Singles and the city

zondag 24 mei 2009 om 21:23
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
woensdag 3 juni 2009 om 13:57
Jeetje, wat is die RPer snel op zn pik getrapt zeg!
Stel dat je ooit een relatie met hem zou hebben en dan ruzie zou hebben, dan mag je nooit meer iets zeggen, want 'hij is dan heel pissig'. Jeetje! Goed idee om hem afgezegd te hebben!
Ik ben net weer thuis van mn werk, nogal hoofdpijn, dus ik ga heel knussig een tukje doen zometeen! Moet vanavond nog op pad.
Nog niks van TM gehoord, terwijl zijn deadline vandaag is (haha)!
Stel dat je ooit een relatie met hem zou hebben en dan ruzie zou hebben, dan mag je nooit meer iets zeggen, want 'hij is dan heel pissig'. Jeetje! Goed idee om hem afgezegd te hebben!
Ik ben net weer thuis van mn werk, nogal hoofdpijn, dus ik ga heel knussig een tukje doen zometeen! Moet vanavond nog op pad.
Nog niks van TM gehoord, terwijl zijn deadline vandaag is (haha)!
woensdag 3 juni 2009 om 17:07
Zo...goedemiddag! Pop heeft me even op een idee gebracht
Ben ook even lekker een tukje gaan doen...weer helemaal bijgekomen!
Heb je inmiddels al iets gehoord van terrasman, Pop???
@MP: Wat een achterlijke vent van RP zeg..wees maar blij dat je hebt afgezegd..wie is er nou kortzichtig??
@Reiz: Mooi hondje he? Ze hebben er twee..het zijn Belgische herders, maar dat wist je waarschijnlijk wel
Ben ook even lekker een tukje gaan doen...weer helemaal bijgekomen!
Heb je inmiddels al iets gehoord van terrasman, Pop???
@MP: Wat een achterlijke vent van RP zeg..wees maar blij dat je hebt afgezegd..wie is er nou kortzichtig??
@Reiz: Mooi hondje he? Ze hebben er twee..het zijn Belgische herders, maar dat wist je waarschijnlijk wel
woensdag 3 juni 2009 om 18:57
Mijn tukje duurde wat langer dan gepland. Ik had mn bestelde boeken van bol.com binnen, en ben daarmee in bed gekropen. Werd 2,5 uur later weer wakker. Dus mijn tukje was wat minder verfrissend dan die van jou Indi!
Nope, Olive en Indi, hier nog geen sms. Maar ik maak me er wat minder druk om, als TM en collega hebben bedacht om op doubledate te gaan, dan hoor ik dat tzt wel. Maar het moet niet maanden gaan duren!
Olive, lekker zo'n opgeruimd huis. Die van mijn is wat rommelig en ik heb geen zin om er iets aan te doen!
Reiz alweer helemaal fit?
Nope, Olive en Indi, hier nog geen sms. Maar ik maak me er wat minder druk om, als TM en collega hebben bedacht om op doubledate te gaan, dan hoor ik dat tzt wel. Maar het moet niet maanden gaan duren!
Olive, lekker zo'n opgeruimd huis. Die van mijn is wat rommelig en ik heb geen zin om er iets aan te doen!
Reiz alweer helemaal fit?

woensdag 3 juni 2009 om 19:08
Ik weet niet meer precies Vleer, hij had wel een hele goeie binnenkomer : Geen profiel want hij had een abo genomen om met me in contact te kunnen komen... dus.
Zat er nog even over te denken vandaag, ik vind juist een eerste date met kindjes er bij heel relaxed omdat dan de focus niet zo op het eerste keer elkaar ontmoeten ligt maar gewoon op gezellig met zijn allen ergens iets leuks doen! Sukkel...
Zat er nog even over te denken vandaag, ik vind juist een eerste date met kindjes er bij heel relaxed omdat dan de focus niet zo op het eerste keer elkaar ontmoeten ligt maar gewoon op gezellig met zijn allen ergens iets leuks doen! Sukkel...
woensdag 3 juni 2009 om 20:16
Oh fijn Indi! Nakijken.. YEAH! Ik had mn Citomap even meegenomen naar huis om erin te kijken wat de toetsen precies inhouden, mar ben er nog niet aan toe gekomen.
MP, dus RPer had zijn pijlen op jou gericht, maar het moet wel volgens zijn voorwaarden? Tssskk!
Olive, ik hang mijn was altijd op, droger kost zoveel energie (en geld). Maar is je was wel goed gecentrifugeerd?
MP, dus RPer had zijn pijlen op jou gericht, maar het moet wel volgens zijn voorwaarden? Tssskk!
Olive, ik hang mijn was altijd op, droger kost zoveel energie (en geld). Maar is je was wel goed gecentrifugeerd?
woensdag 3 juni 2009 om 20:23
woensdag 3 juni 2009 om 20:32
Pop, ik heb helaas zo weinig plek hier, dat ophangen geen optie is. In mijn vorige huis had ik ook geen droger.
Blousjes enzo hang ik wel op, maar die kan ik dus maar met een paar tegelijk doen, anders kan ik ze hier nergens kwijt...
Ik denk dat ie net iets te vol zat ofzo... Heb alle filters schoon gemaakt. Nu lijkt ie het weer normaal te doen.
*stuurt wat energie naar Indi*
Blousjes enzo hang ik wel op, maar die kan ik dus maar met een paar tegelijk doen, anders kan ik ze hier nergens kwijt...
Ik denk dat ie net iets te vol zat ofzo... Heb alle filters schoon gemaakt. Nu lijkt ie het weer normaal te doen.
*stuurt wat energie naar Indi*
woensdag 3 juni 2009 om 21:02
woensdag 3 juni 2009 om 21:19
Hoi,
Ja Indi mooie hond
Pop ik ben terug fit daarstraks nog wat klusjes gedaan en toen moe beetje gaan slapen moet nu gaan werken.
Mp je hebt gelijk hoor met je idee over eerste date pfff de sukkel!!
Indi oei das minder ga maar snel lekker slapen en beterschap!!!
Vleer
hoi Ingel
He rys hoe ist
zwaaaaaaaaaai tot morgen!
Ja Indi mooie hond
Pop ik ben terug fit daarstraks nog wat klusjes gedaan en toen moe beetje gaan slapen moet nu gaan werken.
Mp je hebt gelijk hoor met je idee over eerste date pfff de sukkel!!
Indi oei das minder ga maar snel lekker slapen en beterschap!!!
Vleer
hoi Ingel
He rys hoe ist
zwaaaaaaaaaai tot morgen!
donderdag 4 juni 2009 om 10:48
Hallo allemaal!
Ik ben nieuw, dus zal even het lijstje invullen
- Leeftijd? 24
- Hoe lang al single? 4,5 maand
- Geslacht? vrouw
- Langste relatie ? 2,5 jaar
- Kortste relatie? 3 maanden ofzo?