Fotospel Deel 7
zaterdag 27 juni 2009 om 20:29
Dames,
Wat lief dat jullie nog aan mij gedacht hadden! Had dat niet meer gezien. Ik heb nu internet via een web en walk stick en die is er traag dus kan geen kever plakken, maar wilde jullie even gedag zeggen. Net heerlijk gegeten (wok restaurant)
Lunax, wat een mooie nieuwe avatar heb je!
Wanneer ik weer thuis ben plak ik een foto van mezelf in mijn jurk (wel tijdelijk ivm herkenning)
Plakse nog even zonder mij ben er donderdag weer.
Wat lief dat jullie nog aan mij gedacht hadden! Had dat niet meer gezien. Ik heb nu internet via een web en walk stick en die is er traag dus kan geen kever plakken, maar wilde jullie even gedag zeggen. Net heerlijk gegeten (wok restaurant)
Lunax, wat een mooie nieuwe avatar heb je!
Wanneer ik weer thuis ben plak ik een foto van mezelf in mijn jurk (wel tijdelijk ivm herkenning)
Plakse nog even zonder mij ben er donderdag weer.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zondag 28 juni 2009 om 00:18
He IBI wat leuk dat je even wat laat horen! Nog lekker aan het nagenieten? Enne..anders doe je alleen een foto van de jurk (uit een catalogus ofzo??). Kan me voorstellen dat je jezelf niet uitgebreid wilt showen hier ivm privacy. Maar ben wel rete nieuwsgierig natuurlijk
En thx! Ben ook blij met mijn nieuwe look
En ontopic:
Elvis in zijn latere jaren
En thx! Ben ook blij met mijn nieuwe look
En ontopic:
Elvis in zijn latere jaren
zondag 28 juni 2009 om 20:39
Lunax,
de jurk is handgemaakt en zelf ontworpen dus kan helaas geen foto plaatsen uit een bestaand blad.
Ik kijk even hoe ik het op ga lossen.
Ben nog lekker aan het genieten hier, maar ben ook blij dat ik sinds een paar dagen (heel traag) internet heb.
de jurk is handgemaakt en zelf ontworpen dus kan helaas geen foto plaatsen uit een bestaand blad.
Ik kijk even hoe ik het op ga lossen.
Ben nog lekker aan het genieten hier, maar ben ook blij dat ik sinds een paar dagen (heel traag) internet heb.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 30 juni 2009 om 20:12