NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Het stinkt zo wiet. Brrrr. Lijkt me niets. Verzamel je ex-zusjes Boro hihi.
180 liter nemen jullie mee? Blijft dat jaren goed in die wijnkelder?
haha, ja , het lijkt er wel op he ?

Ook is een andere vriendin van mij getrouwd met een ex van mij dat soort dingen krijg je als je al jaaaaren in "de oude kern" van een durp woont .
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
nee we gaan geen 180 liter mee terug nemen (hoop ik). Dan mag ik echt in de dakkoffer
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
en nu moet ik slapen

tot morgen
Its, weet je t zeker??

Mamz heeft em dus opgestoken? Hele tijd geleden dat je vertelde dat je een iemand had laten draaien toch? of ben ik nou mis? Of is het de buurman?

Boro na drie jaar kan het best tegenvallen vrees ik

Leuk joh Mleen en Yam vakantie!! maarre.. kemping en Mleen, ècht?
quote:itsme26 schreef op 11 juni 2009 @ 23:37:

nee we gaan geen 180 liter mee terug nemen (hoop ik). Dan mag ik echt in de dakkoffer

Of met een touwtje achter de trekhaak hahahaha.

Truste allemaal.
quote:borrie2 schreef op 11 juni 2009 @ 23:44:

Leuk joh Mleen en Yam vakantie!! maarre.. kemping en Mleen, ècht?

Dat was ooit eens hylarisch toen ik een vriend had met een sleurhut. Elk weekend op de kemping. Ik in mijn nette kleding en hakken. Hahahahaha. Wat een ommezwaai toendertijd. Vreselijk gelachen.

Zou zoveel leuke annekdotes erover kunnen vertellen maar vrees dat die heel herkenbaar zijn jammer genoeg. Maar waren 2 leuke jaren.
Ik heb alleen geen paspoort of id kaart. Hopelijk hoeft dat niet op een NL kemping.
In de loop der tijd wel wat over je kemping aversie opgevangen her en der hoor

Vandaar dat het mij ook zo geweldig lijkt!!

(Hier andersom, ik heb weekenden doorgebracht met 100 gram bagage en een stukkie landbouwzeil; leef je uit! en ik vond dat nog leuk ook! )
Ja ik heb ook een machtige tijd gehad hoor toen. Zou zo weer met hem willen. Vreselijk leuk, maar ook vreselijk wennen.

Hebben jullie al nog vakantie plannen Borrie?
Geen idee Mleen, strikt genomen moet je je overal kunnen identificeren tuuk , maar als je gewoon met yam plus fam. samen gaat hoeft er meestal maar 1 iemand zich te identificeren, is tenminste mijn ervaring..

En anders nemen ze in Nederland ook vaak genoegen met een rijbewijs....
haha vakantieplannen, we hàdden de afgelopen twee weken vakantie, die is dus weer es opgegaan aan klussen, binnenkant bootje deze keer, en een dagje dierentuin en een keer uit eten, helaas niet meer naar die brouwer (weet ik verdorie nòg niet of dat nou de moeite waard is, ze hadden de tent verhuurd die avond!! )

Maar plannen genoeg, nu nog dòen!

Tentjes is tegenwoordig voor mij wat lastig, maar in de winter nog wel en weekendje te doen, alleen of vriend dat zo'n goed plan vind?
Maar varen jullie ook met de boot of alleen maar eraan klussen? Ja je zit natuurlijk met die rot zon. Kunnen we niet zorgen dat wij het zonnetje mee nemen en jou veel schaduw geven.

Zonde van die brouwer. Misschien een andere keer?
Ooit ga ik naar dat restaurant als het open is

Heb ik wel vaker dat dingen dicht zijn net als ik bedenk dat ik er heen wil.

LOL je bent de eerste die dat vraagt haha (not) Ja we varen met dat bootje, maar voornamelijk vriend om te vissen, maar nu binnenkant opgeknapt en nieuwe kussens enzo, dus is het voor mij ook wat gezelliger om daar te zitten, maar als de zon erop staat is het inderdaad niet ideaal in zo'n kajuitje.. sowieso zit ik liever niet binnen.... maar goed plan is om als de kussens klaar zijn (is ook bed) daar ook op te overnachten, kunnen we 's avonds varen (romantisch nachtvissen, ahum.......) kan ik ook lekker buiten enzo!!
Ja op zich wel romantisch, volle maan, wijntje en hapje erbij. (en dan op een woeste wilde zee hihihi, blijkt vriend een fervente haaienvisser te zijn.)

Nou ik ga de boys hier even tot de orde roepen, in hun mandjes stoppen en kruip er zelf ook in.

Truste Borrie, slaap lekker alvast.
Ik ga ook zo hoor ik net

Truste!!
weltruste allemaal

wat hoor ik toch...?

ohja, HELEMAAL NIKS want de buurman is weg!
Mogguh
WAKKER WORDEN!

De zon schijnt
goedemorgen !
Hey Yammie

Ik ben net op het werk, dus ik ga maar doen waar ik voor betaald word....
Moge ladies. Zit te twijfelen, zal ik nu even snel mijn haar verven (beetje haasten dan want ik moet om 11 uur weg) of maar doen als ik terug kom. Denk dat het laatste het slimste is, zie al weer gebeuren dat er van alles mis gaat omdat het allemaal snel snel moet. Zo tot een minuut geleden twijfelde ik nog maar de knoop nu doorgehakt.
Ik hoop het borrie

Dus ik zit in de trein naar marels en er zit een grote groep van collega's (niet van mij) in. Net bij het volgend station stappen meer collega's in hij kijkt naar mij (daar was nog plek) zegt ie tegen zijn collega's ik ga niet naast plebs zitten

Ik heb hem mijn boze oog gegeven
Mogge!

Daar is t verloren kind weer

hoe is t hier?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven