Uitgerekend november 2023

01-03-2023 07:42 320 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Een paar dagen geleden ontdekt dat ik zwanger ben!

Nog een beetje vroeg! Maar nog meer dames die (begin) november zijn uitgerekend?

Wijzigingen svp dik gedrukt doorgeven!

NaamLeeftijdUDKindje nr:J/MBijzonderheden
Madeleine3331-102entb :heart:
Misanangel292-111ejongen❤️
mmm444314-113ejongen❤️
Marie1233213-112ejongen :heart:
Nogeentje3215-112emeisje:heart:
Ava_922923-111ejongen❤️
Endanwat23-113entb
Gambit2927-112emeisje:heart:
Severus348-122ejongen❤️

Rijstevlaai :hug:
Bailey26 :hug:
mmm44 wijzigde dit bericht op 17-07-2023 09:26
84.03% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Hi ik had gisteren een clearblue test die aangaf zwanger ❤️
Ik zit nog wel voor mijn nod, deze is zondag.
Volgens internet ben ik 12 november uitgerekend.
Dit is ons 2e kindje.
Is dit jouw eerste zwangerschap?
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Alle reacties Link kopieren Quote
Gefeliciteerd!

Nee dit is mijn 3e zwangerschap. Internet zegt nu dat ik 5 november ben uitgerekend.
Alle reacties Link kopieren Quote
5 november leuk, dan ben je een week verder. Heb je al last van kwaaltjes?
Dit is mijn 2e zwangerschap. Heb al een zoontje van april 21.
Heb je al een afspraak staan voor een echo? Ik wil maandag het ziekenhuis bellen voor een afspraak.
Ik verwacht dat ik een echo krijg rond mijn verjaardag.
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Alle reacties Link kopieren Quote
Mag ik er hier bij? Ik weet niet wanneer ik uitgerekend ben. Volgens internet 31 oktober maar het eind oktober topic zit al aardig vol en voor hetzelfde geld verschuift de datum naar november na de eerste echo...
Ik heb 21 februari positief getest. 26 januari was de eerste dag van m'n laatste ongesteldheid. Het is ons derde kind.
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk dat je komt meeschrijven Ranjameteenrietje.
Hoe oud zijn je kinderen?
Heb je al een datum staan voor een echo?
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Alle reacties Link kopieren Quote
Natuurlijk mag je meeschrijven, gezellig en gefeliciteerd!

Hier nog geen kwaaltjes, alleen gevoelige borsten. Heb jij al ergens last van?

Hier nog geen echo of afspraak bij de vk gemaakt. Ik heb was nog een beetje aan het wennen en was ineens bang voor nog een kindje erbij, haha.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bailey, morgen jouw nod. Ga je nog een keer testen?

Interesse in een tabel? Ik ga er vanuit dat er meer mensen bij gaan komen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Snap wel dat je nog even wil wennen aan het idee dat er nog een kindje bij komt. Z'n positieve test is dan toch een bevestiging van dat alles anders gaat worden.
Fijn dat je nog geen vervelende kwaaltjes hebt. Had je bij je vorige zwangerschap veel kwaaltjes?

Ja morgen mijn nod! Merk dat ik het toch nog wel spannend vind...
Ik ga morgen nog testen. Kijken of er ook een mooie oploop is. En dan maandag het ziekenhuis bellen voor het plannen van een echo.
Merk dat ik wel moe ben en heb last van mijn rug maar verder merk ik nog niks.

Een tabel is altijd leuk! Ik ga er ook vanuit dat er straks nog meer dames komen meeschrijven.
Welke gegevens wil je in de tabel zetten?
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bailey26 schreef:
03-03-2023 19:52
Leuk dat je komt meeschrijven Ranjameteenrietje.
Hoe oud zijn je kinderen?
Heb je al een datum staan voor een echo?
Dankjewel! Mijn kinderen zijn 6 en 8. Ik heb 21 maart mijn eerste echo. Ik hoop dat jouw testen mooi oplopen! Ik heb maar 1 test gedaan en vertrouw er maar op dat het goed gaat. En anders is het jammer maar moest het zo zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
mmm44 schreef:
03-03-2023 20:58
Natuurlijk mag je meeschrijven, gezellig en gefeliciteerd!

Hier nog geen kwaaltjes, alleen gevoelige borsten. Heb jij al ergens last van?

Hier nog geen echo of afspraak bij de vk gemaakt. Ik heb was nog een beetje aan het wennen en was ineens bang voor nog een kindje erbij, haha.
Heel herkenbaar dat wennen! Gelukkig hebben we daar uitgebreid de tijd voor zonder dat de wereld er nog iets van hoeft te weten. Ik merk dat ik dat toch wel fijn vind. Zeker omdat mijn kinderen (en ik ook) al wat ouder zijn. Hoe oud zijn jouw kinderen?

