Viva verhalen vanaf in den beginne

15-06-2009 19:36 1318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn forumgeheugen is niet zo ijzersterk als die van sommige forummers hier, dus ik ben wel benieuwd naar wat men zich allemaal herinnert. Vanaf in den beginne tot nu

De leukste "weet je nog?" verhalen ga ik verzamelen en bundelen, wie meehelpt krijgt een exemplaar! (Ja, dat is vette omkoperij ghe )

Toevoeging: Het hele verhaal graag, niet alleen zinnetjes die me niets zeggen

Ik heb een ijzersterk forumgeheugen

Totaal aantal stemmen: 77

Neen (26%)
Jawel, alles wat je zegt kan en zal...ghe! (9%)
Alleen als ik het ook boeiend vind (39%)
Soms (26%)
quote:tangerine schreef op 16 juni 2009 @ 22:45:

IIEEUUWW, over vieze dingen, mijn all-time gruwelmoment is dat verhaal van die moeder die vol overgave het snot uit de neus van haar kindjes zoog!

Oooooooh ja, dat herinner ik me ook nog.

quote:hekate schreef op 16 juni 2009 @ 22:46:

[...]

Oh echt?! Maar dan had je een andere nick toen?

Ik wet eigenlijk niet zeker. Mijn eerste nick hier was Emmalies - maar dan heb je het echt over zo'n jaar of acht geleden - denk boomtakkenstructuurforum.

Ik verdenk El Ninjo ervan de reincarnatie van Zuss te zijn. Zuss sloeg een beetje door aan het eind.
Getver Tange, getver!

Dat is inderdaad nogal smerig....maar wel moedermaffia waardig, dat dan weer wel.

Herinnert mij aan dat hilarische topic waarin werd gevraagd of je nu wel mocht drinken als je van plan was om over een tijdje zwanger te worden. En dat was een bloedserieuze vraag
quote:HeintjeDavids schreef op 16 juni 2009 @ 22:47:

[...]

Ja, ik weet heul zeker dat jij daarin ook postte. Het werd toegestaan, tot op zekere hoogte. Maar die grens werd al heel snel overschreden.

Wat heb ik gelachen toen!Hein, ik weet het wel, ergens als ik heel diep in mijn geheugen graaf, maar het blijft heel vaag... Het pissen in de wasbak, Kim Holland, Robert v.d Broeke, etc... weet ik allemaal nog goed, maar "Als het maar vies is" neuh, niet echt. ( Dan moet dat het topic zijn waarmee ik een ban binnenhaalde )
Wie kreeg ook weer een ban/waarschuwing wegens het plaatsen van een anusfoto? Was jij dat Zuig?
Ja, dat kan best Zuig.

Herinner je je dat plaatje van die onderbroek onder de diarree niet meer? ;)
En alle verkiezingen , lang voor de forummer van de maand bestond ? de gouden eikel , de forumqueens ....

En laten we ook niet alle topics vergeten waarin gescholden werd op " het groepje " , waarbij niemand ooit een lijst wilde ( durfde ) te maken wie er dan in dat groepje zat .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ooooow de gouden eikel!! Jaaaa.
quote:minny schreef op 16 juni 2009 @ 22:50:

Wie kreeg ook weer een ban/waarschuwing wegens het plaatsen van een anusfoto? Was jij dat Zuig? Yepperdepep!!!!!
Ook hilarisch: Het roddeltopic!

De roddels die daar over elkander verzonnen werden, echt te grappig voor woorden. Heb toen flink vaak buikpijn van het lachen gehad.
quote:Ainne schreef op 16 juni 2009 @ 22:48:

[...]

Ik wet eigenlijk niet zeker. Mijn eerste nick hier was Emmalies - maar dan heb je het echt over zo'n jaar of acht geleden - denk boomtakkenstructuurforum.

Ik verdenk El Ninjo ervan de reincarnatie van Zuss te zijn. Zuss sloeg een beetje door aan het eind. arme el ninjo.... el ninjo is tenminste nog grappig af en toe... dat kan zuss niet zijn...
quote:HeintjeDavids schreef op 16 juni 2009 @ 22:51:

Ja, dat kan best Zuig.

Herinner je je dat plaatje van die onderbroek onder de diarree niet meer? ;)

Jaha, dat herinner ik me weer wel ( zulke dingen )

Poste Sunlight er ook niet? Ja toch?
Ja minny, ik heb later begrepen dat het van goed moederschap getuigt om je kind te verlossen van verstikkend snot, maar echt, ik vind het zo ontzettend ranzig! Ik ben bang dat ik een ontaarde moeder wordt, áls ik al ooit moeder wordt .

Edit, ik vind die smerige, groenige snottebellen die vrij standaard bij vieze kinderen met een bepaald type moeder in lange slierten onder hun neusje hangen al om te kotsen, als ik me dan voor de geest haal hoe zo'n... bepaald type moeder haar moederlijke lippen om zo'n neusje sluit om dat er even uit te zuigen...

Echt, visualiseer dat maar niet!
Een tijdje terug: standaard op zaterdagavond een nieuw topic over RESPECT! op het forum.
quote:Ainne schreef op 16 juni 2009 @ 22:48:

[...]

Ik verdenk El Ninjo ervan de reincarnatie van Zuss te zijn. Zuss sloeg een beetje door aan het eind.

Ja, die tijd was ik er ook, maar Emmalies zegt me niet echt iets. We hebben toen wel een beetje een sla-maar-door periode gehad over kindervrije handtassen als ik het me goed herinner. Weet het fijne er niet meer van, maar dat was vooral hilarisch.

El Ninjo is echt wel veel extremer dan Zuss (of vertekenen je herinneringen zo?)
Wees blij!
quote:Zuigstengel schreef op 16 juni 2009 @ 22:51:

[...]

Yepperdepep!!!!!

Was het nou een ban of een waarschuwing?
Hein, ik weet het weer! Volgens mij heb ik die ban gehad op het Anusbleek topic...
quote:minny schreef op 16 juni 2009 @ 22:53:

[...]

Was het nou een ban of een waarschuwing? Een ban...
quote:Zuigstengel schreef op 16 juni 2009 @ 22:53:

[...]

Jaha, dat herinner ik me weer wel ( zulke dingen )

Poste Sunlight er ook niet? Ja toch?Dat weet ik niet meer. Ik weet alleen wel dat jij en ik daarin veel postten. Maar wie verder? Geen idee. Het werd wel met de minuut ranziger....
quote:tangerine schreef op 16 juni 2009 @ 22:53:

Ja minny, ik heb later begrepen dat het van goed moederschap getuigt om je kind te verlossen van verstikkend snot, maar echt, ik vind het zo ontzettend ranzig! Ik ben bang dat ik een ontaarde moeder wordt, áls ik al ooit moeder wordt .Daar heb je speciale snotzuigdingetjes voor, hoef je helegaar niet zelluf te doen
quote:tangerine schreef op 16 juni 2009 @ 22:53:

Ja minny, ik heb later begrepen dat het van goed moederschap getuigt om je kind te verlossen van verstikkend snot, maar echt, ik vind het zo ontzettend ranzig! Ik ben bang dat ik een ontaarde moeder wordt, áls ik al ooit moeder wordt .

Edit, ik vind die smerige, groenige snottebellen die vrij standaard bij vieze kinderen met een bepaald type moeder in lange slierten onder hun neusje hangen al om te kotsen, als ik me dan voor de geest haal hoe zo'n... bepaald type moeder haar moederlijke lippen om zo'n neusje sluit om dat er even uit te zuigen...

Echt, visualiseer dat maar niet!

Owwwwww gatverrrrr Tang..

Dat zijn dan ook vaak kinderen met van die groene mouwen...
quote:Zuigstengel schreef op 16 juni 2009 @ 22:54:

[...]

Een ban... Ghe
quote:HeintjeDavids schreef op 16 juni 2009 @ 22:55:

[...]

Dat weet ik niet meer. Ik weet alleen wel dat jij en ik daarin veel postten. Maar wie verder? Geen idee. Het werd wel met de minuut ranziger....

Jij???? Neeeeeeee!!!
quote:hekate schreef op 16 juni 2009 @ 22:53:

[...]

Ja, die tijd was ik er ook, maar Emmalies zegt me niet echt iets. We hebben toen wel een beetje een sla-maar-door periode gehad over kindervrije handtassen als ik het me goed herinner. Weet het fijne er niet meer van, maar dat was vooral hilarisch.

El Ninjo is echt wel veel extremer dan Zuss (of vertekenen je herinneringen zo?)

Helaas is mijn geheugen ook niet geweldig.

Ik weet nog wel dat Zuss het aan het eind echt constant met mensen aan de stok kreeg. En toen was ze ineens weg. Nou ja, ineens voor mij dan.
quote:minny schreef op 16 juni 2009 @ 22:55:

[...]

Daar heb je speciale snotzuigdingetjes voor, hoef je helegaar niet zelluf te doen Ieks, het blijft vies
Wees blij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven