Zomergarderobe peerfiguur
donderdag 19 mei 2022 om 22:26
Ik vind zelf dat ik best wel modieus ben en met de trends mee ga (mits ik het zelf oprecht leuk vind). Nu komt de zomer eraan en ben ik wat afgevallen. Veel T-shirts en hemdjes slobberen om me heen (ik heb qua bovenkleding maat L). Ik ben dus aan het kijken voor een nieuwe zomergarderobe, maar ik vind het echt lastig nu ik me wat bewuster ben van mijn figuur. Ik heb namelijk een peerfiguur met echt flinke benen. Die verdoezel ik het liefste, maar als het in Nederland 30 graden is, trek ik toch ook wel een jeans short aan. Even voor de vormgeving trouwens: ik weeg 91 kg bij een lengte van 1,81 m, alsnog dus veel te zwaar. Ook al moet ik hemdjes misschien vermijden met mijn figuur/gewicht, in de zomer vind ik een T-shirt gewoon echt te warm, alleen tegenwoordig worden (m.i.) sportbeha's verkocht als gewone tops. Je snapt het, daar heb ik het figuur niet naar en vind ik zelf nogal ordinair. Maar het valt online niet mee om leuke hemdjes te vinden. En daarbij: welke hals moet zo'n hemdje hebben bij een peerfiguur?
donderdag 19 mei 2022 om 22:46
https://www.msmode.nl/collectie/tops-en ... s&start=43
Zulke heb ik. Niet voor naar het werk, dan heb ik wel iets met een mouwtje aan.
Zulke heb ik. Niet voor naar het werk, dan heb ik wel iets met een mouwtje aan.
donderdag 19 mei 2022 om 23:19
Ik heb dit jaar ook wat moeite met leuke mouwloze tops die niet doorschijnen. Of het is een croptop met diep decolleté, met spaghetti bandjes of gewoon een hemd met iets bredere bandjes met een print erop. Die van M&S vind ik leuk en is wel wat ik zoek maar helaas te groot voor mij.
Ik houd dit topic dus ook maar in de gaten.
Ik houd dit topic dus ook maar in de gaten.
vrijdag 20 mei 2022 om 06:06
Aangezien de meeste shirts helaas wijd vallen in de taille (is de mode), investeer ik altijd in middelhoge tot hoge taille broeken en rokken. De taille laat ik vaak innemen bij een kleermaker. Shirtje erin, beetje laten bloezen. En voila mooie taille.
Welke hals past is afhankelijk van je figuur. Als je een peer bent bedoel je vast iets kleinere borsten, dan kan een hogere hals en dingen als rouches meestal prima, maar andere halzen kunnen ook hoor.
Heb je een korte nek en hals en geen lang gezicht, dan is een diepere hals mooier, zoals een V-hals.
En TO, trots zijn op je figuur hoor! Iedereen is anders, brede heupen/benen betekent ook een duidelijke taille. Doen anderen weer een moord voor. Mensen kopen zelfs billen in.
Welke hals past is afhankelijk van je figuur. Als je een peer bent bedoel je vast iets kleinere borsten, dan kan een hogere hals en dingen als rouches meestal prima, maar andere halzen kunnen ook hoor.
Heb je een korte nek en hals en geen lang gezicht, dan is een diepere hals mooier, zoals een V-hals.
En TO, trots zijn op je figuur hoor! Iedereen is anders, brede heupen/benen betekent ook een duidelijke taille. Doen anderen weer een moord voor. Mensen kopen zelfs billen in.
vrijdag 20 mei 2022 om 16:33
Hoi,
Wat ik echt heel fijn vind zijn body’s. Ik heb hele mooie gekocht bij de H&M. Zitten mooi en helemaal met een high waist broekje of rokje.
En met een peer figuur (die heb ik ook) leg ik vooral de focus op wat ik wel mooi vind. En dat zijn mijn billen. Dus juist je figuur laten zien en niet afschermen met te wijde dingen.
Wat ik echt heel fijn vind zijn body’s. Ik heb hele mooie gekocht bij de H&M. Zitten mooi en helemaal met een high waist broekje of rokje.
En met een peer figuur (die heb ik ook) leg ik vooral de focus op wat ik wel mooi vind. En dat zijn mijn billen. Dus juist je figuur laten zien en niet afschermen met te wijde dingen.
Leef en doe je ding
zaterdag 21 mei 2022 om 13:17
Ik heb ook een peerfiguur en houd van zulke tops:
https://m.media-amazon.com/images/I/817 ... L1500_.jpg
accent op de juiste plek (taille) en netjes genoeg voor werk
https://m.media-amazon.com/images/I/817 ... L1500_.jpg
accent op de juiste plek (taille) en netjes genoeg voor werk
Je hoeft niet altijd te geloven wat je denkt.