Stemtopic fotochallenge vakantiegevoel
woensdag 14 september 2022 om 17:44
Wie heeft het best haar vakantiegevoel vast gelegd?
Hendrikje, met een gebroken ruggenwervel toch even naar buiten kunnen om te genieten van de bloemencorso's

JipsenZoeb, een bijenkontje uit een bloem

Confhettie, genietend op het terras met uitzicht op een haventje

Amby, in San Francisco

Maleficent, vakantieactiviteit

Vuurenvlam, suppen bij zonsondergang
Hendrikje, met een gebroken ruggenwervel toch even naar buiten kunnen om te genieten van de bloemencorso's

JipsenZoeb, een bijenkontje uit een bloem

Confhettie, genietend op het terras met uitzicht op een haventje

Amby, in San Francisco

Maleficent, vakantieactiviteit

Vuurenvlam, suppen bij zonsondergang

woensdag 14 september 2022 om 20:47
Op Amby, straalt voor mij het meeste vakantiegevoel uit
Het aanschaffen van een nieuwe telefoon met een betere camera dan de vorige, werpt zijn vruchten af
Het aanschaffen van een nieuwe telefoon met een betere camera dan de vorige, werpt zijn vruchten af

maandag 19 september 2022 om 11:53
Gefeliciteerd Vuurenvlam!
Ik vond het erg leuk om een keer mee te doen en extra leuk dat ik ook nog stemmen heb gekregen.
De grootste uitdaging was om de foto van mijn mobiel op dit forum te krijgen, maar uiteindelijk na tig pogingen toch (weer) gelukt.
Mijn stem is naar Vuurenvlam gegaan, prachtige foto!
Ik vond het erg leuk om een keer mee te doen en extra leuk dat ik ook nog stemmen heb gekregen.
De grootste uitdaging was om de foto van mijn mobiel op dit forum te krijgen, maar uiteindelijk na tig pogingen toch (weer) gelukt.
Mijn stem is naar Vuurenvlam gegaan, prachtige foto!

maandag 19 september 2022 om 15:06
Blijf vooral meedoen met de volgende rondes, hoe meer zielen hoe meer vreugdConfhettie schreef: ↑19-09-2022 11:53Gefeliciteerd Vuurenvlam!
Mijn stem is naar Vuurenvlam gegaan, prachtige foto!![]()

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in