Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
Spannend Bowie die eerste echo! Lekker internetten in bed!

Wij gaan naar Laos in Portugal, heb er enorm zin in, de boel de boel te laten!

BEn vanmiddag gebeld door de andere assistente van de HA: De test van april is niet bruikbaar geweest, te weinig cellen om te bepalen welk type HPV is. Hiervoor mag dus nooit een kwalificatie van PAP 0 gebruikt worden.. Foeiii andere assistente! Ze heeft voor mij naar gyn gebeld, maar die mochten mijn uitslagen niet vrijgeven, omdat ze die mij eerst zelf willen vertellen, maar het was niet om te schrikken geweest. Dus ik denk dat het happy end wordt!Het raadsel van mijn 1.5 dag menstruatie zal blijven, ga er maar vanuit dat alles ontregeld is.
@ Korrel: De andere assistente heeft het nu wel goed gemaakt! Ga ervan uit dat het nu wel goed is.. Ach een week smeren kan er ook bij.. Als dan alles weg is, trek ik wel een flesje open

@ LIedje: ik hoop dat er een happy ending aankomt! Ik vind het voor jou ook rot dat jij niet weet waar je aan toe bent qua cyclus!
Zo wat is er weer veel geschreven!

Muppet, fijn dat je man een beetje heeft kunnen slapen! Ik herinner me mijn kies/hoofdpijn nog als de dag van gisteren, vreselijk! Hopelijk is hij er donderdag vanaf.

Korrel, wat relaxed joh fietsen naar het strand. Tatliman en ik zouden wel graag dichter bij zee wonen. We komen er allebei vandaan (hij de egeische zee dan) en worden allebei erg blij van zon/strand(tenten).

Liedje, wat irritant dat je al zo lang menstrueert, da's toch niet meer echt normaal. Goed dat je je eisprong gaat monitoren. Als er dan iets niet in de haak is, heb je ook iets in handen als je weer naar de huisarts gaat. Succes en sterkte meis!

Bowie, wat spannend, ik ga 2 dagen na jou weer naar de vk. Ik ben benieuwd naar de echo!! Ik ben tegen die tijd een kleine 11 weken denk ik. We gaan dan ook bekijken hoe ver ik precies ben door tatlibaby op te meten...

Giorra, acht weken, dat hou je toch nooit vol joh. Mijn man vond dat ik maar moest testen als ik wilde. Hij vertrouwde die testen in het begin toch niet Volgens mij is het pas echt goed doorgedrongen toen hij de hartslag op de echo hoorde.

Toa, met je laptop dilemma kan ik je niet helpen. Ik ben een beetje digibeet vrees ik... Volgens mij zijn kleine laptops wel goedkoper dan de grotere, maar aan de andere kant werkt een grote wel makkelijker als je veel wilt typen of van het scherm wil lezen lijkt me.

Ik heb vandaag een beetje een rotdag gehad, hoorde weer een verdrietig verhaal van mijn collega. Haar zus is nu 20 weken zwanger en op de termijnecho is iets raars gezien in het hoofdje. Ze zijn nu verder aan het onderzoeken tot het laatste moment dat het kindje evt weggehaald kan worden (24 weken). Dit is de collega wiens vader net is overleden, dus dit is zo vreselijk voor haar zus en moeder...
if we all light up, we can scare away the dark...
@muppet: jammer dat ze nog niet weg zijn! ik hoop voor je dat ze volgende keer wel weg zijn.

@Korrel: wat luxe dat je gewoon op de fiets naar het strand kan! Ga je vaak naar het strand?

@liedje: wanneer gaan jullie het huis te koop zetten? En vindt jij het niet erg dat je daar nu weggaat? Ik hoop dat je duidelijkheid krijgt met de ovulatietesten.

@Tatli: wat een vervelend verhaal! Ik hoop dat er toch een happy end komt daar.

Hier nu last van ongesteldheidsklachten, dus dat vind ik minder prettig. Maar het schijnt erbij te horen.
sta net op om mijn tanden te gaan poetsen en voel een warme 'scheut' uit me lopen.....Toen ik keek bleek het bloed te zijn

en flink ook. Beetje rood en bruin bloederig slijm door elkaar. Geen idee wat ik nu moet doen.....de vk bellen? afwachten? Help!!
jeetje bowie......zelfs ik schrik me helemaal kapot....

euh het is dus echt rood bloed??? qua tijd kan t misschien ook niet je zogenaamde volgende ongesteldheid zijn??? sommige vrouwen hebben dat hun hele zwangerschap door tegen de tijd dat ze ong. moeten worden dat ze dan een beetje bloeden..... heb je ook pijn??????
ben hier zwaar voor je aan t duimen bowie!!!!!!! hopelijk is het niks ernstigs!!!!
jee Bowie! Wat een schrik! Gewoon de VK bellen, doen hoor! Daar zijn ze voor. Ga ajb niet googlen want dan maak je jezelf helemaal gek. Ik denk aan je en duim voor je, liefs T
Stay with me, let\'s just breathe.
Ik heb dus net de vk gebeld en deze heeft me een beetje gerust kunnen stellen. Zolang ik geen buikpijn heb of veel bloed met een slijmerige 'knikker' verlies is het (nog) geen miskraam. Even afwachten hoe het verder loopt. De vk maakte zich nog niet zo'n zorgen zei ze, dit gebeurd vaker rond de 8e week en kan een geknapt bloedvat oid zijn.

Als ik vannacht meer bloed verlies kan ik morgen al komen voor een echo.

ik hoop dat het duimen werkt
hopelijk kan je een beetje slapen vannacht.....laat je het morgenochtend ff weten of het goed zit (dus geen pijn en meer bloed enzo) we hebben morgen rsi aan de duimen maar dat hebben toa en ik wel voor je over xxxxxxx weltruste
speciaal voor bowietje nog even in gelogged. Gelukkig meid dat de Vk je een beetje kon geruststellen. Hopelijk verlies je geen bloed meer, maar als ik jou was zou ik straks toch met man en macht aan dringen op die echo. Al is het maar voor je eigen gemoedsrust. Dikke knuffel van mij.
En Bowie? Hoe is het gegaan vannacht? Ik hoop goed. Heb veel aan je gedacht (f)

Dit is momenteel niet zo heel erg belangrijk, maar wil jullie toch even laten weten dat ik vanmorgen een negatieve zwangerschapstest gehad. Kan ik weer een stapje verder in dit gebeuren.

XT
Even vlug, reageer later meer;

Bowie; ook ik leef met je mee, hoop dat het bij die ene keer bloed gebleven is en dat het erbij hoort! Sterkte en voor jezelf opkomen hoor!

Toa; Lijkt me fijn dat je een negatieve test had. Kun je weer aan een nieuwe fase beginnen. En voor jou is dat toch wél belangrijk!

Tot later vandaag!
bowie hoe is het??!! ik zat vanochtend ook gelijk rechtop in mn bed me af te vragen hoe je de nacht bent doorgekomen...

toa ..fijn dat de zw test neg. was! ...dat klinkt vreemd op ons forum..haha..hopen dat ie de volgende x weer positief is
wat lief dat jullie zo meeleven, dat is echt wel fijn nu hoor.

Tot nu toe nog steeds geen buikpijn en geen bloed meer verloren. Alleen nog een klein beetje bruin bij het afvegen.

Ben wel in de war en weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet doen. Eigenlijk wil ik nu een echo om te kijken of het vruchtje nog leeft, anderzijds aarzel ik om te bellen. De vk zei gisteren dat een echo nu geen zin heeft omdat het vruchtje vandaag nog kan leven en het morgen toch nog mis kan gaan. Ik mocht alleen komen als ik echt meer bloed zou verliezen of erge buikpijn had.

Mijn vriend is gerustgesteld na het telefoontje met de vk, ik dus niet meer eigenlijk...Wat denken jullie?

@ toa, dat is snel, nu al een negatieve test. Lichamelijk is het dan in ieder geval 'afgesloten' en kun je weer verder!
o wat fijn dus het bloeden is wel gestopt!!! begrijp je ongerustheid maar het is wel een goed teken dat je geen pijn heb gehad en dat het gestopt is...als je het toch niet vertrouwd gewoon bellen!!!! xs
Goed dat het bloeden gestopt is! Maar wat skull ook zegt: Als je het niet vertrouwt, gewoon de VK bellen en voor echo gaan! Beter een keer te veel als te weinig!

@ Toa: Kan me voorstellen dat je "blij" bent met een negatieve test. Biedt kansen om verder te gaan, ondanks dat je misschien geestelijk nog aan het rouwen bent om de verloren zwangerschap!
Goh Bowie, ben helemaal stil van de berichtjes. Snap dat je nog steeds ongerust bent en snap ook dat het heeel moeilijk is om deze dagen door te komen. Als je het niet vol kan houden zou ik zeker de verloskundige bellen. Succes vandaag, ik leef met je mee............

Liedje, jouw geduld word flink op de proef gesteld zeg. Eerst de menstruatie die uitbleef en nu is hij niet te stoppen. Wat vervelend voor je zeg.

Tatli, weten jullie al wanneer jullie je huis te koop willen zetten?

En wat een rotnieuws, krijg er behoorlijk kippenvel van.

Muppet, zou bij jou dan echt het einde in zicht zijn?! Ik hoop het zo voor je. Wat een stom ...... die assistente, die vrouwen zouden verboden moeten worden!

Toa, fijn dat je "opnieuw" kan beginnen. Ik bewonder je doorzettingsvermogen en positiviteit.

Meiske, hoe bevalt je nieuwe werk eigenlijk? Is het raar om ineens alle ochtenden te werken? En hoe is het met de kat?

Hopelijk hebben Peach en Poffer het heerlijk op vakantie............ Ik wil ook zucht.....................

Tot snel en nog even een knuffel voor Bowie
Ik breek, voor de laatste keer in!

Bowie, ik heb bovenstaande berichtjes gelezen en ik hoop echt dat het geen miskraam wordt. Maar het ziet er positief uit dat het iig niet doorzet en er geen knikker is uitgekomen. Ook ik duim heel hard voor je! Wat vreselijk spannend zeg...

Voor allen, ik ben zwanger!! Heb het dus al die tijd goed aangevoeld!!

wilde ik even laten weten..
Bowie: Gelukkig geen bloed meer verloren. Ik kan me voorstellen dat je in de war bent. Kan je alleen zeggen dat ik in jouw situatie wel zou vragen om een echo. Tuurlijk is het zo dat het vruchtje vandaag nog kan leven en dat het morgen toch nog mis kan gaan. Dat is ook zo met een 10 weken echo. Maar ik denk dat wanneer ik een kloppend hartje zou zien, ik wat meer gerustgesteld zou zijn. En ze kunnen op de echo toch ook zien of alles er normaal uitziet? Veel sterkte meid

Ilse: Gefeliciteerd, wat leuk voor je!

XT
anoniem_81698 wijzigde dit bericht op 03-06-2009 11:35
Reden: .
% gewijzigd
@ toa, ja zo redeneer ik ook. Is ook wel prettig om van verschillende kanten te horen dat anderen ook een echo zouden willen, ik voel me al snel een aansteller met dit soort dingen. Is wel een prettige bevestiging zo.

@ Ils, gefeliciteerd! dat is snel hoor!
Lieve Bowie, je bent geen aansteller. Het gaat om iets wat héél belangrijk is in jouw leven, namelijk je toekomstige kindje! (waarschijnlijk wel het allerbelangrijkste in het leven?)

Dus laat je niets aanpraten door de VK.

Ik las op je andere forum al dat veel meiden er zo over denken, dus het is absoluut niet vreemd.

Dikke knuffel X
@Bowie: Dat is schrikken zeg! Gelukkig dat het bloeden gestopt is. Maar als je het niet vertrouwt, gewoon de VK bellen hoor! Beter te veel dan te weinig.quote:meis1980 schreef op 03 juni 2009 @ 10:20:

Meiske, hoe bevalt je nieuwe werk eigenlijk? Is het raar om ineens alle ochtenden te werken? En hoe is het met de kat?

Het werk bevalt me prima. Het is nog steeds wel wat wennen. Moet nog steeds mijn draai vinden tussen werk en het huishouden. (wat nu al 3 weken stil ligt op de was en strijk na)

Met de nieuwe kat gaat het wel goed. Ze komt af en toe bij ons op schoot zitten. Alleen als er onbekenden bij ons zijn, dan verstopt ze zich nog wel.
pffff....net van de verloskundige terug. Alles is goed!!! Het hartje klopt, ik ben nu 8 weken en 3 dagen en het vruchtje groeit keurig volgens de groeicurve. Het is nu 19,9 mm lang.

Het was nog even spannend tijdens de echo omdat ze het niet goed kon zien via mijn buik ( ik had een lege blaas) Toen dus vaginaal gekeken en al snle zag zij het hartje kloppen. Ik zag zelf niks dus ik was blij toen ze het aanwees en ik inderdaad iets zag 'knipperen'!

Het is wel raar, ik had me natuurlijk voorgesteld dat ik heel emotioneel zou zijn bij de 1e echo maar nu was ik alleen maar gespannen en opgelucht, logisch ook wel.

Volgens de vk hoef ik me nu echt even geen zorgen te maken, zeker omdat het bruin bloedverlies is.

Nogmaals bedankt dat jullie zo meeleven, vind ik echt fijn!
BOWIE:

Kan me echt voorstellen dat je vreselijk geschrokken bent. Gelukkig ziet alles er goed uit, en wat goed dat je hebt doorgezet met de echo. Denk dat je een stuk lekkerder slaapt vannacht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven