forum. En van hun solidariteitsgevoel trouwens.
Dank voor de lieve reacties jullie zijn liehief
heb weer geupdeet en ben er alweer een stuk relaxter in. Leuk man, hormonen
Star, belachelijk van werk zeg. Ik had binnen twee dagen, omdat hoofd van afd. er niet was op dag zelf, reactie op ouderschapsverlofgebeuren. En, volgens mij wilde je sowieso al iets anders toch?
Dier's reiswieg is soort Frans vliegtuig. Ooh wat fout. Sorry
Wel echt vreselijk trouwens.. nu dus half terecht, niets van over
Verder, op de onzinnige toer, ben ik erg weinig onder de indruk van de intelligentie ende schrijfkunsten van de zogenaamde artsen hier op het forum. En van hun solidariteitsgevoel trouwens.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
woensdag 3 juni 2009 om 14:35
Welke artsen-die-dan-vast-geen-arts-zijn? Ik wil ook rellen
Fijn van relaxtheid Inad
Men is nu opgehouden met bellen, maar mogelijk is dat ook omdat er in mijn agenda een afspraak staat, die stikeum niet doorgegaan is, maar dat heb ik niet verwijderd, zodat de receptie denkt dat ik er niet ben
Frans vliegtuig
Fijn van relaxtheid Inad
Men is nu opgehouden met bellen, maar mogelijk is dat ook omdat er in mijn agenda een afspraak staat, die stikeum niet doorgegaan is, maar dat heb ik niet verwijderd, zodat de receptie denkt dat ik er niet ben
Frans vliegtuig
Peas on earth!
woensdag 3 juni 2009 om 16:05
Kom net bij het huis vandaan. Om het op 1 juli af te hebben waren ze nu al bezig gegaan...
Uhm nee ik wil het dus niet. Deed de deur open en liep tegen een muur van rook aan waar ik meteen al koppijn van kreeg.
Hoewel het best heel erg op zal knappen als er een badkamer in zit en als de muren ontdaan zijn van 3 cm rookaanslag en als de schouw eruit is en de keuken en toilet en alle deuren vervangen zijn en alle schrootjes (zowel muren als plafonds) weg zijn...
Ik waag de gok, het voelde gewoon niet lekker en dat moet wel. Want komende huis wil ik minstens 13 jaar wonen.
Uhm nee ik wil het dus niet. Deed de deur open en liep tegen een muur van rook aan waar ik meteen al koppijn van kreeg.
Hoewel het best heel erg op zal knappen als er een badkamer in zit en als de muren ontdaan zijn van 3 cm rookaanslag en als de schouw eruit is en de keuken en toilet en alle deuren vervangen zijn en alle schrootjes (zowel muren als plafonds) weg zijn...
Ik waag de gok, het voelde gewoon niet lekker en dat moet wel. Want komende huis wil ik minstens 13 jaar wonen.
woensdag 3 juni 2009 om 16:25
quote:Star schreef op 03 juni 2009 @ 16:18:
Gelijk heb je dan Vish! Wel jammer, zou wel leuk geweest zijn.Oook weer even door de buurt gereden en die is wel echt leuk, alleen net dat straatje niet zo. Man die aan het werk was zei dat er waarschijnlijk sinds '57 niks meer aan was gedaan whahaha. De douche was een soort bezemkast.
Gelijk heb je dan Vish! Wel jammer, zou wel leuk geweest zijn.Oook weer even door de buurt gereden en die is wel echt leuk, alleen net dat straatje niet zo. Man die aan het werk was zei dat er waarschijnlijk sinds '57 niks meer aan was gedaan whahaha. De douche was een soort bezemkast.