Ik heb nog weinig klachten. Af en toe wat misselijk en voor mijn nod rook ik onwijs goed en had ik veel last van mijn maag dus ik wist het eigenlijk al.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bailey, en was het mooi opgelopen?

Ranja, mijn kids zijn 7 en bijna 4. Jij dus ook al wat oudere kids.

Qua tabel;
Naam, leeftijd, uitgerekende datum, geslacht en data (voor bv 13/20 weken echo)? Ik ga er morgen even naar kijken achter een computer!
Alle reacties Link kopieren Quote
Tabel toegevoegd. Als jullie wat andere info willen hebben roep het maar! :-)

Net aangemeld bij de vk. Ik ben benieuwd wanneer de 1e afspraak zal zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
De test loopt mooi op dus dat is fijn.
Nog geen knaller maar die heb ik met zoontje ook nooit gehad.
Neemt de verloskundige vandaag nog contact met je op voor het plannen van een afspraak mmm44?


Fijn dat je een tabel hebt gemaakt. Mijn leeftijd is 31 en ik heb 3 april de eerste echo
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bailey26 schreef:
06-03-2023 09:42
De test loopt mooi op dus dat is fijn.
Nog geen knaller maar die heb ik met zoontje ook nooit gehad.
Neemt de verloskundige vandaag nog contact met je op voor het plannen van een afspraak mmm44?


Fijn dat je een tabel hebt gemaakt. Mijn leeftijd is 31 en ik heb 3 april de eerste echo
Mooi dat de test op loopt! Ik had ook alleen bij de eerste een knaller, voor de rest een lichter streepje.
Ik denk dat ze vandaag of morgen gaan bellen voor een afspraak en deze plannen ze meestal in met 8/9 weken. Eind maart zal dat dan ergens zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hee dames,

Mag ik hier meeschrijven?
Wat leuk om te lezen dat er nu mensen zijn die al kinderen hebben, ik heb zelf ook al een zoontje en ben benieuwd hoe zo'n tweede zwangerschap is als je al een kleine rond hebt lopen.

Ik heb gister positief getest, terwijl ik vorige week nog negatief testte (wel allebei met een gewone test dus geen early). Gister een prima lijn, heb geen idee wanneer bij UD is want ben pas één keer ongesteld geworden vorige maand (na lange tijd bv van m'n zoontje) dus heb geen idee hoe mijn cyclus ook is geweest.

Deze zwangerschap was niet helemaal gepland, we hadden het er wel over dat we over een tweede aan het nadenken waren maar nog niet concreet hoe en wanneer. Maar goed, één keer onveilig is dus genoeg, hadden we ook wel kunnen weten natuurlijk. We zijn er voor nu vooral nog van ondersteboven, het moet nog landen. Wel heel erg dankbaar natuurlijk!

Ik ben 32 en het wordt ons tweede kindje, we hebben een zoontje dat deze maand 1 jaar wordt.

Jullie hebben je dus ook al aangemeld bij de vk, ik dacht dat dat misschien vroeg was maar beter wel op tijd dus?
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi Marie, wees welkom!
Kan mij voorstellen dat jullie even ondersteboven zijn als jullie nog niet actief bezig waren.

Leuk dat jullie ook al een zoontje hebben. Ik vond de eerste verjaardag toch stiekem wel een dingetje. Werd mijn baby zo opeens een dreumes.

Als je er aan toe bent dan kan je contact opnemen met de verloskundige. Dat komt echt niet op een week of 2 aan.
De ene praktijk doet ook een eerste echo rond de 7 weken terwijl de ander dit pas met 12 weken doet.
Zelf val ik in eerste instantie nog onder het ziekenhuis en ik wist al dat ik de eerste echo met 8 weken zou krijgen. Bij hartactiviteit moet ik meteen gaan starten met het spuiten van bloedverdunners ivm risico op trombose.

Mmm33 ik gok dat je de data van de echo achter de kolom hoeveelste kindje hebt, klopt dat? Is het een idee dat dit wordt omgedraaid? Ik kan anders de data van de echo's niet zien.
Mocht je daar geen zin in hebben of dat het super veel werk is dan vooral niet doen.
Vind het al lang fijn dat je de tabel wou maken en wil bijhouden 😀
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Alle reacties Link kopieren Quote
Marie welkom en gefeliciteerd!
Oh ik herken je gevoel zo goed. We wilde wel voor een 3e gaan, maar toch ergens wat afhoudend nog en met 1x raak. Heel bijzonder natuurlijk, maar ook zeker even wennen.

Ik weet het sinds 26 feb en vandaag pas aangemeld weer bij de vk. 28-3 eerste echo, we hebben ook gelijk een termijnecho ingepland voor 17 april.

Bailey zie je het zo beter? Heb het e.e.a. ingekort. Anders ga ik ze omdraaien voor je! Wel zo leuk als je alles kan zien :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo meiden,
Ik zou ook graag mee willen schrijven!

Ik ben 29 jaar en nu 5+2 weken zwanger van ons eerste kindje.

Mijn nod was op 24 februari, maar ik heb pas getest op 27 februari deze was dan ook knal positief.

Op 24 maart heb ik mijn eerste echo/intake bij de vk dan ben ik 7+5 weken zwanger.
Ook heeft ze meteen de termijn echo doorgepland op 17-4.

Dit is mijn eerste zwangerschap en ik vind het nogal spannend allemaal!
Alle reacties Link kopieren Quote
Welkom Misaangelx en gefeliciteerd met je zwangerschap.


Mmm44 ik kan nog steeds de kolom met afspraken niet goed zien. Miss kan die van de leeftijd en hoev. Kindje iets kleiner worden zodat de boel wat opschuift?
Komt denk ik ook omdat ik altijd op mn mobiel zit hoor dat ik die laatste kolom niet kan goed kan zien.
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn dat je test oploopt Bailey!

Welkom andere dames en dank voor de tabel mmm.

Ik weet niet hoe actief ik mee zal schrijven hoor. Vind het wel heel leuk maar ik heb een ongelooflijk druk leven met die 2 kinderen, werk, sport en al het andere wat er speelt :-) Verder ben ik vrij ontspannen en had ik niet gedacht het nog eens mee te maken dus heel dankbaar voor dit cadeautje maar me ook heel bewust van het risico op een miskraam. Ik ben namelijk al 38.. Dus ik ben nuchter en probeer niet teveel te fantaseren over de toekomst. Want de kans dat het anders loopt voor mij is ook best reëel helaas. Maar ik ga zeker proberen hier geregeld te komen buurten :-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Misanangel welkom! Jij bent dan denk ik 4 november uitgerekend? Spannend. Ik ga je gegevens in de tabel zetten.

Bailey ik heb Ranja haar naam wat ingekort. Kan je het nu beter zien ?

Ranja voel je zeker niet verplicht om veel mee te schrijven. En het is inderdaad een cadeautje. Fijn dat je er zo rustig in staat!
Alle reacties Link kopieren Quote
Dank voor het warme welkom <3!

Bailey: Ja de eerste verjaardag vind ik zeker een ding. De tijd is zo voorbij gevlogen! Ineens helemaal baby-af! Bizar gewoon.

Wel fijn dat je al zo vroeg een echo kan krijgen Bailey, maak je je nog zorgen of gaat het verder niet anders dan andere zwangerschappen, als je eenmaal gestart bent met bloedverdunners?

En idd wat je zegt mmm44, we hadden dit niet verwacht, meer het idee van "binnenkort gaan we starten" en nu dit. Maar we zijn natuurlijk heel dankbaar, vind het wel spannend.

Voor degenen die al een tweede kindje hebben: hoe vonden jullie de overstap van één kindje naar twee? Groter dan van nul naar één?
Denk dat dat voor iedereen anders is, maar ben toh benieuwd. Wat de grootste verandering was en wat je een ander (mij bijv haha) zou adviseren bij de overgang van 1 naar 2.

Welkom Misaa! Gefeliciteerd! Kan mij voorstellen dat je het spannend vindt, er gebeurt zoveel en je weet soms misschien niet helemaal wat je overkomt. Heb je kwaaltjes, of dat nog niet?

Kan me voorstellen dat je het druk hebt Ranja, hopelijk een fijne en goede zwangerschap!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ranje wat fijn dat je zo ontspannen in de zwangerschap zit. Helemaal goed toch dat je af en toe komt buurten.
mmm44 ja nu is alles goed zichtbaar. Bedankt voor het aanpassen.
Marie ik vind het wel super spannend dat ik bloedverdunners moet gaan gebruiken. In principe heb je geen grotere kans dat het mis gaat. Maar de kans op bloedingen in z'n algemeen is natuurlijk wel groter bij gebruik van bloedverdunners.
The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik schrijf graag mee. Ik ben 24 jaar oud ben vandaag precies 5 weken zwanger van mijn eerste kindje. Vind het allemaal erg spannend sinds een miskraam te hebben gehad een half jaar geleden.
28 feb was mijn nod en die dag testte ik meteen licht positief. De dagen daarna bleven de testen licht wat me onzeker maakte maar die zaterdag had ik echt een knalstreep! Uitgerekend op 7 november. 😊 24 maart de eerste echo. Ik heb de laatste 2 dagen wat bruine spotting wat me wat onzeker maakt maar dit kan een oude innestelingsbloeding zijn.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven