Cadeautjes voor niet nl'se kinderen (4,5 & 12 jr)
maandag 29 juni 2009 om 20:42
Iets leuks voor op die kamers misschien? bureau-set voor de oudste die nu naar de brugklas gaat? Leuke foto op canvas laten drukken voor hun kamer? Sjef Stuntpiloot (leuk spel, zonder taal en voor beide leeftijden geschikt) Voor ze samen een (goedkope) digitale camera om de leuke momenten met hun broers vast te leggen?
(sorry, geen kinderen en eigenlijk ook geen idee, lekkere nuttige bijdrage van mijn kant ).
(sorry, geen kinderen en eigenlijk ook geen idee, lekkere nuttige bijdrage van mijn kant ).
Dat zeg ik....
maandag 29 juni 2009 om 21:03
Een kado wat bij buitenlandse kinderen altijd geweldig in de smaak viel (zeker bij kinderen onder de 10 die nog heel enthousiast buiten spelen:) Klompen!! Het klinkt te suf voor woorden, maar echt, groot succes altijd. Helemaal als je kans ziet bijvoorbeeld hun namen er op te verven of in te branden ofzo iets.
Als je bij een spellenwinkel (bv in Arnhem of Nijmegen) gaat kijken zul je zien dat er HEEL veel leuke spelletjes (voor binnen) zijn waarbij taal niet nodig is. Kost je alleen wat tijd om het met je vriend en zwager te oefenen, zodat zij het wel goed aan de kinderen kunnen uitleggen.
Verdere ideeën... een frisbee en een voetbal??
Als je bij een spellenwinkel (bv in Arnhem of Nijmegen) gaat kijken zul je zien dat er HEEL veel leuke spelletjes (voor binnen) zijn waarbij taal niet nodig is. Kost je alleen wat tijd om het met je vriend en zwager te oefenen, zodat zij het wel goed aan de kinderen kunnen uitleggen.
Verdere ideeën... een frisbee en een voetbal??
dinsdag 30 juni 2009 om 16:49