Ineens zee van emails van vreemden in Outlook

maandag 13 februari 2023 om 17:16
De laatste 3 minuten krijg ik constant mailtjes van verschillende mensen die allemaal vage mails krijgen van elkaar over paypal, andere orders, sommigen zeggen het is spam en reageer niet en blabla. Ik rapporteer ze allemaal maar ze blijven komen. Ik heb niks gedaan vandaag met dat email adres en het zijn allemaal verizon of hotmail adressen.
Ik snap er helemaal niks van en wil dat het stopt maar wat zou ik nog meer kunnen doen dan blokkeren en rapporteren?
Iemand die dit herkent?
Ik snap er helemaal niks van en wil dat het stopt maar wat zou ik nog meer kunnen doen dan blokkeren en rapporteren?
Iemand die dit herkent?
dinsdag 21 februari 2023 om 16:04
woensdag 22 februari 2023 om 20:36
Er staan bij mij een paar 'unverified' bij. Dan kan ik er dus nooit achterkomen?Spring_time schreef: ↑13-02-2023 22:16Op haveibeenpwnd.com kun je kijken of je emailadres is gevonden in een datalek.
2,844 Separate Data Breaches (unverified): In February 2018, a massive collection of almost 3,000 alleged data breaches was found online.
dinsdag 28 maart 2023 om 11:38

dinsdag 28 maart 2023 om 23:57
Op dat ene email adres is het nog steeds rustig maar ik verwacht op een ander adres van mij binnenkort weer meer spam. Kreeg vandaag een mail van de NS dat mijn gegevens waarschijnlijk op straat liggen omdat er bij een bedrijf waar ze mee samenwerken een datalek is geweest.
Gelukkig gaat het volgens de NS niet om financiële gegevens. Netjes dat ze erover mailen.

Gelukkig gaat het volgens de NS niet om financiële gegevens. Netjes dat ze erover mailen.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in