Lastige situatie
vrijdag 2 september 2022 om 17:05
Tijdens mijn vakantie heb ik een leuke man ontmoet. Met wie het klikte.
Nu komt hij volgende week vrijdag voor een date. Hij woont aan de andere kant van het land.
Ik heb er zin in om hem weer te zien.
Er is alleen een maar.
Ik heb een vriend in de vriendengroep. Hij vind mij erg leuk. Ik vond hem ook altijd wel leuk. Alleen wil geen relatie met hem. Hij maakt steeds een puinhoop van zijn leven.
Nu lijkt het even goed te gaan. Heeft nu hulp. Laast heeft hij toegegeven dat hij het ook voor mij doet. Hij hoopt dat ik zijn vriendin word.
Ben een beetje bang om hem te kwetsen.
Heb hem nog niet verteld over mijn date.
Wat zouden jullie doen, vertellen over date of nog niet?
Nu komt hij volgende week vrijdag voor een date. Hij woont aan de andere kant van het land.
Ik heb er zin in om hem weer te zien.
Er is alleen een maar.
Ik heb een vriend in de vriendengroep. Hij vind mij erg leuk. Ik vond hem ook altijd wel leuk. Alleen wil geen relatie met hem. Hij maakt steeds een puinhoop van zijn leven.
Nu lijkt het even goed te gaan. Heeft nu hulp. Laast heeft hij toegegeven dat hij het ook voor mij doet. Hij hoopt dat ik zijn vriendin word.
Ben een beetje bang om hem te kwetsen.
Heb hem nog niet verteld over mijn date.
Wat zouden jullie doen, vertellen over date of nog niet?
vrijdag 2 september 2022 om 17:11
vrijdag 2 september 2022 om 17:14
Als het met deze date niks wordt, zou je dan gaan voor die vriend? Wat heb je gezegd tegen die vriend, toen hij zei dat hij hoopte dat jij zijn vriendin zou worden? Ik zou eerlijk zijn tegen die vriend. Als je eerst wil kijken of het met je date wat wordt, dan ben je niet echt gek op die vriend en niemand wil tweede k(n)eus zijn
vrijdag 2 september 2022 om 17:14
Je hoeft hem niet per se meteen al op de hoogte te stellen van die date, het is niet dat je een meldplicht hebt als het om je liefdesleven gaat omdat hij je toevallig leuk vindt, maar ik zou wel duidelijk zijn dat het wat jou betreft niks gaat worden tussen hem (die vriend dus) en jou.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 2 september 2022 om 17:20
Lady*Voldemort schreef: ↑02-09-2022 17:17Ik zou hem vertellen dat ie hoog en laag kan springen, maar dat je geen relatie met hem wil. En dat het prima is dat ie hulp heeft gezocht, maar dat ie dat voor zichzelf moet doen en niet voor jou.
Dit inderdaad. Duidelijk en heldere taal.
vrijdag 2 september 2022 om 17:24
Nee ik zou geen relatie beginnen met hem, wanneer de date op niets uitloopt.
Toen hij het tegen mij zei, heb ik wel gezegt, dat ik denk dat het niet gebeurd.
Een vriendin weet van de date. Was met haar een week weg.
Zij vind het ook lastig. Ze zei dat ze onze vriend nooit zo gelukkig heeft gezien.
Toen hij het tegen mij zei, heb ik wel gezegt, dat ik denk dat het niet gebeurd.
Zij vind het ook lastig. Ze zei dat ze onze vriend nooit zo gelukkig heeft gezien.
groene-vingers wijzigde dit bericht op 02-09-2022 17:32
0.84% gewijzigd
vrijdag 2 september 2022 om 17:26
Wut?Groene-vingers schreef: ↑02-09-2022 17:24Nee ik zou geen relatie beginnen met hem, wanneer de date op niets uitloopt.
Toen hij het tegen mij zei, heb ik wel gezegt, dat ik denk dat het gebeurd.
En wat is er lastig voor je vriendin en wat maakt dat wat uit?
anoniem_63a4aa770857d wijzigde dit bericht op 02-09-2022 17:27
7.64% gewijzigd
vrijdag 2 september 2022 om 17:26
Lekkere vriendin.Groene-vingers schreef: ↑02-09-2022 17:24Nee ik zou geen relatie beginnen met hem, wanneer de date op niets uitloopt.
Toen hij het tegen mij zei, heb ik wel gezegt, dat ik denk dat het gebeurd.
vrijdag 2 september 2022 om 17:27
Dat ze denkt dat het wel gebeurt dat het op niets uitloopt. Denk ik
vrijdag 2 september 2022 om 17:28
Je bent me net voor, zo komt het op mij ook over.
Ik zou inderdaad toch nog wat duidelijker worden, hij hoopt kennelijk toch steeds op iets wat er niet in zit, maar blijft ingangen zoeken.
There is always something happening, and it's usually right now
vrijdag 2 september 2022 om 17:30
Het woord niet ben ik vergeten te typen. Pas het gelijk aanLuciFee2022 schreef: ↑02-09-2022 17:26Wut?
En wat is er lastig voor je vriendin en wat maakt dat wat uit?
vrijdag 2 september 2022 om 17:31
Zou die vriendin zich zelf wel laten opleggen dat ze een relatie met iemand moet beginnen omdat diegene er 'zo gelukkig uitziet'? Of zelf maar stoppen met daten om dezelfde reden?
Ik vind het echt belachelijk dat ze niet gewoon zegt: 'Natuurlijk moet je lekker op date.'
Verwacht ze écht van je dat je je liefdesleven on hold zet?
Als jij dit nu wil gaan afblazen omdat je vrienden dat willen moet je dat lekker doen, maar weet wel dat de toon dan gezet is. Hoe leuk jij een man ook vindt, als je vrienden het er moeilijk mee hebben kan je het vergeten.
Ik vind het echt belachelijk dat ze niet gewoon zegt: 'Natuurlijk moet je lekker op date.'
Verwacht ze écht van je dat je je liefdesleven on hold zet?
Als jij dit nu wil gaan afblazen omdat je vrienden dat willen moet je dat lekker doen, maar weet wel dat de toon dan gezet is. Hoe leuk jij een man ook vindt, als je vrienden het er moeilijk mee hebben kan je het vergeten.
Don't waste your time on jealousy,
vrijdag 2 september 2022 om 17:31
Groene-vingers schreef: ↑02-09-2022 17:29Ik ben iemand wie mensen graag de vriend houd. Maar dat lever wel eens vervele vervelende situatie.
Daarom ben je waarschijnlijk niet duidelijk genoeg naar hem.
vrijdag 2 september 2022 om 17:32
Dus jij zei dat je denkt dat het niet gebeurt of dat je niet denkt dat het gebeurt en toen werd ie heel gelukkig?Groene-vingers schreef: ↑02-09-2022 17:30Het woord niet ben ik vergeten te typen. Pas het gelijk aan
Vind je het erg als ik het even niet meer begrijp?
vrijdag 2 september 2022 om 17:34
Als ik het goed begrijp, is die vriend om één of andere reden in de veronderstelling dat er wel een kans op een relatie in zit nu hij hulp gezocht heeft. Hoe komt hij aan dat idee?
vrijdag 2 september 2022 om 17:34
Groene-vingers schreef: ↑02-09-2022 17:24Nee ik zou geen relatie beginnen met hem, wanneer de date op niets uitloopt.
Terwijl hij geen relatie heeft met jou. Prima dan toch?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
vrijdag 2 september 2022 om 17:35
Lady*Voldemort schreef: ↑02-09-2022 17:32Dus jij zei dat je denkt dat het niet gebeurt of dat je niet denkt dat het gebeurt en toen werd ie heel gelukkig?
Nee ik zou geen relatie beginnen met hem, wanneer de date op niets uitloopt.
Dus ze denkt niet dat de date op niets uitloopt. Toch?
vrijdag 2 september 2022 om 17:35
Het is ronduit vals en erg gemeen om een vriend te laten denken dat het wat kan worden tussen jullie als hij hulp zoekt.Groene-vingers schreef: ↑02-09-2022 17:29Ik ben iemand wie mensen graag de vriend houd. Maar dat lever wel eens vervele vervelende situatie.
In dat geval hem zeker vertellen dat je een date hebt. Dan hoeft hij geen valse hoop meer te hebben.
Normaal gesproken hoef je dat niet gelijk aan iedereen in je omgeving te vertellen.
vrijdag 2 september 2022 om 17:36
Schrijven is niet mijn sterkste kant, sorry.Lady*Voldemort schreef: ↑02-09-2022 17:32Dus jij zei dat je denkt dat het niet gebeurt of dat je niet denkt dat het gebeurt en toen werd ie heel gelukkig?
Heb tegen hem gezegt dat ik niet denk dat ik zijn vriendin word.
Volgens vriendin is vriend door mij heel gelukkig.
Moet eens leren om duidelijk te zijn tegen iedereen
vrijdag 2 september 2022 om 17:37
En toen werd ie dus heel gelukkig? Wat is het probleem dan?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in