Zoekfunctie pinterest app

13-12-2021 20:34 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi,

De zoekfunctie van mijn pinterest app doet het niet meer. Ik krijg steeds de melding: “we hebben geen pins gevonden”, al zoek ik op de simpelste dingen. Zal aan de instellingen liggen maar ik kom er niet uit. Iemand een idee? Via google vind ik t niet…
Bij mij doet hij het gewoon, op iPhone en iPad net getest . Moet je niet de app updaten. Of verwijderen en opnieuw installeren?
Ff verversen, dus nog een keer naar beneden schuiven
Zoek je dan toevallig niet per ongeluk tussen je eigen pins?
Dat overkomt mij weleens; zit ik eerst in mijn eigen borden te kijken en gebruik ik direct daarna de zoekfunctie. Maar dat is dan de zoekfunctie in je eigen opgeslagen pins.
Dan moet je eerst even terug naar het huisje en dan de zoekfunctie gebruiken, dan zou hij weer moeten werken.
Ik heb tot nog toe ook geen storing in het gebruik verder.
Uncertaingirl90 schreef:
13-12-2021 20:55
Zoek je dan toevallig niet per ongeluk tussen je eigen pins?
Dat overkomt mij weleens; zit ik eerst in mijn eigen borden te kijken en gebruik ik direct daarna de zoekfunctie. Maar dat is dan de zoekfunctie in je eigen opgeslagen pins.
Dan moet je eerst even terug naar het huisje en dan de zoekfunctie gebruiken, dan zou hij weer moeten werken.
Ik heb tot nog toe ook geen storing in het gebruik verder.
Ja precies dit, dan zoek je waarschijnlijk in je eigen pins!
Heb hem idd maar even opnieuw geïnstalleerd, bleek dat ik toestemming moest geven voor iets ivm update van mn telefoon.. bedankt allemaal!
Er is van alles mis met Pinterest, bewaarknoppen die niet werken, soms werkt de hele pagina niet meer op mijn laptop. In Nederland word amper storingen gemeld maar als ik naar storingpagina kijk wereldwijd zijn mensen al een maand of 2 van alles aan het melden. Massaal.

En soms ligt het inderdaad aan beveilig van apparaat ofzo. Heel jammer want ik gebruik heel veel op mijn laptop en ik kan al weken niet of niet goed gebruik van maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven