Vida vita nog in Amsterdam?

27-06-2009 10:20 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of de winkel voor zwangerschapskleding Vida Vita nog op de Nassaukade in Amsterdam zit? Op internet word ik niet veel wijzer, en als ik bel nemen ze niet op. En voor ik er op de fiets door weer en wind heenga, zou ik er toch zeker van willen zijn dat ze er nog zitten...
Is weg, bedrijf is failliet, er zit nu een "Noppies"
En is toch veel leuker dan VV

Geboortewinkel verkoopt ook VV, toch?
Dankjulliewel!
Volgens mij is niet alleen de winkel failliet, maar het hele merk.

Ik zie het nergens meer...
Volgens mij is niet alleen de winkel failliet, maar het hele merk.

Ik zie het nergens meer...
Hadden ze maar niet zo duur moeten zijn
Ik kwam gisteren toevallig nog wat kleding van Vida Vita tegen in zo'n boetiekje met zwangerschapskleding. Ranzig duur idd.

Was volgens mij collectie van vorig jaar.
In Amsterdam zit wel een heel leuke winkel bij het Gelderlndplein, met merken als Mamalicious en Queen Mum. Weet even niet mer hoe het heet, maar volgens mij zit het op de A.J. Ernststraat.
Ruimschoots. Erg duur. Queen Mum is leuk, maar voor weinig te koop op MP. En als je geen tweedehands wil: via MP kom je ook bij veel webwinkeltjes die NIEUWE kleding van VV en QM verkopen, zoals Sonneschijn.
Ik ben naar de geboortewinkel gegaan gisteren. Vind 't wel een beetje zonde om kleding te kopen voor slechts drie maanden, maar goed geslaagd.
Vind ik ook zonde. Daarom heb ik alles via MP en webwinkels gekocht... En nu weer dooverkocht trouwens, heb uiteindelijk dus bijna niks voor die kleding betaald.
Ik was grote fan van H & M voor zwangerschapskleding, is nog een beetje betaalbaar.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven