Mode & Beauty alle pijlers

Vinted

21-11-2021 11:23 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vraagje! Er staat dat er geld wordt overgemaakt naar mijn vinted portemonnee zodra de koper mijn product heeft ontvangen. Maar ik wil t gewoon op mijn echte bankrekening. Hoe kan ik daar voor zorgen?
Als het in je vinted portemonnee staat, kan je het daarna naar je rekening laten uitbetalen. Die optie is pas te zien en aan te klikken als dat geld in je portemonnee te zien is.
Hou rekening met een paar dagen extra.
FeeLucifer01 schreef:
21-11-2021 11:26
Als het in je vinted portemonnee staat, kan je het daarna naar je rekening laten uitbetalen. Die optie is pas te zien en aan te klikken als dat geld in je portemonnee te zien is.
Ah super! Dank
FeeLucifer01 schreef:
21-11-2021 11:26
Ah super! Dank
Mag ik mijn vinted pakket trouwens in een zalando doos doen? Of mag dat niet omdat t van mij komt en niet van zalando?
Elieke schreef:
21-11-2021 11:40
Mag ik mijn vinted pakket trouwens in een zalando doos doen? Of mag dat niet omdat t van mij komt en niet van zalando?
Je mag het verpakken zoals jij wil, mits het goed verpakt is en past binnen de voorwaarden van gewicht en omtrek. Je mag zeker dozen hergebruiken hoor.
Zou trouwens nog maar niet je ID-bewijs opsturen als ze daarom vragen voor je uitbetaling, redelijke kans dat het binnenkort niet meer hoeft (en Vinted hopelijk een boete krijgt voor die onzin): https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5 ... -id-bewijs
konwalia schreef:
21-11-2021 12:19
Zou trouwens nog maar niet je ID-bewijs opsturen als ze daarom vragen voor je uitbetaling, redelijke kans dat het binnenkort niet meer hoeft (en Vinted hopelijk een boete krijgt voor die onzin): https://www.rtlnieuws.nl/tech/artikel/5 ... -id-bewijs
Daar vragen ze echt bijna nooit om, dat deden ze eigenlijk alleen als je voor honderden euro's heb verkocht. Dan na een tijdje wilde ze dit dan ineens gaan vragen.

Maar zou het dan ook niet doen hoor. ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven