Wat moet ik doen.
zondag 26 september 2021 om 20:24
zondag 26 september 2021 om 20:33
Gewoon even afwachten. Als je niets meer hoort vandaag, dan morgen even een appje sturen hoe het is. Of bellen.
Ik neem niet aan dat deze (in mijn ogen absurde) frequentie van appen überhaupt een lang leven beschoren is, het lijkt me dat het vroeg of laat toch wel een keer wat minder wordt.
Zelf moet ik er niet aan denken om 24/7 met iemand te appen, die vervolgens over de flos is omdat er al vijf uur niets gestuurd is. Jullie hebben toch verder ook wel een leven?
Ik neem niet aan dat deze (in mijn ogen absurde) frequentie van appen überhaupt een lang leven beschoren is, het lijkt me dat het vroeg of laat toch wel een keer wat minder wordt.
Zelf moet ik er niet aan denken om 24/7 met iemand te appen, die vervolgens over de flos is omdat er al vijf uur niets gestuurd is. Jullie hebben toch verder ook wel een leven?
zondag 26 september 2021 om 20:35
Wel bijzonder hoe dit allemaal gaat. Waarom zou je überhaupt afspreken met een ex, waarvan je weet dat die jou terug wil? Als je daar zelf echt compleet nul behoefte aan hebt, lijkt het me meer voor de hand liggen om níet af te spreken.
Maar goed, hoe dan ook ligt het toch buiten jouw macht, wat haar intenties ook zijn.
Maar goed, hoe dan ook ligt het toch buiten jouw macht, wat haar intenties ook zijn.
zondag 26 september 2021 om 20:36
Jufjoke schreef: ↑26-09-2021 20:33Gewoon even afwachten. Als je niets meer hoort vandaag, dan morgen even een appje sturen hoe het is. Of bellen.
Dar vond ik ook hoor. Het kwam echt van haar af. Zij was ook altijd pissig als ik niet snel reageerde en maakte opmerkingen van je vrienden zijn belangrijk dan mij als ik niet opnam. Ik ben normaal dus niet zo.
zondag 26 september 2021 om 20:38
Inderdaad hoe belangrijk kunnen een paar spullen nou zijn. Ze had ook eerder aangegeven dat haar ex haar gekwetst had, misschien was ik een reboundJufjoke schreef: ↑26-09-2021 20:35Wel bijzonder hoe dit allemaal gaat. Waarom zou je überhaupt afspreken met een ex, waarvan je weet dat die jou terug wil? Als je daar zelf echt compleet nul behoefte aan hebt, lijkt het me meer voor de hand liggen om níet af te spreken.
zondag 26 september 2021 om 20:38
Erg hoog dramagehalte allemaal hoor. Jij bent zelf meteen zo van slag dat je een hele fles wijn naar binnen klokt en zij wil elk uur contact en vijf keer per dag bellen??!! Ik trek het al bijna niet om het alleen maar te lézen, mijn hemel zeg.verliefdopiemand schreef: ↑26-09-2021 20:34Ze zei zelfs al ik hou van je! Ik heb toen aangegeven dat ik dat veel te vroeg vind en heb het niet terug gezegd! Constant ik mis je blabla en nu dit!
zondag 26 september 2021 om 20:44
Daar zit wat in ja. Misschien is dit wel het beste.
zondag 26 september 2021 om 20:45
Nou inderdaad.
Maar wel vermakelijk om te lezen