Viva verhalen vanaf in den beginne
maandag 15 juni 2009 om 19:36
Mijn forumgeheugen is niet zo ijzersterk als die van sommige forummers hier, dus ik ben wel benieuwd naar wat men zich allemaal herinnert. Vanaf in den beginne tot nu
De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )
Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen
De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )
Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen
maandag 15 juni 2009 om 23:58
Ja weet ik veel dit topic gaat als een raket, niet bij te houden zowat. En ik kreeg via msn signalen dat lang niet iedereen zou weten dat ik ooit TL was dus ik d8: dan meld ik het nog wel ff.
Zou allemaal niet nodig zijn als die vermaledijde privé berichtjes via het forum eindelijk eens zouden werken.
Zou allemaal niet nodig zijn als die vermaledijde privé berichtjes via het forum eindelijk eens zouden werken.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

dinsdag 16 juni 2009 om 00:05
Kan me ook nog een fake-topic herinneren waarbij iedereen over de TO heenviel en Eleonora juist heel begripvol reageerde . Was over een erg ontevreden vrouwtje , pas getrouwd , die wilde iets beginnen met de man van haar beste vriendin ofzo ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.

dinsdag 16 juni 2009 om 00:16
Weet niet of ze al genoemd zijn ( ga nu ff niet 26 pagina;s uitpluizen ) Maar wie herinnert zich Marijn ( en vriendin ) nog? Iedere forummer uitschelden en er daarna een "Rotgeintjes" topic van maken?
Minny, jij hebt er ook nog gereageerd......uiteraard..
Was dat toen niet Desperate Housewife? die ze voor kutwijf uitmaakte?
Minny, jij hebt er ook nog gereageerd......uiteraard..
Was dat toen niet Desperate Housewife? die ze voor kutwijf uitmaakte?
dinsdag 16 juni 2009 om 00:16
Ik vond die topics vorig jaar rond de invoering van het rookverbod. Heerlijk heen en weer discusieren over hoe fijn het was eindelijk weer eens uit te kunnen vs. en wat dat je dan van de uitlaatgassen tot dikke mensen zijn duurder dan rokers wat betreft de ziektekosten. Echt elk topic erover monde hierop uit. Deed er zelf vrolijk aan mee
dinsdag 16 juni 2009 om 00:18
quote:sprokkelientje schreef op 15 juni 2009 @ 20:27:
Herinner mij ook het topic " als dit me leve is" ....vreselijk leuk met al die trailertrash pics etc..Dit topic was weer een parodie op Moeke die een tranendal van een leve tentoonstelde, over haar relatie met een pychopatische orthodoxe jid. En die prachtige volzinnen kon maken zoals: het leed dat tijd heet
Herinner mij ook het topic " als dit me leve is" ....vreselijk leuk met al die trailertrash pics etc..Dit topic was weer een parodie op Moeke die een tranendal van een leve tentoonstelde, over haar relatie met een pychopatische orthodoxe jid. En die prachtige volzinnen kon maken zoals: het leed dat tijd heet
dinsdag 16 juni 2009 om 00:19
Via MV Fleurtje Ze zat met mv aan de telefoon en dirigeerde mv wat ze moest typen
Het topic van Dropje "help, zwanger wat nu ? " waarin ze net zwanger was van haar vriend die ze net had. Ze twijfelde tussen abortus en het kindje houden.
Het bleken er 2 te zijn, en ze heeft de zwangerschap uitgedragen en is getrouwd met de vader van de 2ling zo'n leuk verhaal vond ik dat.
Het topic van Dropje "help, zwanger wat nu ? " waarin ze net zwanger was van haar vriend die ze net had. Ze twijfelde tussen abortus en het kindje houden.
Het bleken er 2 te zijn, en ze heeft de zwangerschap uitgedragen en is getrouwd met de vader van de 2ling zo'n leuk verhaal vond ik dat.
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

dinsdag 16 juni 2009 om 00:19
Of diverse discussies op Maatschappij/Actueel die dan weer uitmonden in op de man spelen omdat men geen argumenten meer over had.. geweldig. Vooral ooit 1 topic wat ging over ' vrouwen kunnen niet discussieren'. Nou, dat werd compleet lariekoek gevonden natuurlijk en bladiebladiebla maar al snel werd dat ook weer - hoe kan het ook anders- een understatement van jewelste.