wat een opmerking...!
vrijdag 12 juni 2009 om 10:56
Hallo allemaal,
Moeten jullie ook soms zo ontzettend lachen om opmerkingen van vriend / man ???
Mijn vriend zei bv, na onze eerste keers seks:
Goh, je hebt wel nog een strak k*tje voor je leeftijd.
Ik was toen 26.
Hij 2 jaar jonger.....
Een ex vroeg een keer:
Als je nou de pil van woensdag pakt op dinsdag, werkt ie dan nog wel?
Nog meer van die grappige opmerkingen??
Moeten jullie ook soms zo ontzettend lachen om opmerkingen van vriend / man ???
Mijn vriend zei bv, na onze eerste keers seks:
Goh, je hebt wel nog een strak k*tje voor je leeftijd.
Ik was toen 26.
Hij 2 jaar jonger.....
Een ex vroeg een keer:
Als je nou de pil van woensdag pakt op dinsdag, werkt ie dan nog wel?
Nog meer van die grappige opmerkingen??
vrijdag 12 juni 2009 om 11:33
quote:royanne77 schreef op 12 juni 2009 @ 11:16:
ik hoop dat jullie nooit kinderen krijgen want stel je voor dat je kutje wat waort opgerekt dan...
Dan gaat hij vast aan de verloskundige vragen of ze haar 'kutje' een paar steekjes strakker wil hechten, dat is namelijk ook zo'n giller en eentje van dezelfde categorie.
ik hoop dat jullie nooit kinderen krijgen want stel je voor dat je kutje wat waort opgerekt dan...
Dan gaat hij vast aan de verloskundige vragen of ze haar 'kutje' een paar steekjes strakker wil hechten, dat is namelijk ook zo'n giller en eentje van dezelfde categorie.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 12 juni 2009 om 11:34
quote:lafjoetwo schreef op 12 juni 2009 @ 11:31:
Hey Sarah, life is good....vraag me alleen af hoe strak ik nog ben gezien ik mezelf mag scharen onder 1 van de oude dozen
FF serieus....ja het gaat eigenlijk wel goed met me gezien alle omstandigheden
Hoe is t met u? alles kits achter de rits en retestrak, waaaaaaaaaaaaah.
goed!
nog 3 weekjes nederland en dan zit ik voorgoed met mijn gekke hoofd in Australie,
Hey Sarah, life is good....vraag me alleen af hoe strak ik nog ben gezien ik mezelf mag scharen onder 1 van de oude dozen
FF serieus....ja het gaat eigenlijk wel goed met me gezien alle omstandigheden
Hoe is t met u? alles kits achter de rits en retestrak, waaaaaaaaaaaaah.
goed!
nog 3 weekjes nederland en dan zit ik voorgoed met mijn gekke hoofd in Australie,
vrijdag 12 juni 2009 om 11:37
quote:Susan schreef op 12 juni 2009 @ 11:33:
[...]
Dan gaat hij vast aan de verloskundige vragen of ze haar 'kutje' een paar steekjes strakker wil hechten, dat is namelijk ook zo'n giller en eentje van dezelfde categorie.En waarschijnlijk denkt hij daarin ook nog eens heel origineel en grappig te zijn... HI-LA-RISCH.
[...]
Dan gaat hij vast aan de verloskundige vragen of ze haar 'kutje' een paar steekjes strakker wil hechten, dat is namelijk ook zo'n giller en eentje van dezelfde categorie.En waarschijnlijk denkt hij daarin ook nog eens heel origineel en grappig te zijn... HI-LA-RISCH.
vrijdag 12 juni 2009 om 11:37
vrijdag 12 juni 2009 om 11:38
quote:Digitalis schreef op 12 juni 2009 @ 11:23:
Susan, dat is dus echt met recht een kutopmerking. Ook ontzettend dom!! Heb jij gezegd: ok, buk maar, pak ik de buttplug?
Nah, een ex (long time ago): ja, je kut homo's herkennen aan het feit dat hun broek zo in hun kontgat wordt gezogen omdat 'ie teveel open staat en je kunt ze ook herkennen aan de strontlucht vanwege datzelfde openstaande kontgat.
Ik moest eerst lachen, totdat 'ie te kennen gaf dat het echt zo was. Zucht.Waar het hart van vol is loopt de mond van over
Susan, dat is dus echt met recht een kutopmerking. Ook ontzettend dom!! Heb jij gezegd: ok, buk maar, pak ik de buttplug?
Nah, een ex (long time ago): ja, je kut homo's herkennen aan het feit dat hun broek zo in hun kontgat wordt gezogen omdat 'ie teveel open staat en je kunt ze ook herkennen aan de strontlucht vanwege datzelfde openstaande kontgat.
Ik moest eerst lachen, totdat 'ie te kennen gaf dat het echt zo was. Zucht.Waar het hart van vol is loopt de mond van over
vrijdag 12 juni 2009 om 11:38
Ik vind kutje dus ongeveer het enige waarmee mijn kut mag aangeduid worden door een man, hoor. En nee, niet met zon vieze grijns (moet denken aan de Vieze Man).
Kutje=lief, vrouwelijk
Pik= mannelijk
Zo zie ik dat dan.
Nu ben ik dan weer wel benieuwd hoe jullie intieme delen benoemd worden door jullie sekspartners.
Kutje=lief, vrouwelijk
Pik= mannelijk
Zo zie ik dat dan.
Nu ben ik dan weer wel benieuwd hoe jullie intieme delen benoemd worden door jullie sekspartners.

vrijdag 12 juni 2009 om 11:45
vrijdag 12 juni 2009 om 11:47
quote:Digitalis schreef op 12 juni 2009 @ 11:38:
Ik vind kutje dus ongeveer het enige waarmee mijn kut mag aangeduid worden door een man, hoor. En nee, niet met zon vieze grijns (moet denken aan de Vieze Man).
Kutje=lief, vrouwelijk
Pik= mannelijk
Zo zie ik dat dan.
Nu ben ik dan weer wel benieuwd hoe jullie intieme delen benoemd worden door jullie sekspartners.Het woord "kutje" vind ik op zich ook helemaal niet erg. Maar de manier waarop de scharrel/vriend van TO het (blijkbaar) zei (na de eerste keer sex nb!) vind ik tenenkrommend. Dat is helegaar niet lief of zo.....
Kutje=lief, vrouwelijk
Pik= mannelijk
Zo zie ik dat dan.
Nu ben ik dan weer wel benieuwd hoe jullie intieme delen benoemd worden door jullie sekspartners.Het woord "kutje" vind ik op zich ook helemaal niet erg. Maar de manier waarop de scharrel/vriend van TO het (blijkbaar) zei (na de eerste keer sex nb!) vind ik tenenkrommend. Dat is helegaar niet lief of zo.....
vrijdag 12 juni 2009 om 11:51
quote:tijgervrouw schreef op 12 juni 2009 @ 11:16:
Ik heb mijn man wel eens wijsgemaakt dat ik naar de kapper was geweest, begon ie van "oh ja ik dacht al iets te zien.. ja leuk hoor! Valt wel mooi he?" En dan nog even door laten stotteren Ik heb wel eens gereageerd met: "oh ? was ie gesloten ?"
Ik heb mijn man wel eens wijsgemaakt dat ik naar de kapper was geweest, begon ie van "oh ja ik dacht al iets te zien.. ja leuk hoor! Valt wel mooi he?" En dan nog even door laten stotteren Ik heb wel eens gereageerd met: "oh ? was ie gesloten ?"
Polygamie = intensieve vrouwhouderij