"Volgend" op Instagram bij likes

07-08-2022 16:59 23 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi, hier even een insta-vraag waar ik zelf geen antwoord op kan vinden. Hopelijk heeft hier iemand hét antwoord 🤞

Als ik de lijst bekijk van mensen die een post van mij hebben geliked, dan staat er bij één persoon "Volgend" onder zijn naam. Ik volg hem, hij volgt mij, maar bij alle anderen personen die de foto hebben geliked (en mij volgen en vice versa), staat dat niet.

Is er hier iemand die enig idee heeft wat dit betekent?
Dat ze jouw account niet volgen, ze hebben alleen die bewuste foto geliked
Gisselle schreef:
07-08-2022 18:13
Dat ze jouw account niet volgen, ze hebben alleen die bewuste foto geliked
Ik heb een privé-account, dus alleen volgers kunnen mijn foto's liken. Het is geen big issue verder, maar vraag het me wel af.
Dat zou volgens mij betekenen dat jij hen niet volgt
Lorem Ipsum
turquasi schreef:
07-08-2022 18:53
Dat zou volgens mij betekenen dat jij hen niet volgt
Ik volg die persoon ook, dus dat is het ook niet.
Itwillbeok schreef:
07-08-2022 19:16
Ik volg die persoon ook, dus dat is het ook niet.
Jawel. Jij volgt die persoon, dus staat er bij diegene "volgend".
Dubbel
Maree2 schreef:
07-08-2022 20:03
Jawel. Jij volgt die persoon, dus staat er bij diegene "volgend".
Maar waarom staat dat woord dan alleen specifiek bij die persoon?

38 likes op de post
32 likes van mensen die mij volgen en die ik volg
6 likes van mensen mij volgen maar ik hen niet

Bij één van de 32 staat het woord "Volgend" onder zijn naam. Bij die overige 31 niet.
Itwillbeok schreef:
07-08-2022 20:19
Maar waarom staat dat woord dan alleen specifiek bij die persoon?

38 likes op de post
32 likes van mensen die mij volgen en die ik volg
6 likes van mensen mij volgen maar ik hen niet

Bij één van de 32 staat het woord "Volgend" onder zijn naam. Bij die overige 31 niet.

Het staat ónder zijn naam. Daar hoort normaal gesproken een tweede naam of nickname te staan. Heeft hij daar niet als grapje "Volgend" ingevuld? Dat kun je zien door op zijn profiel te klikken, daar zou dan "Volgend" onder zijn profielfoto moeten staan.
nerdopviva schreef:
07-08-2022 20:37

Het staat ónder zijn naam. Daar hoort normaal gesproken een tweede naam of nickname te staan. Heeft hij daar niet als grapje "Volgend" ingevuld? Dat kun je zien door op zijn profiel te klikken, daar zou dan "Volgend" onder zijn profielfoto moeten staan.
Nee, is het ook niet ;) Onder zijn profielnaam staat zijn echte naam en daarónder "Volgend"

Wat een issue op de zondagavond, maar nu wil ik het weten ook 😅
Niet dat ik er iets van ken maar misschien kan je als je iemand volgt dat openbaar of onzichtbaar maken?
Poker schreef:
07-08-2022 21:51
Niet dat ik er iets van ken maar misschien kan je als je iemand volgt dat openbaar of onzichtbaar maken?
Ook niet... Ik heb alle functies bij de instellingen nagekeken. Heb eerdere posts bekeken die de persoon heeft geliked, en daar staat het ook. Bij werkelijk niemand anders die iets van mij heeft geliked.
Vreemd. Ik heb even gekeken, en er zijn bij elke persoon maar twee keuzes. Of er staat "volgend" in een grijze balk of er staat "volgen" in een blauwe balk.

Rijst bij mij de vraag, wat staat er dan bij jou bij de overige mensen?
- Fight for your right to party -
ZonnedauwRegenboog schreef:
07-08-2022 23:34
Vreemd. Ik heb even gekeken, en er zijn bij elke persoon maar twee keuzes. Of er staat "volgend" in een grijze balk of er staat "volgen" in een blauwe balk.

Rijst bij mij de vraag, wat staat er dan bij jou bij de overige mensen?
Klopt, dat staat aan de rechterkant. Als jij de persoon ook volgt staat er "Volgend" in een grijs balkje en als jij ze niet volgt staat er "Volgen" in een blauw balkje.

Maar het gaat om de linkerkant. Je hebt een rondje met de foto, en daarnaast de naam van het profiel met daaronder de echte naam (of whatever dat ze er hebben staan). Maar daarónder staat dus maar bij één persoon "Volgend".

Ik heb nog lang geen plaatjesplakrechten en zou dat ook niet doen vanwege de privacy, maar hoop dat jullie het zo ook snappen...
Je kan mensen beperken, misschien is dat het? Als ik mensen volg die 10 berichten per dag volg beperk ik dan. Komt niet meer in mijn overzicht, maar ik kan op hun profiel gaan kijken als ik dat wil. Weet alleen niet of dat dan zo zichtbaar is.

Edit: ik zie dat er bij jou maar bij 1 staat ‘volgend’. Dan denk ik een bug ofzo? Ff updaten of opnieuw inloggen?
~ Whatever it is you're seeking won't come in the form you're expecting ~
Pauwenveer schreef:
07-08-2022 23:52
Je kan mensen beperken, misschien is dat het? Als ik mensen volg die 10 berichten per dag volg beperk ik dan. Komt niet meer in mijn overzicht, maar ik kan op hun profiel gaan kijken als ik dat wil. Weet alleen niet of dat dan zo zichtbaar is.

Edit: ik zie dat er bij jou maar bij 1 staat ‘volgend’. Dan denk ik een bug ofzo? Ff updaten of opnieuw inloggen?
Zou dat het zijn? Dat die persoon mij heeft beperkt? Zou de reden erachter niet weten, maar zoals jij dat nu zegt is dat het enige wat ik logisch vind. Ik ga dit eens testen met een vriendin 🤞
Bedoel jij met ‘onder de naam’ als je op hun profiel klikt? Dan staat er bij mij bij iedereen volgend namelijk.
Pauwenveer schreef:
08-08-2022 00:11
Bedoel jij met ‘onder de naam’ als je op hun profiel klikt? Dan staat er bij mij bij iedereen volgend namelijk.
Nee, echt als ik op de lijst klik met personen die mijn post hebben geliked. Dan krijg je een lijst te zien met de namen en daar staat het.
Daar heb ik echt niets aan de linkerkant staan. Profielfoto, dan naam en dan rechts volgend of volgen. Weer een experiment van insta mbt een nieuwe feature?
Pauwenveer schreef:
08-08-2022 00:18
Daar heb ik echt niets aan de linkerkant staan. Profielfoto, dan naam en dan rechts volgend of volgen. Weer een experiment van insta mbt een nieuwe feature?
Ja, dat heb ik ook. Profielfoto, naam en volgend/volgen.

Maar onder de naam staat "Volgend".

Waarom die feature alleen bij die persoon? Wat maakt hem anders dan de rest? Echt, de techniek, pffff ;)
Soms testen ze dus nieuwe features uit op een selecte (willekeurige?) groep gebruikers. Ik hoor dat dan op Twitter, maar heb het zelf niet.
Hm wat ik daar aan de linkerkant wel zie in het lichtgrijs is bij sommigen een toevoeging:
- gevolgd door ...
- volgt jou.

Maar dit lijkt willekeurig, dwz bij de ene staat "volgt jou" en bij andere niet terwijl ze beide mij volgen en ik hen.

Ook lijkt het willekeurig wanneer er in het lichtgrijs vermeld staat dat de persoon andere voor mij bekenden volgt. Namelijk bij sommigen uit hetzelfde netwerk die ook andere bekenden volgen, staat dit dan weer niet.

Echter, zie ik nergens jouw specifieke toevoeging met "volgend"

Update:
Oh my lord, ik zie er wel 1. En snap er idd niets van. T staat bij een persoon die ik volg en zij mij ook. Maar bij anderen bij wie dit ook zo is niet. T lijkt allemaal maar willekeur, die grijze zinnetjes
- Fight for your right to party -
ZonnedauwRegenboog schreef:
08-08-2022 22:35
Hm wat ik daar aan de linkerkant wel zie in het lichtgrijs is bij sommigen een toevoeging:
- gevolgd door ...
- volgt jou.

Maar dit lijkt willekeurig, dwz bij de ene staat "volgt jou" en bij andere niet terwijl ze beide mij volgen en ik hen.

Ook lijkt het willekeurig wanneer er in het lichtgrijs vermeld staat dat de persoon andere voor mij bekenden volgt. Namelijk bij sommigen uit hetzelfde netwerk die ook andere bekenden volgen, staat dit dan weer niet.

Echter, zie ik nergens jouw specifieke toevoeging met "volgend"

Update:
Oh my lord, ik zie er wel 1. En snap er idd niets van. T staat bij een persoon die ik volg en zij mij ook. Maar bij anderen bij wie dit ook zo is niet. T lijkt allemaal maar willekeur, die grijze zinnetjes
Oh yes, ik heb een "lotgenoot" haha! Nee, flauwekul natuurlijk, maar fijn dat ik iig niet de enige ben.

Dat "volgt jou" en "gevolgd door" kon ik ook al de logica niet van vinden, lijkt wel willekeur.

Ik heb gisteren een printscreen gemaakt van de lijst van personen die mijn post hadden geliked om dat naar een vriendin te sturen. Kijk ik vandaag weer naar die lijst, is de volgorde anders dan gisteren.

Kortom: misschien moeten we het niet eens wíllen begrijpen ;)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven