wat een opmerking...!

12-06-2009 10:56 107 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Moeten jullie ook soms zo ontzettend lachen om opmerkingen van vriend / man ???

Mijn vriend zei bv, na onze eerste keers seks:

Goh, je hebt wel nog een strak k*tje voor je leeftijd.

Ik was toen 26.

Hij 2 jaar jonger.....

Een ex vroeg een keer:

Als je nou de pil van woensdag pakt op dinsdag, werkt ie dan nog wel?

Nog meer van die grappige opmerkingen??
* zwaait ff naar Lafjoe *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
quote:misschicken schreef op 12 juni 2009 @ 11:53:

[...]

Sloeg ze hard?Soms. Maar dat is weer een ander verhaal.
quote:Donkeyshot schreef op 12 juni 2009 @ 11:57:

[...]

Soms. Maar dat is weer een ander verhaal.Nou ik bedoel naar aanleiding van die opmerking
Oe ik zie een geheel nieuw spel ontstaan hier:

Heej Punjabi, kom en enter mijn punani!

Want mijn Yoni is zo strak niet grootnie!

Mijn kerel noemt me vooral lief en lekker zacht als ik met een ongelooflijke kater in een tokkiepak op de bank zit. Dat is wel praktisch om voedsel en drinken naar de bank aangevoerd te krijgen zonder zelf te hoeven bewegen.
quote:Digitalis schreef op 12 juni 2009 @ 11:43:

"Ik zou uw vrome flamoes willen enteren teneinde kinderen te verwekken om de goedkeuring ende zegen van onze Heere te verkrijgen, vrouwmensch"

Zoiets?Ga door... Haha.
Uit de bijbel... Nou, daar kunnen ze er ook wat van hoor!

Hij kusse mij met de kussen Zijns monds; want Uw uitnemende liefde is beter dan wijn.

Uw oliën zijn goed tot reuk, Uw naam is een olie, die uitgestort wordt; daarom hebben U de maagden lief.

Trek mij, wij zullen U nalopen! De Koning heeft mij gebracht in Zijn binnenkameren; wij zullen ons verheugen en in U verblijden; wij zullen Uw uitnemende liefde vermelden, meer dan den wijn; de oprechten hebben U lief.
quote:Susan schreef op 12 juni 2009 @ 11:33:

[...]

Dan gaat hij vast aan de verloskundige vragen of ze haar 'kutje' een paar steekjes strakker wil hechten, dat is namelijk ook zo'n giller en eentje van dezelfde categorie.Een beetje verlos vraagt dan waarom dat nodig is. Of hij zo'n kleintje heeft ofzo.
Wat een reacties!
Moet toch echt bekennen dat ik de eerste opmerking naar TO gemaakt grappig vind..

Ze is 26, duidelijk jong.. dus of de opmerking nu uit naiviteit voortkomt of uit wat grovere humor.. ik had gelachen..

Geen eigen bijdrages.. Ik lach me dagelijks suf met vriend, maar heb een geheugen als een zeef..
quote:misschicken schreef op 12 juni 2009 @ 11:58:

[...]

Nou ik bedoel naar aanleiding van die opmerking

Weet ik. Kort samengevat dus: als een vrouw een man in de maling neemt is dat grappig, andersom is het reden om te gaan meppen. Zoiets ?

Het is mij best hoor, met zulke vrouwen ben ik heel gauw klaar
quote:Vl43inder schreef op 12 juni 2009 @ 11:15:

Ik: Wil je even op mijn rug krabben?

Hij: Jeukt je zadel?

Wahahaa

Ik kwam even vertellen dat ik het geen leuke grappen vindt, gewoon simpele en zeer platte opmerkingen.

Maar die van de man van Vl43inder vind ik echt heeel grappig
Achja.. ik vind de opmerking van de vriend van To... ik weet niet. Ik zou er zelf wel om gelachen hebben denk ik maar meer om de absurditeit.

Een ex van mij zei nadat we de eerste keer sex hadden 'goh, ik ben echt blij dat er bij jou tenminste niet zoveel vleesflapjes hangen.'

Ik ben van verbazing ook gaan lachen, wat een rare opmerking was dat
quote:Ploucha schreef op 12 juni 2009 @ 10:56:

Hallo allemaal,

Moeten jullie ook soms zo ontzettend lachen om opmerkingen van vriend / man ???

Mijn vriend zei bv, na onze eerste keers seks:

Goh, je hebt wel nog een strak k*tje voor je leeftijd.

Ik was toen 26.

Hij 2 jaar jonger.....

Een ex vroeg een keer:

Als je nou de pil van woensdag pakt op dinsdag, werkt ie dan nog wel?

Nog meer van die grappige opmerkingen??Nou.... Hilarisch inderdaad.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
quote:Donkeyshot schreef op 12 juni 2009 @ 14:10:

[...]

Weet ik. Kort samengevat dus: als een vrouw een man in de maling neemt is dat grappig, andersom is het reden om te gaan meppen. Zoiets ?

Het is mij best hoor, met zulke vrouwen ben ik heel gauw klaar gewoon vastbinden.
quote:Ring1981 schreef op 12 juni 2009 @ 11:30:

Iemand een kroket bij de mosterd? Spuit 11 komt ook even posten... Wat ik dus wil zeggen:

helemaal, totaal, verschrikkelijk eens met Royanne.

Verontschuldig je vooral niet hoor, ik denk dat zo'n spuitelf harstikke blij is met een strak kutje.

"wat ben je lekker strak" zou er bij mij beter ingaan...
quote:royanne77 schreef op 12 juni 2009 @ 11:09:

tja, als dat de grappen van jouw exen zijn ben ik

a. blij dat het je exen zijn

b. bang dat dit ook wat zegt over jouw IQ

c. boos dat iemand zulke vrouw onvriendelijke opmerkingen kan maken

d. blij dat ik dat soort mannen nooit ontmoet heb

e. verbaasd dat je m niet het bed uit hebt gekickt

kortom, we verschillen denk ik erg wat we onder grappige opmerkingen verstaan

Niet eens met Royanne77.

Mijn vriend maakt ook van die (heerlijke) (vrouwonvriendelijke) opmerkingen (hij vindt mijn kutje bijvoorbeeld ook nog strak voor mijn leeftijd en aantal bevallingen), en ik maak ook van die heerlijk foute opmerkingen.

Hij is helemaal compleet gek op mij, en ik op hem. En ook dat laten wij vaak aan elkaar merken en merken wij dus aan de ander. Die opmerkingen doen daar totaal niets aan af. Wij liggen dagelijks helemaal dubbel van het lachen. Kwestie van (voor ons dezelfde) andere humor denk ik.
quote:Ploucha schreef op 12 juni 2009 @ 11:18:

Tjonge jonge wat een reacties weer.

Komen de sterke vrouwen weer inactie, die zich niks alten vertellen.

Het was een scharrel dames. En toevallig uitgelopen op een relatie.

Hij lag zelf ook dubbel om zijn eigen reactie, kwam er totaal anders uit dan bedoelt.

Wat een zielige reacties hier sorry hoor.Ik vind mezelf een hele sterke vrouw, laat niet over mijn grenzen gaan en laat me niks vertellen (je omschrijft het grappig). Ik laat het ook absoluut niet toe dat ik respectloos behandeld wordt, maar zoals ik hierboven schreef zijn dit soort opmerkingen hier in huis normaal hoor. Ik zie het als een vorm van humor en voel me totaal niet respectloos behandeld. Hij gaat heel respectvol met me om. En ik ben te arrogant om me door die grappen op mijn tenen getrapt te voelen. We weten namelijk beiden hoe we het bedoelen én hoe het zit.
quote:misschicken schreef op 12 juni 2009 @ 11:43:

Het grappigste vind ik nog dat Ploucha met elke reactie na de fijne openingspost zichzelf nog meer naar beneden haalt

Ik vind dat Ploucha zich nergens naar beneden heeft gehaald (jullie halen haar, met denigrerende opmerkingen, eerder naar beneden dan zij zelf) en 'jullie' je nogal aanstellen hoor.

Kom op zeg, iedereen maakt weleens stomme versprekingen waar je gelukkig later om kan lachen. Jullie maken er gelijk zo'n big deal van, relaxxxxxxx
quote:Madhe schreef op 12 juni 2009 @ 21:18:

[...]

Niet eens met Royanne77.

Mijn vriend maakt ook van die (heerlijke) (vrouwonvriendelijke) opmerkingen (hij vindt mijn kutje bijvoorbeeld ook nog strak voor mijn leeftijd en aantal bevallingen), en ik maak ook van die heerlijk foute opmerkingen.

Hij is helemaal compleet gek op mij, en ik op hem. En ook dat laten wij vaak aan elkaar merken en merken wij dus aan de ander. Die opmerkingen doen daar totaal niets aan af. Wij liggen dagelijks helemaal dubbel van het lachen. Kwestie van (voor ons dezelfde) andere humor denk ik.Ik geloof dat het probleem is dat deze jongeheer het juist niet grappig bedoelde, maar bloedworstserieus. Da's heel andere koek.
Ik kan hier nergens uithalen dat hij het serieus bedoelde hoor. En dan nog, zij vond het grappig.
Ik kan er nergens uit opmaken dat hij het grappig bedoelde..

Maar whatever rocks your boat
quote:Digitalis schreef op 12 juni 2009 @ 11:43:

"Ik zou uw vrome flamoes willen enteren teneinde kinderen te verwekken om de goedkeuring ende zegen van onze Heere te verkrijgen, vrouwmensch"

Zoiets?Oh mijn teerbeminde Digi, uw hemelsche woorden doen Gods water over den akkers strómen... Ik ben zo nat, gelijk een bruischende rivier... Komt gij hier ende bevrucht mijn eicel, zodat wij den Heere kunnen dienen door Zijn kinderen op te voeden naar Zijn evenbeeld!
Die van mij noemde me laatst in the heat of the moment Rita Corita. Da's pas lullig. Sindsdien ben ik aan het Sonja Bakkeren.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Zo zeg, jullie nemen jezelf wel erg serieus, hoor.

Als TO het toch grappig vindt, wat is daar dan mis mee. Trouwens,

ik vind het ook best grappig. Volgens mij gaat het ook meer om de leeftijd, of eigenlijk het leeftijdsverschil. En hoe een enigszins naieve jongeman daar naar kijkt.

Is toch niks mis mee als je sekspartner zegt dat je een strak kutje hebt? Ik vind zelf ook dat ik een lekker strak kutje heb
Ik stond een keer in een tijdschrift, onverwacht, en kreeg dat onder ogen tijdens een avondje uit. Ik liet het toen zien aan de mensen met wie ik was, waarop een goeie vriend zei "wauw Margaretha! Als ik je niet zou kennen zou ik zeggen: zo dat is pas een lekker wijf"

Een keer ging het over oproepjes voor uitstrijkjes die je krijgt als je boven de dertig bent, en de man die erbij zat zei toen verongelijkt: hallo! ik ben ook al dertig geweest en ik heb nog nooit een oproepje gehad!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven