Trouwen in januari 2010!Wie nog meer?

09-06-2009 12:14 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
hej allemaal,

Was even benieuwd of er nog meer toekomstige bruidjes zijn die in januari of rond deze tijd gaan trouwen?

Lijkt me wel leuk om wat ideetjes en tips te wisselen!Ik hoor t wel..liefs
Nope.. sorry.. september 2009 ;)
Hier ook niet, maar wel over minder dan 2 weken. Je hebt ook het trouwforum, misschien kun je daar ook een kijkje nemen als het hier niet gaat lukken!

Veel plezier met de voorbereidingen!
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Wij gaan 15 januari 2010 trouwen!

Lijkt me inderdaad leuk om er over te kletsen.

Voor de twee vorige meiden, heel veel plezier op jullie trouwdag!

Liefs Fiwen
mei 2010, mag ik dan ook meedoen of val ik erbuiten
Ooo wat toevallig..wij ook op 15 januari

En natuurlijk hoor je erbij.. hihi hoe meer zielen hoe meer vreugd.

Hebben jullie al veel geregeld?

liefs
Ohw dat is wel heel toevallig!

Wij om kwart over 2 in Tilburg en jullie?

Wij hebben de belangrijkste dingen al geregeld, het stadhuis en de feestlocatie. Verder heb ik mn trouwjurk al gevonden (eerste winkel, eerste jurk die ik aantrok) en hebben we al wel veel dingen bedacht en zo die we in de zomervakantie (ik studeer nog) gaan afspreken zoals het programma bij de feestlocatie, de taart etc.

En jullie?

Maandag over 7 maanden is het al zover... Vind het stiekem toch wel heel spannend allemaal.

Liefs Fiwen
Wij hebben nog niet zoveel bedacht, misschien wordt het wel eens tijd... (maar ik vind een jaar te vroeg, of ligt dat aan mij?) Nouja, dat we in een strandtent willen trouwen en dat ik een jaren '50 vintage trouwjurk wil (heb al hele mooie gezien, maar nog niks gepast).
Elenas,

Je bent zeker niet te vroeg hoor. Sommige dingen moet je gewoon ruim van tevoren uitzoeken. Er zijn altijd dingen die onverwachts veranderd moeten worden of vastgelegd.

Tip: tik eens betrouwbaar trouwen in op google. Wij hebben gewerkt via de eerste link! Mijn zus ook en alles gaat geweldig op die manier. Neemt je een hoop regeldingen uit handen.

Ik ga as. vrijdag trouwen dus mag niet meeschrijven met jullie, maar wilde gewoon even reageren. Veel plezier.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
Wat leuk! Gefeliciteerd! Maak er een fijne dag van! Ik zal eens gaan zoeken. Heb het nu even druk, maar ik ben docent en heb zometeen een hele lange zomervakantie (ik ga niet weg wegens aanstaande bruiloft, om te sparen) en dan ga ik het allemaal regelen!
Wij hebben het vooral zo vroeg geregeld omdat we dan nog alle keus hadden. De datum, de tijd, de feestlocatie... we hadden hele specifieke wensen daarin dus dan kan het maar vast staan.

De jurk heb ik al gevonden omdat ik normaal heel moeilijk ben met kleding, heb een hele apparte smaak dus mijn moeder zag de bui al hangen. Verder studeer ik nog en heb ik momenteel stage, en na de zomervakantie weer 8 weken stage waarin ik echt geen tijd heb om met dat soort dingen bezig te zijn. We hadden zoiets van, als we dan 10 winkels moeten afgaan dan hebben we tenminste tijd, maar toen bleek 1 winkel voldoende te zijn...

Hou er trouwens wel rekening mee dat als je een 'designer' jurk wilt die in italie of spanje gemaakt moet worden dat er dan een levertijd van minstens 5 a 6 maanden op zit en dan moet de jurk vaak nog afgepast worden hier in Nederland en daar gaat ook wel wat tijd overheen. Dus op tijd gaan kijken kan geen kwaad.
Heel veel plezier vrijdag trouwens! Geniet ervan!
Wij trouwen in barneveld..kennen jullie t?;) is maar klein plaatsje..maarre wij hebben ook eigenlijk de meeste dingen al geregeld. Ook met name om de keus die je dan nog hebt en je kan alles rustig in je eigen tempo doen!

Mn jurk was ik ook heel snel uit..heb er maar 3 aangehad

Vind t nu ook al wel snel gaan hoor..wisten t een jaar vantevoren al en dan lijkt t nog zo ver weg, maar de tijd gaat snel!

Een paar weken geleden hebben we de honeymoon geboekt..lekker 13dagen naar Sint maarten.

Gaan jullie nog op huwelijksreis?

Wel leuk zo even met wat lotgenootjes praten!

liefs
Heerlijk meteen erna op huwelijksreis. Wij moeten wachten tot eind februari. Ik kan niet zomaar een week weg ivm studie. We gaan nu in de "carnavals vakantie" een week naar Rome. Maar dat gaan we binnenkort boeken. En we gaan wel die vrijdag na het feest naar een hotel voor de rest van het weekend zodat we tenminste wel even wat quality time samen hebben en niet meteen weer in de dagelijkse sleur terecht komen de ochtend na de bruiloft.

Liefs Fiwen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven