Mutsen
woensdag 3 juni 2009 om 21:53
Oh, Anky, gelukkig ook dat er geen kinderen uit de kar stuiterden.
Pluis kan best rustig met een boekje zitten, maar als er iets te ontdekken valt, wil hij dat en blijft hij echt niet zitten. Openstaande hekjes hebben een onweerstaanbare aantrekkingskracht. In het vliegtuig zat ik laatst naast een kind dat even oud was als hij, en die heeft de hele transatlantische vlucht braaf op schoot gezeten bij zijn ouders. Dat zou met Pluis niet lukken.
Pluis kan best rustig met een boekje zitten, maar als er iets te ontdekken valt, wil hij dat en blijft hij echt niet zitten. Openstaande hekjes hebben een onweerstaanbare aantrekkingskracht. In het vliegtuig zat ik laatst naast een kind dat even oud was als hij, en die heeft de hele transatlantische vlucht braaf op schoot gezeten bij zijn ouders. Dat zou met Pluis niet lukken.
woensdag 3 juni 2009 om 21:57
Maby kan ook niet op schoot zitten (alleen als ze koorts heeft). Sien en Ot wilden nog weleens een boekje lezen op schoot, maar het kan haar nog echt niet boeien.
Fietskar gelukkig zonder kinderen erin ja. Eigenlijk verbaast het me dat er nu pas wat lostrilt, want hij kostte nieuw maar iets van 60 euro en wordt al ruim 4 jaar bijna dagelijks gebruikt (en er zit regelmatig 35 kilo kinderen in + boodschappen).
Fietskar gelukkig zonder kinderen erin ja. Eigenlijk verbaast het me dat er nu pas wat lostrilt, want hij kostte nieuw maar iets van 60 euro en wordt al ruim 4 jaar bijna dagelijks gebruikt (en er zit regelmatig 35 kilo kinderen in + boodschappen).
woensdag 3 juni 2009 om 21:59
woensdag 3 juni 2009 om 22:08
Ben nu ook wel erg benieuwd naar Pam''s hartverzakking.
Miffy, da's handig, fietskar gratis bij zandbak
Loire vind ik denk ik iets te ver, 7 uur autorijden is echt helemaal niets voor Mandarijn. We willen niet verder dan, op zijn hoogst een paar uurtjes rijden, Belgie, ofzo.
Deze keer was het kamperen waarschijnlijk ook niet helemaal kindvriendelijk, vanwege dat kampvuur (was sochtends nog heet), de bierflesjes die her en der rondzwierven, klein vijvertje vlakbij dat niet afgeschermd was, prikkeldraad, dat soort dingen. Ik durfde hem niet echt lang uit het oog te verliezen.
Mandarijn gaat inmiddels gelukkig wel voor de tv rustig zitten, maar verder ook niet. Is echt lachen, zodra ik het woord tv zeg rennen ze allebei naar de bank en gaan braaf naast elkaar zitten.
Miffy, da's handig, fietskar gratis bij zandbak
Loire vind ik denk ik iets te ver, 7 uur autorijden is echt helemaal niets voor Mandarijn. We willen niet verder dan, op zijn hoogst een paar uurtjes rijden, Belgie, ofzo.
Deze keer was het kamperen waarschijnlijk ook niet helemaal kindvriendelijk, vanwege dat kampvuur (was sochtends nog heet), de bierflesjes die her en der rondzwierven, klein vijvertje vlakbij dat niet afgeschermd was, prikkeldraad, dat soort dingen. Ik durfde hem niet echt lang uit het oog te verliezen.
Mandarijn gaat inmiddels gelukkig wel voor de tv rustig zitten, maar verder ook niet. Is echt lachen, zodra ik het woord tv zeg rennen ze allebei naar de bank en gaan braaf naast elkaar zitten.
woensdag 3 juni 2009 om 22:10
woensdag 3 juni 2009 om 22:18
ja maar een paar als in 2, bedoelik, eigenlijk
ik weet het nog niet, of snachts rijden wat is, of verdelen over meer dagen. Mandarijn is nu nog zo dat als we 2 minuten in de auto zitten dat hij dan denkt dat we er zijn, we rijden nu meestal na het middageten, en dan slaapt hij gelukkig wel in de auto, maar dat duurt ook geen uren..
Ik heb je mail ontvangen hoor, Pammeke.
Ik zou wat verzinnen. Een opgeruimde schuur is wel leuk, maar als daar straks een motor staat, tja, dan heb jij geen ruimte meer voor je.... verzin iets groots..
ik weet het nog niet, of snachts rijden wat is, of verdelen over meer dagen. Mandarijn is nu nog zo dat als we 2 minuten in de auto zitten dat hij dan denkt dat we er zijn, we rijden nu meestal na het middageten, en dan slaapt hij gelukkig wel in de auto, maar dat duurt ook geen uren..
Ik heb je mail ontvangen hoor, Pammeke.
Ik zou wat verzinnen. Een opgeruimde schuur is wel leuk, maar als daar straks een motor staat, tja, dan heb jij geen ruimte meer voor je.... verzin iets groots..
woensdag 3 juni 2009 om 22:22
woensdag 3 juni 2009 om 22:39
Ik ga vrees ik niet meer op alles van de afgelopen week reageren, maar zo even nog wat losse opmerkingen: Nippo, lekker dat Nipje in zijn eigen kamertje ligt, nou nog hopen dat het met jouw slaap ook helemaal goed komt. En wat raar van Nippi's school zeg, dat ze niet met jullie communiceren over dat soort dingen.
Fijn ook dat Poek goedgekeurd is, en van de medicijnen af mag.
euh.. verder weet ik het niet meer geloof ik
Oh en leuk dat je boek min of meer af is Es, ben benieuwd.
Fijn ook dat Poek goedgekeurd is, en van de medicijnen af mag.
euh.. verder weet ik het niet meer geloof ik
Oh en leuk dat je boek min of meer af is Es, ben benieuwd.
woensdag 3 juni 2009 om 22:43
's Nachts rijden vind ik ook doodeng. Tijdje geleden reed zich hier op de Autobahn een jong gezin volkomen dood na een nacht doorrijden. Op nog geen 20 km van huis. Bah, ik was daar toen helemaal naar van.
Wij gaan dus lekker naar Zeeland. Is vorig jaar ook prima bevallen. Leuke dorpjes, alles op fietsafstand en natuurlijk strand in de buurt. En veel campings die helemaal leuk zijn voor de kinderen (veel speeltuintjes op de velden, zwembad, knutselen enzovoorts). Vorig jaar konden we zowaar nog boeken lezen enzo. Dit jaar is Maby mobiel en zal het wel iets lastiger worden, maar ik heb goede hoop .
Haha Pammie, die Pamman ziet het wel zitten hè, die motor.
Wij gaan dus lekker naar Zeeland. Is vorig jaar ook prima bevallen. Leuke dorpjes, alles op fietsafstand en natuurlijk strand in de buurt. En veel campings die helemaal leuk zijn voor de kinderen (veel speeltuintjes op de velden, zwembad, knutselen enzovoorts). Vorig jaar konden we zowaar nog boeken lezen enzo. Dit jaar is Maby mobiel en zal het wel iets lastiger worden, maar ik heb goede hoop .
Haha Pammie, die Pamman ziet het wel zitten hè, die motor.
woensdag 3 juni 2009 om 22:58
Wilde net hetzelfde schrijven als Remma. Heb ik ook een keer gedaan, vanuit Zuidfrankrijk, in mijn eentje teruggereden (wel met gezelschap hoor, maar man had toen zijn rijbewijs nog niet) dat was Echt Een Heel Slecht Plan. Ergens bij Luxemburg was ik er wel klaar mee, maar ik dacht, dat stukje nog. Nou dat stukje viel behoorlijk tegen. Ben heel vaak gestopt, heel vaak koffiegedronken. Echt heel stom..