Koude benen
woensdag 28 september 2022 om 10:08
Nu dat het kouder wordt zoek ik iets waardoor ik mijn benen kan opwarmen. Voornamelijk wanneer ik op kantoor zit vind ik het koud bij mijn benen. Ik heb nu een thermo legging aan onder een spijkerbroek maar heb nog steeds koude benen. Heeft er iemand tips? Misschien een andere thermo legging proberen? Zijn er nog andere opties?
Mijn bovenlichaam is het probleem niet. Ik draag een t shirt, trui en dik vest en dat gaat prima.
Mijn bovenlichaam is het probleem niet. Ik draag een t shirt, trui en dik vest en dat gaat prima.
woensdag 28 september 2022 om 10:12
woensdag 28 september 2022 om 10:13
woensdag 28 september 2022 om 10:14
woensdag 28 september 2022 om 10:21
Ik draag skinny jeans, misschien is het wel te strak. Zolang ik af en toe kan lopen gaat het wel maar zodra ik een meeting heb van 1 a 2 uur dan heb ik het koud.
woensdag 28 september 2022 om 10:23
woensdag 28 september 2022 om 10:23
Kan je voorbeelden geven hiervan? Ik heb echt geen idee wat voor broeken dit zijn.Mouzepoes schreef: ↑28-09-2022 10:12Geen spijkerbroek, maar een broek van warme stof, bijvoorbeeld met wol of van corduroy. En niet strak, maar iets losser, zodat er lucht tussen de laagjes zit die kan opwarmen. Als het echt koud is draag ik nooit spijkerbroeken, maar alleen dat soort broeken (liefst palazzo of flared).
woensdag 28 september 2022 om 10:33
Zomaar een paar van de eerste hits op google.ExodusRedux schreef: ↑28-09-2022 10:23Kan je voorbeelden geven hiervan? Ik heb echt geen idee wat voor broeken dit zijn.
https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.1 ... CwQAvD_BwE
https://www.zalando.nl/mango-chino-grij ... v-c11.html
Er is van alles te vinden, van casual tot business chic, van budget bij bonprix tot hoger segment...
Skinny jeans zijn inderdaad niet warm. Wat iemand hierboven al zei: te strak, dus minder doorbloeding in je benen, en geen lucht tussen de laagjes die kan opwarmen. Een legging zal dan ook weinig zin hebben, zit t alleen nog maar strakker...
woensdag 28 september 2022 om 10:37
Ja thuis heb ik een joggingbroek aan en heb het lekker warm. Op kantoor kan dat niet. We zijn niet formeel waardoor veel mensen in jeans rondlopen.
woensdag 28 september 2022 om 17:29
Als het heel koud is dan draag ik twee huisbroeken over elkaar. Dat is in het begin wel trekken en herschikken hier en daar maar tenslotte blijft hij zo zitten. Ik neem dan niet de kleinste modellen maar iets wat ruim valt, vooral de buitenste.
Buiten draag ik zelden extra kleding zolang ik flink door kan lopen.
Buiten draag ik zelden extra kleding zolang ik flink door kan lopen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in