Spontaniteit in de buurt van Leiden?

20-06-2009 18:39 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!

Ken je dat; je probeert iets met vrienden af te spreken en de eerstvolgende "date" staat gepland in juli of augustus....Iedereen heeft het druk these days en iedereen lijkt gesetteld te zijn tegenwoordig, oja en vriendinnen wonen ook nog eens in Friesland of niet in de buurt...?

Ik ben dan ook wel gesetteld en druk, maar mis een beetje de spontaniteit om even gezellig een wijntje te gaan drinken op een terras... En dan gaat het mij niet alleen om het wijntje, maar ook om de gezelligheid, nieuwe meiden leren kennen, lekker eten, kletsen, eventueel een vriendschap opbouwen en dat soort dingen ;) !!

Dus zijn er nog meer meiden die tussen de drukte door wat tijd over hebben en het begrip spontaniteit niet alleen vanuit het woordenboek kennen? ;)

Let me know!!

Groetjes, Fem (27 / Leiden)
Hoi Fem,

Ik woon ook in Leiden en zoek net als jij wat gezelligheid "dichter bij huis". Misschien vind je het leuk om eerst eens wat heen en weer te mailen om te kijken of we een beetje een match zijn?

Ik stuur je een utnodiging als vriend, dan kunnen we via de vivasite mailen, of natuurlijk ons echte (mail)adres uitwisselen.

Groetjes mamaD
Hoi MamaD,

Ik heb geprobeerd je "vriendje" te maken, maar ik weet nu niet of dat gelukt is :S.

Lijkt me leuk om wat heen en weer te mailen en je wat beter te leren kennen (jeetje, het ljkt wel een datingsite op deze manier! ;) )

GRoetjes, Fem
Hoi hoi,

Wat leuk zo'n oproepje! Ik woon dus ook in Leiden en ik heb precies hetzelfde "probleem", lijkt me leuk om elkaar beter te leren kennen en inderdaad kijken of het klikt! Ben overigens 33.

Groetjes!!
Hai Demy,

Wat leuk dat je reageert! Zullen we gewoon even kijken en afwachten of er meer meiden reageren? Misschien kunnen we een gezellig clubje bij elkaar vormen?

Groetjes, Fem
Hi Fem,

Ja is goed, ben benieuwd! (heb je geaccepteerd als vriendje maar weet niet goed hoe het werkt!)

Doeiiii
Misschien is het een idee om elkaar toe te voegen via Hyves?

Groetjes!!
ja goed idee, alleen ik ga hier geen link van mijn hyvesprofiel op het forum zetten , hoe gaan we dat nu oplossen?
Hoi Demy,

ik heb je ook uitegnodigd als vriend. Via de vivasite kun je dan e-mails aan elkaar versturen en vervolgend natuurlijk ook je eigen e-mail adres/ hyve versturen.

MamaD
Yep, check jullie mail voor mijn Hyves naam!
Mail maar

Groetjes!
Haai Anna,

Leuk dat je reageerd! Ik heb je toegevoegd als "vriendje", dan kunnen we elkaar wat beter leren kennen.

Groetjes, Fem!
Hai Fem,

Ik zie je nergens staan als vriendje.. hoe werkt dat?

Kun je mij wel mailen?

Groetjes!
Haai,

Ik heb je toegevoegd Anna, je moet mij nog even accepteren denk ik. Dan pas kan ik je een berichtje sturen.

Groetjes!
Hoi Fem,

Klinkt als een bekend 'probleem'. Met in mijn geval dan vriendinnen in Gelderland: ver weg dus. Ik zoek dus ook wat spontane gezelligheid dichterbij. Zelf woon ik trouwens niet in Leiden, maar in een dorp in de buurt. Ben ook 27.

Zullen we gaan 'daten'??? Ik heb geen idee hoe de vriendjesfunctie werkt, maar je kunt me mailen op: tin_ka81@hotmail.com.

groetjes,

Tin_ka
Hai Tin_ka,

Ik zie je berichtje vandaag pas, ben even een tijdje niet op de site geweest. Ik zal je even een mailtje sturen!

Groetjes, Fem
Hey gezellig zeg!

Mag ik meedoen met jullie?

Ben 30 jaar, woon in Leiden.

Weet niet zo goed hoe dat hier allemaal werkt met toevoegen etc, maar dat hoor ik graag :-)
Hoi Jomi,

Ik heb je toegevoed als vriendje, die moet jij nu accepteren en dan kan je mij ook mailen. Misschien is Hyves wat makkelijker om te gebruiken straks...

Groetjes, Femke
Hoihoi!

Ik ben ook erg op zoek naar gezelligheid. Zelf kom ik te werken in Leiden en te wonen 6 km daarbuiten. Over 3 weekjes ben ik helemaal gesetteld. Mij lijkt het heel leuk om nieuwe mensen te leren kennen!

Ik ben overigens 24 (met 2,5 maandjes 25) en hou erg van gezelligheid!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven