Haarrollers: welke?
dinsdag 7 juni 2022 om 07:13
Op social media zie ik de een na de andere prachtige volumineuze coupe voorbij komen, vaak gemaakt met behulp van een Dyson Airwrap of haarrollers. Die eerste vind ik veel te prijzig, maar haarrollers wil ik wel eens proberen. Ik zie echter allerlei verschillende soorten voorbij komen: warmte rollers, foam rollers, velcro rollers.
Welke rollers gebruiken jullie of hebben jullie gebruikt? Hoe lang blijft het mooi? Mijn haar is heel glad en valt daardoor slap en steil. Het is middellang, in laagjes geknipt en ik heb behoorlijk veel, maar dun haar.
Welke rollers gebruiken jullie of hebben jullie gebruikt? Hoe lang blijft het mooi? Mijn haar is heel glad en valt daardoor slap en steil. Het is middellang, in laagjes geknipt en ik heb behoorlijk veel, maar dun haar.
dinsdag 7 juni 2022 om 07:47
Ik heb ze allemaal en gebruik ze verschillend. Als ik met de krultang krullen (slagen) maak, dan zijn ze (ondanks het volgen van de juiste technieken) er een paar uur later uit.
Ik maak nu voor ik ga slapen krullen met de krultang en daarna pin ik elke lok die gekruld is vast op mijn hoofd in een foam kruller. (Echt bovenop je hoofd, niet de zijkanten, dan kan je niet slapen omdat het rot ligt)
Zo blijven krullen de hele dag mooi intact bij mij. Vaak een paar dagen zelfs.
Warmterollers zijn ook mooi, maar met gezond en soepelvallend haar verdwijnt een slag of Krul gewoon gauw.
Nooit op nat haar doen tijdens, van die foam krullers. Krijg je echt lelijk schaap haar van
Zo’n haarspin lijkt me ook gaaf, zo’n groot hoofddeksel waar je je haar omheen moet draaien/krullen. Maar dat lijkt me te naar slapen.
Ik maak nu voor ik ga slapen krullen met de krultang en daarna pin ik elke lok die gekruld is vast op mijn hoofd in een foam kruller. (Echt bovenop je hoofd, niet de zijkanten, dan kan je niet slapen omdat het rot ligt)
Zo blijven krullen de hele dag mooi intact bij mij. Vaak een paar dagen zelfs.
Warmterollers zijn ook mooi, maar met gezond en soepelvallend haar verdwijnt een slag of Krul gewoon gauw.
Nooit op nat haar doen tijdens, van die foam krullers. Krijg je echt lelijk schaap haar van
Zo’n haarspin lijkt me ook gaaf, zo’n groot hoofddeksel waar je je haar omheen moet draaien/krullen. Maar dat lijkt me te naar slapen.
dinsdag 7 juni 2022 om 10:46
Misschien ook nog wel goed om te weten: wat is het meest gebruikersvriendelijk? Een krultang of een ronde borstel gebruiken tijdens het föhnen lukt mij al niet fatsoenlijk
Steil haar was toen ik jong was ook erg in de mode en ook ging dagelijks fanatiek aan de slag met de stijltang om het nog gladder te krijgen, maar als ik die foto's nu terug zie denk ik: afschuwelijk! Ik heb een lang gezicht en dat sluike, steile haar maakt me erg lijzig. Ziet er niet uit! Ik moet volume hebben en een beetje beweging in mijn haar.
Steil haar was toen ik jong was ook erg in de mode en ook ging dagelijks fanatiek aan de slag met de stijltang om het nog gladder te krijgen, maar als ik die foto's nu terug zie denk ik: afschuwelijk! Ik heb een lang gezicht en dat sluike, steile haar maakt me erg lijzig. Ziet er niet uit! Ik moet volume hebben en een beetje beweging in mijn haar.
dinsdag 7 juni 2022 om 14:25
Ik zag gister een filmpje van een volume tang, dat leek goed te werken. Het maakte een soort dambord patroon in je haar en dan alleen de aanzet doen. Volume zonder poeder of toupere.
Edit;
Dit filmpje: https://youtu.be/2GwMm5YAfRk
Edit;
Dit filmpje: https://youtu.be/2GwMm5YAfRk
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in