exen

11-06-2009 09:34 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het verhaal in het kort. Relatie van 13 jaar, broer/zus relatie. Aandacht gekregen van een andere man. Daar dacht ik een relatie mee te hebben gekregen. Kwam er achter dat hij regelmatig aan webcam sex deed, op de raarste tijdstippen smste met vrouwen, als we samen waren bewust zijn mobiel uitdeed. Ook waren er met hem super tijden, voelde me bij hem op mijn gemak, in het openbaar zoenen, hand vasthouden, dondereren, hele goede sex. Maar kon ook na 1,5 jaar toch niet dat beeld van de webcam, het geheimzinnig gedoe van de mobiel uit mijn hoofd zetten en heb er toen een punt achter gezet. Maar wat is het moeilijk wat mis ik hem. Mijn ex, met wie ik 2 kinderen heb wil mij terug. Hij heeft ondertussen ook een relatie gehad en heeft dus ook passie en liefde mogen ervaren. Bij hem voelt het vertrouwd en het fijne ervan is natuurlijk dat je dan de kinderen elk moment ziet. Van het weekend hebben we met elkaar doorgebracht. Maar de sex, van mij hoefde het eigenlijk al helemaal al niet, was niets. Hij wilde wel graag en deed zijn best, maar ik voelde niet die passie. We hebben dit ook besproken maar het gezinsleven zegt hem toch ook meer dan bv 1x in de week sex. Zit zo in twijfel, ga ik voor een vertouwde, onbezorgde relatie met altijd de kinderen of ga ik op zoek na het onbekende. Met misschien als gevolg dat ik weer iemand treft die continue liegt. Ben benieuwd naar jullie mening........
Misschien is een open relatie een idee? Dan ben je en een gezin en kun je wat seksueel avontuur beleven zeg maar.

Of je gaat met de vader van je kinderen aan je seksleven/relatie werken. Beiden hebben namelijk schuld aan een broer/zus relatie.
Ik vind dat je niet met je ex moet sollen .....en niet in de minste plaats ; wat denk je dat je kinderen denken als jullie weer in één slaapkamer hebben gelegen ?

Jullie sex is dus niet écht geweldig ? Je ex weet nu ook dat passie zwaar overschat wordt .......jij hebt inmiddels ook ervaren dat passionele sex niks zegt over hoe goed een relatie wordt .

Passie kun je best aanwakkeren , sleur in de slaapkamer ; daar valt wat aan te doen . Seksuele technieken vallen aan te leren . Af en toe passionele sex met een ander dan je vaste partner ; ook daar valt binnen sommige relaties over te praten .

Maar wat ik nou zo enorm in je stukje tekst mis ; HOU je nog van je ex ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mijn mening is dat je, ook in het belang van de kinderen, eerst maar eens even alleen moet zijn.

Je hebt geen vertrouwen in anderen mannen en met je ex is het te vertrouwt. Ben jij eigenlijk wel eens alleen geweest?

En vergeet je voor het gemak niet dat je je kinderen een voorbeeld geeft van hoe een goede stabiele relatie hoort te zijn? Dus of een liefdevolle goede en stabiele relatie of niets. Zomaar een tipje hoor (en mijn mening).
De vraag of ik wel nog van hem hou? Maar wat versta je eigenlijk van iemand houden? Het vertrouwt voelen, het op je gemak voelen, het fijn voelen als iemand een arm om je heen slaat, het trots op hem zijn dat hij een goede ondernemende papa is. Ja op dit allemaal kan ik volmondig ja zeggen dat ik er zo overdenk. Alleen de aantrekkingskracht ontbreekt.
Wat denk je dat het met je kinderen doet als jullie weer bij elkaar komen en jij weer jeuk krijgt van een andere man en alweer uit elkaar gaat?
quote:son5 schreef op 11 juni 2009 @ 10:21:

De vraag of ik wel nog van hem hou? Maar wat versta je eigenlijk van iemand houden? Het vertrouwt voelen, het op je gemak voelen, het fijn voelen als iemand een arm om je heen slaat, het trots op hem zijn dat hij een goede ondernemende papa is. Ja op dit allemaal kan ik volmondig ja zeggen dat ik er zo overdenk. Alleen de aantrekkingskracht ontbreekt.

Dit én goede sex ervaar ik met mijn huidige partner, ik denk dat je heel goed na moet denken zeker in het belang van je kinderen!!!

Want wie weet "na jeuk, komt weer een scheiding"...

Daar komt bij dat bovenstaande de rede was dat jullie uit elkaar zijn gegaan.....opzich vreemd dat je dan nu weer met hem verder wil.....voor het gemak....ik noem maar wat hoor.
Son, denk je dat je de rest van je liefde zonder aantrekkingskracht / seks kunt? En kan je ex-man dat?

Als je de keuze had, waar zou je dan voor kiezen: een broer/zus relatie met de kinderen full-time of een echte liefdesrelatie en de kinderen wat minder zien? En zou je die keuze ook maken als je kinderen het huis uit zijn straks?

En hoe was je relatie met je ex-man in het begin? Was er dan wél aantrekkingskracht? Zo ja, denk je dat je in een eventuele volgende relatie die aantrekkingskracht wél zou kunnen behouden? Zijn er concrete redenen waarom de relatie met je ex-man een broer/zus relatie geworden is, of niet? Ben je in het laatste geval niet bang dat al je relaties uiteindelijk broer/zus relaties zouden worden?
Er is meer om uit te kiezen dan óf ex óf een leugenaar.
I only get one shot at life - so I shoot to kill

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven