Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

zo ziet het er ongeveer uit, deze is een speciale papafiets en zit het zadeltje er al helemaal ingemonteerd en de steuntjes.

het zadeltje & steuntjes wat ik heb monteer je op de bestaande fiets. Is een stukkie goedkoper.............
Nou, daar heb je wat aan, zo'n diagnose Mal... Hoeven jullie verder niks vandaag?

Nee, dan jij, Amalia. Is tenminste nog eens een duidelijke kwaal. Heb je een uitgekiende urban reisgarderobe mee?
Amaal, dag ouwe vrouw , veel plezier!

Mal, tja, dat hadden wij ook kunnen neerzetten hier wat die dokter zegt. Beterschap en knuffel voor je ventje.

Bam, lachen van die Donald Duck. Ik en mijn broer hebben ze versleten en meestal was het:"Ik wil hem als eerste lezen!!!"

Leuk voor Juul, is weer eens wat anders, dan een mobiel boven zijn hoofd

Meisje is naar psz. Na het eten naar het strand, heerlijk weer.
Voor Juul??? lezen kokos. is een papa kadootje.

Tijdschrift voor mannen.

Dus papa mag Katrien boven zijn bed hangen ;)
Het is net zo'n blad als de Linda., Kokos. Een glossy magazine. Veel plezier op het strand!

Bam, Hel, heb ik verkeerd gemeten? Als ik de omtrek van de stang neem bij manlief kom ik op 11.5 cm. Jullie hebben het over 2-3 cm.
Mal, Jonathan nog steeds hangerig en koortsig? Volgens dat ene stukje zouden de bultjes van gisteren inmiddels blaasjes moeten zijn.
Ik dacht bij Donald Duck ook aan het welbekende kinderblad...

Mamax, ik ben er maar vanuit gegaan dat het de diameter was. Anders is het wel een erg dun stangetje.
quote:mamax schreef op 17 juni 2009 @ 12:08:

Mal, Jonathan nog steeds hangerig en koortsig? Volgens dat ene stukje zouden de bultjes van gisteren inmiddels blaasjes moeten zijn.Het zijn een beetje rode harde pukkeltjes en wat rode kleine vlekjes. Hij is nog wel hangerig en wat verhoging. Heb hem nu lekker op bed gedaan, hehe. Nou hangt hij niet meer aan mijn benen.
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik had het er al bij vermeld Hel. ook lezen dus graag hahaha

Volgens mij diameter hoor idd.

Die man keek wel even raar dat ik weer 2 setjes kwam halen, haha. Hij had ze niet meer op de markt, maar vond het geen probleem om even in zijn winkel te gaan kijken, en daar had ie er nog precies 2, mooi meer is ook niet nodig... hahaha

Ik ga proberen ze vandaag jullie kant op te sturen, maar dat kan ook morgen zijn. Moet nogal sneaky, anders snapt vent meteen dat hij dat ook krijgt zondag..
Joepieee! Super Bam, onwijs bedankt! Mazzel dat 'ie er nog net 2 had zeg. Anders hadden we moeten loten.
idd mazzel.

zow nog ff een doosje freubelen, dan gaat het wel lukken vandaag
Graag gedaan hoor!!
Geweldig, dank je wel Bam! En anders hadden we niet hoeven loten hoor Hel, jij was eerst en wie het eerst komt die het eerst maalt. Wat krijg je van me Bam? Maak ik het meteen even over.
je hebt mail mamax.
Ik heb het geld overgemaakt. Ik hoop dat alles gewoon past!
Volgens die vent wel. dus daar gaan we dan maar vanuit
thx voor het overmaken trouwens, zo het zo vergeten ;)
pakketjes zijn overigens gepost, dus als het goed is hebben jullie morgen post
Avond meisjes,

Ben ik te laat om Amalia een super goede reis te wensen, sufferd die ik ben... Na, mocht je dit toch nog lezen: geniet van je trip, veel plezier!

Bam, wat ben je goed bezig met je zadeltjes! Handel man, doe ze in de shop, loop je binnen

Hel, leuk die foto's! Mijn moppie wil Mare zien. Gaat het nog lukken voor onze vakantie misschien? Ben zaterdag en dinsdag nog vrij maar zou die dinsdag eventueel kunnen proberen te ruilen voor maandag??

Mal, beterschap voor de kleine man. Hier nog geen ervaring met de waterpokken dus geen tips in de aanbieding.

Kokos, was het lekker op strand?

Mamax, had je de uitslag al van vorige week?? Of heb ik wat gemist?

Star, hoest? Bib lekker druk net als hier? Kotertje gat echt alle kanten op. Harde buiken trouwens wel ernstig afgenomen. Wel prettig. Bij jou?

Compu, hoe is het met het tandje van CG? En met jou?
Compu, mastophatie heeft mijn moeder ook. Is gelukkig nog steeds niets. Wel spannend iedere keer....

Goed bezig trouwens aan tafel met CG, klinkt echt helemaal super nanny zoals jullie het doen .

Bammie, hoest vandaag trouwens met het strotje? Zit er wel vooruitgang in?
Ha die Suze,

heb geen zadeltjes nodig ;) dat gun ik graag iemand anders ;)

Strotje is te doen, maar echt verbetering zit er niet in. Eten is echt niet mijn cup of dingens momenteel.

Heb jij nog een linkie van dat zwemding van Julia?. Ben ik wel benieuwd naar.

Wanneer ga je op vacantie?
Hoeveel weken ben je nu Suze?, fijn dat alles goed gaat.
Zo, ook hier schoolkeuze gemaakt. Jeetje gaat naar de Rooms Katholieken. Waren de minst zware hier in dorp (openbare veel te groot en druk, echt niks). Maar moeilijk vind ik het wel hoor. De Protestantse school sprak me qua locatie en inrichting meer aan maar dat was echt een tikkie teveel van God en iedere morgen bijbelverhalen enzo.

Oh ja, mijn heel erg verdrietige vriendinnetje mailde dat ze weer zwanger is!!!!!!!! Ik ben echt helemaal blij voor haar. Geweldig nieuws he? Zal wel tot 12 weken stress worden (vorige keer ging het toen mis) maar hopelijk gaat het nu helemaal goed!
Goed, nog even op Down topic Jessie succes wensen en dan lekker slapen.

Trusten dames
Super nieuws Suze!

Gaat gewoon helemaal goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven