vriendinnen omgeving Deventer gezocht

20-05-2009 12:03 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ken je dat, je wilt graag even een kop thee bij je vriendin drinken, maar zij woont zo ver weg. Of je zit vaak 's avonds alleen op de bank voor je uit te staren. Nou dan wordt het hoog tijd om een berichtje achter te laten. Ik ben 30 jaar en ik woon in Deventer. Ik ben single. Ik vind het leuk om veel dingen te ondernemen, zoals musical, sauna, wandelen, reizen, restaurantje, filmpje, terrasje en shoppen. Ook sport ik regelmatig, maar ja alleen gaan is ook niet altijd leuk he...Zijn er meiden die zich hierin herkennen, reageer en wellicht kunnen we samen dingen ondernemen.
Hoi Loena,

Ik ben ook single, 30 jaar en woon in Deventer..

Als je het leuk vindt om contact op te nemen..ik heb je een vriendenuitnodiging gestuurd.

Groetjes,

Indi
Hallo meiden,

Ik ben Patries, 28 jaar 1/2 single (grapje) en kom uit Deventer,

ik zou het fijn vinden om meerdere meiden te leren kennen om daar leuke dingen mee te ondernemen. Mijn grote passie is reizen maar kan ook erg genieten van het terras, ergens een hapje eten, winkelen, wijnen op de bank en andere leuke dingen. Momenteel sport ik niet want alleen vind ik er niks aan, Maar wellicht is het een idee om dit samen met iemand op te gaan pakken.

groet Patries
Hey meiden,

Bedankt voor jullie berichtjes. Leuk om ze te lezen. Ik zou het leuk vinden om met jullie in contact te komen. Indi ik heb je vriendenuitnodiging geaccepteerd.

Groetjes
Hoi dames, ik woon zelf tussen Apeldoorn en Deventer in, samen met mijn vriend. Ik heb pasgeleden ook een oproepje gezet hier op het forum (Apeldoorn, new in town ;) )

IK ben 30 jaar en kom uit Rotterdam, dus ken nog niet veel mensen hier in de buurt. Mis gezellig kletsen met vriendinnen, of gewoon even gezellig iets anders doen.

Als iemand een leuke sport doet bv (of wil gaan doen) in Deventer zou ik het leuk vinden eens af te spreken (ik ben soms een beetje lui, maar een gezellig sportmaatje kan het al een stuk gezelliger maken!)

Heb jullie vriendenuitnodiging gestuurd.

Mijn email: biancaatje_2009@hotmail.com

Groetjes!
anoniem_86219 wijzigde dit bericht op 25-05-2009 15:29
Reden: vriendenuitnodiging
% gewijzigd
Hey meiden,

Het lijkt me gezellig om wat door te tikken met elkaar en om zodoende met elkaar in contact te komen, Siesta jij komt oorspronkelijk niet uit de regio, mis je het leventje in Rotterdam niet en kwam je vriend uit de regio? Het lijkt me best heftig om deze kant op te komen.

Loena en Indi komen jullie oorspronkelijk uit Deventer?

Ik zelf kom oorspronkelijk uit deventer, heb een poos anti kraak gewoond en ben net in mijn nieuwe appartement getrokken, het is nu nog een complete chaos hihi, maar het gaat wel super worden.

Hebben jullie verder een leuk en zonnig weekend gehad, zelf ben ik van het weekend bootje gaan varen met mijn date, je raad het al, boot ging stuk en we werden terug gesleept..

Helaas moest ik vrijdag werken en zat een lang hemelvaarts weekend er voor mij niet in.

Ik ben net pas actief op het forum, hoe werken de vrienden uitnodigingen en wat kun je er precies mee?

Groet Patries
Ik zal mijn email ook even geven:

Jacmar79@gmail.com

Misschien leuk om via hyves verder te kletsen?
Hallo hallo,

Even om jouw vragen te beantwoorden Patries. Ik kom niet van oorsprong uit Deventer, maar uit Gorssel (tussen Deventer en Zutphen) dus eigenlijk wel uit de buurt.

Het was een super zonnig weekend, ik heb genoten. Het is nu helaas wat minder, maar ach moet toch werken he...

Het lijkt me erg leuk om jullie beter te leren kennen en wellicht kunnen we eens wat afspreken...

Veel groetjes
Hey! Misschien leuk om een keer gezellig met zn allen wat te gaan drinken?

Loena ik heb jou nog gemaild ivm sporten bij Studio Perfect! Lijkt me erg leuk! Veel verschillende soorten lessen! (Ook voor de mens die niet zo erg van zware lichamelijke uitputting houdt haha!)

En ja inderdaad Patries, het is best een heel verschil van Rotterdam naar hier! Mijn vriend woonde hier al, dus ik ben voor hem hierheen verhuisd, en nu wonen we dus lekker saampjes Alleen wel moeilijk... geen vriendinnen om spontaan mee af te spreken die om de hoek wonen, of een mama om even snel bij langs te gaan voor een bakkie koffie.

Haha grappig verhaal van de lekke boot! Was de date verder nog wel een succes geworden??

Groetjes!

Groetjes
hoi hoi...

Het lijkt mij gezellig om een keer wat af te spreken met een aantal meiden... Zou ik maar brutaal zijn en een aantal data noemen?

Wat denken jullie van een vrijdag avond? of een zondag middag?

Voor de vrijdag avond heb ik zelf een aantal mogelijkheden

5 juni

20 juni

27 juni

Verder heb ik voor de zondagen in juni nog geen plannen dus ik ben vrij flexibel

Misschien is het leuk om op een vrijdag avond eerst een klein hapje te gaan eten bij de engel en bengel en als het gezellig is evt te gaan kroegen

Voor een zondag middag is een hightea misschien wel leuk.. Maar als iemand anders een ander idee heeft???

Ja het weekend was echt genieten helaas heb ik nog steeds veel te weinig zon gezien, en een zomervakantie zit er niet in dit jaar.. Hebben jullie al leuke vakantie plannen?

De date en bootje stuk dat is een appart verhaal we waren en uur onderweg en ineens een hoop rook bleek er een dop gesprongen te zijn en toen lag er ee hoop koelvloeistof... Uiteindelijk zijn we maar ergens Friesland bootjes gaan kijken, Gelukkig was het nog steeds erg gezellig.. Zaterdag hebben we weer een nieuwe date gepland...

Word dus vervolgd...

Groetjes
Hé wat leuk meteen actie, goed hoor!

Ik vind een vrijdagavond een prima idee. Ik ben behoorlijk druk de komende weekenden, maar vrijdagen vallen mee. Maar euhm 5 juni is een vrijdag, maar 20 en 27 juni zijn zaterdagavonden. Ik zou 5 juni wel kunnen en 26 juni ook wel. Ik vind een hapje eten bij Engel en Bengel (ken ik niet...oeps) wel leuk, ben benieuwd. Ik heb de komende weekenden ook al een aantal high tea's gepland, dus een hapje eten doe ik dan liever.

Ik heb al vakantie plannen deze zomer. Ik ga 11 dagen heerlijk genieten in het Zuiden van Spanje, Andalusie, heb er erg veel zin in, oooh heerlijk (sorry voor de mensen die geen plannen hebben :-)

Groetjes maar weer
Hoi hoi,

Oeps een beetje blonT geweest geloof ik, Maar 5 juni of 27 juni lijkt me prima,

Ik hoop dat er nog heel veel meiden mee gaan...

Ik heb veel goede dingen gehoord over Andalusie, lekker hoor... Ben stiekem wel een beetje jaloers op je en op alle andere vakantie gangers...

groet...
Ja lijkt mij ook gezellig ergens een hapje eten! Ik ken die tenten in Deventer niet zo goed, kan je daar wel makkelijk in de buurt parkeren?

5 juni heb ik nog geen plannen, dus kan ik ook

Zaterdag middag (27 juni) zou ook leuk zijn als het mooi weer is, gezellig ergens op een terrasje en wat tappas erbij

Benieuwd welke dames nog meer mee willen!

Vakantieplannen nog niet echt, mn skatje en ik willen binnenkort wel even lekker een weekendje weg, en later in de zomer mss nog met de motor op vakantie... maar nog niks vastgelegd! Gelukkig is het weer in NL nu ok heerlijk!

Groeten!
Het lijkt me erg leuk en gezellig om vrijdag 5 juni af te spreken. Heeft iemand een leuk idee? Als het net zo heerlijk weer is als het dit weekend is, dan kunnen we misschien lekker een terrasje pakken.

Ik wens jullie een heerlijk zonnig pinksterweekend en wellicht tot vrijdag in real life!

Groetjes
Hi meiden,

Hoe is het met jullie, sorry een poosje niet meer actief geweest op het forum, (internet lag plat) en heb snel maar even bij mijn ouders ingelogd...

Loena, ik zag dat je al wou plannen voor as vrijdag, helaas gaat mij dat niet meer lukken een collega van mij zat in nood en heb met haar van dienst geruild zodat zij vrijdag avond vrij is..

is een nieuwe datum plannen een optie? Wat denken jullie van vrijdagavond de 19 de of de 26 ste, en nu heb ik wel goed in de agenda gekeken hihi,

evt mogen jullie mij ook toevoegen op msn,

xpatriciax246@hotmail.com

groet, Patries
Hallo meiden,

26 juni zou ik ook wel kunnen. Wie kan er nog meer. Lijkt me wel gezellig om dan af te spreken.

Groetjes
hallo meiden..

ik woon zelf in deventer.. en vind het leuk om in nog meer in contact te komen met meiden die gezellig een terasje willen pakken of te sporten of lekker shoppen enzo..

ik woon zelf midden in het centrum en ben 20 jaar..

je mag me mailen op j.eysackers@hotmail.com
hoihoi,

ook excuses van mijn kant, even buiten beeld geweest en niks meer van me laten horen! beetje aan het tobben met kaak- en bijholte ontsteking (of is het extreme hooikoorts???)... In ieder geval voel ik me erg futloos en belabberd... bah!

Uhm wat betreft een keer met z'n allen wat afspreken: 19 juni (volgende week) ben ik er niet, dan gaan we een paar dagen op vakantie naar Sauerland (heb er super veel zin in!!! :-))

Het weekend daarna ga ik naar de TT ...

Maar goed, als mijn bijholte moeheid een beetje is weggetrokken zal ik weer even proberen een sportdagje te plannen Ik laat wel van me horen op Hyves! Eerlijk gezegd kijk ik ook niet heel regelmatig op dit forum.

Ik wens jullie alvast een fijn weekend! Het weer schijnt weer iets beter te worden!

Groetjes!!!
Hoi hoi!!

Zijn er hier ook meiden die kinderen hebben, zoek namelijk

leuke vriendinnen om samen wat als gezinsleven te doen??

Ik ben 27 jaar en woon dicht bij de vijfhoek in Deventer.

Verder zijn mijn kinderen 16 maanden en 6 weken oud.

Zoek dus echt een vriendin om te kletse bessen over der kids,

aangezien de andere vrienden geen kinderen van me hebben, en daardoor het contact minder is geworden.

Verder hou ik erg van winkelen bakken en koken, tijdschriften lezen!! Misschien dat een gezinnetje uit omgeving hetzelfde heeft?

Groetjes
Hai meiden,

Ik ben 28 en woon sinds 3 jaar in Deventer . Sinds kort ben ik weer vrijgezel en wil mijn leven weer een andere wending geven. Het sporten is daarbij ook één van mijn ideeën, en tja, dat doe ik ook liever met meerdere (heb ik ook mooi een stok achter de deur). Ik speel nu ook al 3 jaar volleybal (nog in mijn vorige woonplaats) maar ik wil graag meer contacten in Deventer opbouwen.

Ik las deze berichten en ik hoop dat ik nog niet te laat ben met reageren?

grtx
Hallo allemaal,

Wat leuk een heleboel reacties op mijn oproepje. Ik zou het nog steeds erg leuk vinden om een aantal van jullie te ontmoeten ergens in Deventer. Gezellig een drankje doen of een hapje eten. Als het mooi weer is wordt het natuurlijk terasje pakken. Wie vindt het leuk om binnenkort af te spreken.

Groetjes
Hey meiden,

Ik zou graag nog willen aansluiten!!! Ik woon sinds anderhaf jaar in Apeldoorn maar daarvoor altijd in Deventer gewoond.

Dus zeer bekend terein voor mij!

Ik ben 28 jaar en bijna twee jaar vrijgezel. Ik herken heel veel in wat Loena schrijft.

Ik heb ook vriendinnen die verder weg wonen of ´s avonds altijd werken, ik ben een heel ondernemend iemand en hou van spontane acties! en dat mis ik nog een beetje in m´n leventje.

Ik hou van naar de kroeg gaan, in het park picknicken, terrasje pakken, veel lachen, serieuze gesprekken, op vakantie gaan, oude meubeltjes opknappen en nog veel meer.

Dus het lijkt me erg leuk om nog aan te sluiten en binnenkort een x met elkaar af te spreken!

groetjes Kristel
Hai hai,

Ik heb een paar "vriendenuitnodigingen gestuurd" maar ik weet niet meer wie ik wel en niet heb gehad?

Volgende week wordt het mooi weer. Ik zie hier allerlei data langs komen. Is er al een definitieve datum. Hoe komen jullie via hyves bij elkaar dan?

Groetjes!
Hoi Hoi,

Ik woon in Apeldoorn en het lijkt me erg leuk om bij dit enthousiaste groepje aan te sluiten. Ook ik mis soms de sociale contacten in mijn directe omgeving en ben erg van de spontane afspraken, dus kom maar op! Ik woon trouwens wel samen, maar mijn vriend is voor zijn werk vaak van huis (ook in de weekenden), dus het stereotype "stelletjesgedrag" is niet echt aan mij besteed;-). Ben trouwens ook dertig.

Groetjes van Yilka
Hi meiden,

Hoe is het met jullie?

Excuus dat ik een poosje niks van me heb laten horen, Ben de afgelopen periode beoorlijk druk geweest,

Zie dat behoorlijk wat meiden al aan het schrijven zijn leuk hoor,

een x afspreken lijkt me nog steeds leuk!!

Denk dat het handig is om een definitieve datum proberen te plannen.

Volgend weekend kan ik niks afspreken en heb allerlei verplichtingen, weekend daarop word ook lastig, dan is er trouwens ook Deventer op stelten, gaan jullie daar nog kijken?

Wat denken jullie van vrijdag 10 juli of gaat dat lastig worden ivm vakantie's?

en wie heeft er concreet nog interesse om mee te gaan?

Groet Patries

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven