High waist bikini: kan dat 45+?
dinsdag 17 mei 2022 om 20:21
Oke, help me even uit de brand.
Ik draag graag een bikini op vakantie, omdat de badpakken te kort zijn (ben heel lang).
Maar ik ben niet meer zo slank en inmiddels 45+.
Nu is er een trend dat je bij mix and match bikinis ook high waist broekjes kunt kopen. En ik kom er niet uit. Is dat eigenlijk alleen mooi bij slanke, jonge dennen? Of is het juist ook bedoeld om een vetrol op de buik weg te werken en de billen binnenboord te houden?
Als ik hem aandoe voelt het als een oma-onderbroek. Maar het zit lekker, je ziet inderdaad mijn buikje minder en mijn dochters zeggen dat het juist mooi is.
Maar ik voel me toch een oude taart met een grooooote broek.
Wat is de bedoeling? Juist voor de wat steviger dames ook mooi, of vestig je dan de aandacht op ‘ik ben ouder maar wil ook nog graag een bikini aan’.
Ik draag graag een bikini op vakantie, omdat de badpakken te kort zijn (ben heel lang).
Maar ik ben niet meer zo slank en inmiddels 45+.
Nu is er een trend dat je bij mix and match bikinis ook high waist broekjes kunt kopen. En ik kom er niet uit. Is dat eigenlijk alleen mooi bij slanke, jonge dennen? Of is het juist ook bedoeld om een vetrol op de buik weg te werken en de billen binnenboord te houden?
Als ik hem aandoe voelt het als een oma-onderbroek. Maar het zit lekker, je ziet inderdaad mijn buikje minder en mijn dochters zeggen dat het juist mooi is.
Maar ik voel me toch een oude taart met een grooooote broek.
Wat is de bedoeling? Juist voor de wat steviger dames ook mooi, of vestig je dan de aandacht op ‘ik ben ouder maar wil ook nog graag een bikini aan’.
dinsdag 17 mei 2022 om 20:24
dinsdag 17 mei 2022 om 20:26
De bedoeling is dat je een onderstuk kunt matchen dat prettig zit en waar jij je goed in voelt.
Minder politiek correcte antwoord: iemand die veel geeft om looks en daar heel veel voor over heeft gaat een sixpack niet verstoppen. Verder zie ik jong en oud dat model dragen dus daar val je echt niet mee uit welke toon dan ook.
Minder politiek correcte antwoord: iemand die veel geeft om looks en daar heel veel voor over heeft gaat een sixpack niet verstoppen. Verder zie ik jong en oud dat model dragen dus daar val je echt niet mee uit welke toon dan ook.
dinsdag 17 mei 2022 om 20:42
dinsdag 17 mei 2022 om 21:15
Dit en het flatteert veel dames vind ik. Ik draag een hoog broekje met een kort pijpje samen met een haltertop (om mijn knokig onderkantje wat body te geven en mijn mini borstpartij wat naar elkaar toe te trekken. De combi accentueert dan ook nog eens mijn (prima) taille
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 17 mei 2022 om 21:26
Oma broek icm oma leeftijd icm oma figuur = teveel oma?LuciFee2022 schreef: ↑17-05-2022 21:16Wat een raar gedoe weer, natuurlijk kan dat. Wtf heeft die leeftijd er mee te maken?
dinsdag 17 mei 2022 om 21:40
Echt ophouden hoor! Ik denk niet aan mijn leeftijd als ik kleding koop. Als ik me er comfortabel/mooi/sterk in voel is het goed.
Vandaag droeg ik een combi: Strakke donkerblauwe tuinbroek, rode bloes met sporty biezen aan de mouw met daarbij een paar hakken. Daar had ik toen ik 18 was ook in naar school gegaan. Het is gewoon mijn smaak. Ook nu ik midden 50 ben.
En 45 oma leeftijd noemen
oudblond wijzigde dit bericht op 17-05-2022 21:45
34.44% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
dinsdag 17 mei 2022 om 21:45
dinsdag 17 mei 2022 om 22:02
Nou ik vond zoiets als op dit plaatje toch tegenvallen bij mezelf. Ik vind mijn kont en buik er toch nog veel dikker mee uit zien dan met een ietsje lager model broekje. Ik kies dan wel voor een niet al te laag model broekje dat de buik wat verbergt, een beetje een 'mid waist' model.Konijnmetbril schreef: ↑17-05-2022 21:45Tsja, dilemma met bikini's en een (te) grote maat is mij bekend.
Zo'n high waist is idd een tent. Maar dat vind ik nog net iets minder erg dan een (of 2) flinke rollen die over een kleiner broekje heengolven.
Dus ik ga voor de high waist. Ik heb deze:
![]()
happyapple wijzigde dit bericht op 18-05-2022 06:55
3.74% gewijzigd
dinsdag 17 mei 2022 om 22:12
Oke okeOudblond schreef: ↑17-05-2022 21:40Echt ophouden hoor! Ik denk niet aan mijn leeftijd als ik kleding koop. Als ik me er comfortabel/mooi/sterk in voel is het goed.
Vandaag droeg ik een combi: Strakke donkerblauwe tuinbroek, rode bloes met sporty biezen aan de mouw met daarbij een paar hakken. Daar had ik toen ik 18 was ook in naar school gegaan. Het is gewoon mijn smaak. Ook nu ik midden 50 ben.
En 45 oma leeftijd noemen![]()
Maar ik weet dus nog niet of ik me er fijn in voel. Maar ik denk dat het gewoon wennen is. Dus ik ga er gewoon voor!
En 45 oma leeftijd is natuurlijk overdreven. Meestal dan, ze bestaan hoor
dinsdag 17 mei 2022 om 22:12
Dit heb ik ook. Hoe lager hoe beter hier, al voelt t erg naakt. Maar wat een ander vindt: boeien! Aandoen wat je t fijnst vindt.Maanmeisje schreef: ↑17-05-2022 22:09Het wordt al snel zo’n groot vlak stof waardoor de aandacht erheen wordt getrokken, vind ik.
madamejean wijzigde dit bericht op 17-05-2022 22:13
12.15% gewijzigd