Kek huispak
maandag 19 september 2022 om 10:30
Ik zie mezelf al naar de supermarkt gaan met het woord "Juicy" in glitterletters op mijn kont. Het is blijkbaar voor een bepaalde (jonge) doelgroep en ik hoor daar zeker niet bij
TO, ik lees graag even mee, ik ben ook op zoek naar een goed huispak.
I'm finally old enough to don't give a fuck
maandag 19 september 2022 om 10:36
Even Juicy Couture opgezocht. No way dat ik daar mee de straat op zou gaan.nerdopviva schreef: ↑19-09-2022 10:30Ik zie mezelf al naar de supermarkt gaan met het woord "Juicy" in glitterletters op mijn kont. Het is blijkbaar voor een bepaalde (jonge) doelgroep en ik hoor daar zeker niet bij
maandag 19 september 2022 om 11:15
Ik doe hetzelfde maar ik kom dan ook echt uit de sportschool. Mijn sportlegging vind ik nu voor buiten wat te koud worden.Lila-Linda schreef: ↑19-09-2022 11:13Ik heb een stapel hoodies en joggingbroeken, als ik daar sneakers bij aantrek, zou je kunnen denken, dat ik uit de sportschool kom als ik door de supermarkt schuifel
maandag 19 september 2022 om 11:23
uit de sportschool draag ik mijn sportleggingPepermint_Patty schreef: ↑19-09-2022 11:15Ik doe hetzelfde maar ik kom dan ook echt uit de sportschool. Mijn sportlegging vind ik nu voor buiten wat te koud worden.
Joggingbroek is bij mij teken van luie dag, niet van sportief
maandag 19 september 2022 om 11:40
Over kek gesprokennerdopviva schreef: ↑19-09-2022 10:30Ik zie mezelf al naar de supermarkt gaan met het woord "Juicy" in glitterletters op mijn kont. Het is blijkbaar voor een bepaalde (jonge) doelgroep en ik hoor daar zeker niet bij
maandag 19 september 2022 om 11:45
Ik heb twee van deze broeken van de Hema en die draag ik gewoon buiten:
https://www.hema.nl/dames/dameskleding/ ... 22695.html
Geen joggingstof, maar een stevige gladde stof (wel mat, het is geen glansstofje), gewoon rechte pijpen. zitten heerlijk. En daar dan een vest of trui die je leuk vindt.
https://www.hema.nl/dames/dameskleding/ ... 22695.html
Geen joggingstof, maar een stevige gladde stof (wel mat, het is geen glansstofje), gewoon rechte pijpen. zitten heerlijk. En daar dan een vest of trui die je leuk vindt.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
maandag 19 september 2022 om 12:40
maandag 19 september 2022 om 13:08
Ik heb zoiets als deze van c&a, zonder rits in de top.
https://media.s-bol.com/YMpzRoq9z5zM/550x550.jpg
Is wel fluweel, heerlijk zacht en zit ontzettend lekker! Zie niet in waarom je daarmee niet over straat zou kunnen?
Plaatjes plakken werkt niet? Vaag…
https://media.s-bol.com/YMpzRoq9z5zM/550x550.jpg
Is wel fluweel, heerlijk zacht en zit ontzettend lekker! Zie niet in waarom je daarmee niet over straat zou kunnen?
Plaatjes plakken werkt niet? Vaag…
maandag 19 september 2022 om 13:29
Ik vind heel veel loungewear veel te pyama-achtig om mee over straat te gaan. Ik ben nu meer in de richting van sportbroeken aan het kijken, maar ik wil graag katoen en dat is best lastig. Veel polyester.
I'm finally old enough to don't give a fuck
maandag 19 september 2022 om 13:37
Haha! Nou ik ga ook niet in mijn huispak de straat op hoor!
On Topic: Ik heb een velvet achtige legging van Hema met daarover heen zo'n sweater dress als 'relaxkleding'.
maandag 19 september 2022 om 22:14
Sinds corona leef ik als ik niet werk (en soms ook als ik wel werk) in diverse varianten van deze broek:
Edit: plaatje pakte niet maar zelfde als die van Susan
Ik heb deze van de Hema, je hebt hem ook van de only in allerlei kleuren, ik heb een dikkere versie van de vera moda voor als het koud is.
Erop een bepaald shirt van de norah, met een v hals die heel mooi valt vind ik, en in de winter heb ik een paar truitjes van de Primark erop of gewoon een groot sweatshirt.
De dagen dat ik zoiets naar werk aandoe heb ik er een jasje op.
Edit: plaatje pakte niet maar zelfde als die van Susan
Ik heb deze van de Hema, je hebt hem ook van de only in allerlei kleuren, ik heb een dikkere versie van de vera moda voor als het koud is.
Erop een bepaald shirt van de norah, met een v hals die heel mooi valt vind ik, en in de winter heb ik een paar truitjes van de Primark erop of gewoon een groot sweatshirt.
De dagen dat ik zoiets naar werk aandoe heb ik er een jasje op.
anoniem_669679bf76515 wijzigde dit bericht op 19-09-2022 22:18
17.38% gewijzigd
maandag 19 september 2022 om 22:15
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in