Kadootje!
maandag 8 juni 2009 om 10:29
Okee, hierbij een vraag. Ik ben op vakantie geweest en heb toendertijd voor mijn liefde een leuk kado meegenomen. Nu is hij 2 dagen naar het buitenland geweest maar hij heeft niks voor mij meegenomen. Nu ven ik eigenlijk onwijs boos, vooral omdat hij voor zichzelf enorm veel kleding heeft gekocht. En voor mij dus niks. Hij weet dat er iets is, maar ik durf het niet te zeggen. Wat zouden jullie doen in deze case?
maandag 8 juni 2009 om 10:32

maandag 8 juni 2009 om 10:38
maandag 8 juni 2009 om 10:40
quote:flint schreef op 08 juni 2009 @ 10:38:
Gewoon tegen hem zeggen dat je het wel leuk had gevonden als hij iets meegenomen had.Kun je dat niet beter de volgende keer voordat hij gaat zeggen ? Hier kan die beste knul nou ook niks meer mee .
Gewoon tegen hem zeggen dat je het wel leuk had gevonden als hij iets meegenomen had.Kun je dat niet beter de volgende keer voordat hij gaat zeggen ? Hier kan die beste knul nou ook niks meer mee .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 8 juni 2009 om 10:44
Ok ik geef een serieuze reactie, net zoals de dames voor me, maar ik betwijfel of dit wel echt is, maar goed ik geef je het voordeel van de twijfel.
Er zijn een aantal redenen waarom je vriend geen kado mee nam: (ik noem maar wat hoor, sommige zullen kloppen andere niet)
- hij was maar een weekend naar België. Het is gewoon niet nodig.
- hij dacht er gewoon niet over na.
- hij vond jou kado helemaal niet zo leuk en zag geen reden om wel iets leuks terug te geven
- hij schaamde zich tegenover zijn vrienden om een kado voor jou te kopen
- hij zag zoveel leuks voor je dat hij niet kon kiezen
- zijn geld was op na het kopen van alle noodzakelijke kleding
- hij heeft wel wat gekocht, maar gaat het je nog vertellen
enz enz.
Als je er zo mee zit vraag het dan, maar wees niet verbaasd als je een onbenullig antwoord krijgt.
Maar persoonlijk zou ik mijn "verlies" nemen en wellicht wat leuks voor mezelf kopen.
Er zijn een aantal redenen waarom je vriend geen kado mee nam: (ik noem maar wat hoor, sommige zullen kloppen andere niet)
- hij was maar een weekend naar België. Het is gewoon niet nodig.
- hij dacht er gewoon niet over na.
- hij vond jou kado helemaal niet zo leuk en zag geen reden om wel iets leuks terug te geven
- hij schaamde zich tegenover zijn vrienden om een kado voor jou te kopen
- hij zag zoveel leuks voor je dat hij niet kon kiezen
- zijn geld was op na het kopen van alle noodzakelijke kleding
- hij heeft wel wat gekocht, maar gaat het je nog vertellen
enz enz.
Als je er zo mee zit vraag het dan, maar wees niet verbaasd als je een onbenullig antwoord krijgt.
Maar persoonlijk zou ik mijn "verlies" nemen en wellicht wat leuks voor mezelf kopen.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
maandag 8 juni 2009 om 10:47
maandag 8 juni 2009 om 10:48

maandag 8 juni 2009 om 10:51
Hmm, ben ik dan de enige die dat ook wel attent had gevonden van vriendlief? Vooral dat hij wel flink voor zichzelf is wezen shoppen.
Maar goed, veel mannen denken daar vaak nu eenmaal niet aan, al vind ik dat geen vrijbrief om maar nooit eens ergens aan te denken.
Denk niet dat TO het zich zo moet aantrekken, maar een beetje teleurstelling daar kan ik wel begrip voor opbrengen hoor. Het is toch leuk om te weten dat je vriend even speciaal aan jou heeft gedacht daar.
Maar goed, veel mannen denken daar vaak nu eenmaal niet aan, al vind ik dat geen vrijbrief om maar nooit eens ergens aan te denken.
Denk niet dat TO het zich zo moet aantrekken, maar een beetje teleurstelling daar kan ik wel begrip voor opbrengen hoor. Het is toch leuk om te weten dat je vriend even speciaal aan jou heeft gedacht daar.
maandag 8 juni 2009 om 10:52
quote:flint schreef op 08 juni 2009 @ 10:48:
[...]
Dan weet hij het voor de volgende keer als hij weer 2 dagen naar het buitenland gaat.Ik zou me behoorlijk lullig voelen als er zoiets tegen mij werd gezegd en ik zou in geen maanden de gelegenheid hebben het " goed te maken " ( als er al wat valt goed te maken ) .
[...]
Dan weet hij het voor de volgende keer als hij weer 2 dagen naar het buitenland gaat.Ik zou me behoorlijk lullig voelen als er zoiets tegen mij werd gezegd en ik zou in geen maanden de gelegenheid hebben het " goed te maken " ( als er al wat valt goed te maken ) .
maandag 8 juni 2009 om 10:53
quote:Nathaliedje1983 schreef op 08 juni 2009 @ 10:51:
Nou het komt nu over alsof ik dit heel belangrijk vindt...maar dat valt wel mee. Ik heb alleen nog nooit een kado gekregen
Niets om uit te pakken , bedoel je ?
Ik vind elk orgasme al een kadootje op zich
Hoelang hebben jullie al verkering , o nee ; .... een relatie ?
Nou het komt nu over alsof ik dit heel belangrijk vindt...maar dat valt wel mee. Ik heb alleen nog nooit een kado gekregen

Niets om uit te pakken , bedoel je ?
Ik vind elk orgasme al een kadootje op zich
Hoelang hebben jullie al verkering , o nee ; .... een relatie ?