De Pilstoppers

26-03-2009 11:19 2443 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdNaam kind

+ geb.datum Bijzonderheden

Amy27 30 Sara

(06-09-06)

Brabbel 27 Kaj

(23-01-08)

DDDJ 28 Daphne

(08-06-06)

Frans 29 Milena

(18-03-06)

Bojan

(06-02-09)

Hera27 29 Nick

(18-04-06)

Luke

(01-08-08)

Jacinta 30 Tristan

(08-06-06)

Vera

(04-12-09)

Kayleigh 31 Kayleigh

(18-08-06)

Detlev

(25-11-08)

Nala24 28 Esmée

(14-09-09) Noa1977 30 Lotte

(06-11-06)

Sophie

(19-03-09)

Quintie 27 "Jano"

(24-06-06)

"Jani"

(27-07-09)

Stiertje1971 37 Yannick

(24-08-06)

Twaalf september 31 Ties

(29-06-06)

Fenne

(01-10-08)

Universe Zoon

(06-01-07)

Ties is jarig!

Nou, vooruit, dan moet ik hem DRIE keer plaatsen, toch?
Ties is jarig!

Kay, de babykamer gaat woensdag in elkaar. (althans, gaan mijn vader en ik mee beginnen, weet niet of 'ie dan al klaar is)

Ga nu lekker naar bed, hopenlijk beetje slaap inhouden..
Bedankt voor alle felicitaties.

Ties heeft een heerlijke dag gehad. Hij vond het prachtig. Maar hij wist af en toe van gekkigheid niet meer wat hij moest doen. Rende van de ene naar de andere attractie.

En vanavond ook nog volop cadeautjes, echt jarig dus.

Wel een heel verschil met 2 jaar, nu snapt hij het echt.

Frans, er is hoop. Man was deze week keer wakker geworden van geluid en tot zijn grote ergernis sliep ik gewoon door

Schandalig!

Inderdaad heel erg vervelend he.

Hoop dat die nu wat oplevert.

Ga nog even opruimen en dan lekker naar bed, morgen weer werken
Slaap lekker Nala, hopelijk een lekker nachtje voor je!
Mooi dat Ties een leuke verjaardag heeft gehad, enne idd leuk dat ie het ook meer doorheeft nu! Slaap lekker zo en werkse weer morgen... Gaat dan snel hè zo'n vakantie!
Ties hier dan ook nog een felicitatie laat op je verjaardag van mij! Dus geslaagde dag geweest!

En Quintie jij ook nog met Jano!

(oef en ik las wat je afgelopen tijd mee maakte met de operatie, dat was erg naar zeg!)

Hera is het de bedoeling dat je je bekken gaat trainen met die WII? en wat doe je nu met BV? Lijkt me geen makkelijke keus (of had je die al gemaakt, dat ik eroveheen heb gelezen?)

Nala was zo nieuwsgierig naar jullie huis, heb net ff zitten kijken op je Hyves, maar mooi zeg! En dat raam weer in de keuken, zo gezellig en het kamertje van jullie popje schiet dus lekker op! En leuk thema met rood van die trouwerij, jullie zagen er mooi uit! staat DE datum op die buikband?

Jacinta ik gok op roze voor jou!

(waar kan ik lezen wat je te stellen hebt met Tris? ik heb hier ook een portret hoor!)

Amy hoe is het met Sara? Zeer vervelend als ze zo kwakkelen.

En hoe is het met jou?

Nou Frans je zou die knullen toch af en toe de nek willen omdraaien he, maar je blijft grappig :-)

moest vorige week gelijk aan je denken toen ik de naam Bojan op TV hoorde!

Kay bij jou gaat het dus allemaal best lekker momenteel, je klinkt wel relaxed, (tijdschriftje, 1 nachtvoeding, etc.)

DDDJ hoe gaat ie met jou? En op je werk?

Brab, Noa, Stier, allemaal druk?

Hier ook druk. Vertel es wat anders...

Maar is gewoon zo! Personeel met vakantie, voortuin bijna klaar, zolder leeg gemaakt voor verbouwing (OMG wat hebben wij een rotzooi verzameld!), man is geopereerd en daar nog wel even zoet mee, waardoor alles thuis ook op mij aankomt.

Overigens de uitslag van het genetisch onderzoek binnen (na maanden wachten) dat man en ik beide geen drager zijn van het bewuste gen waarover ik al vaker heb geschreven op de groep (mijn kans 1 op 4, bij m'n man kans van 1 op 68) dus dat was goed nieuws!

Ik duik mn bed in, truste!
Universe wat fijn dat de uitslag van het genetisch onderzoek goed was.

Hopelijk was/is er niks ernstigs aan de hand met je man. En is hij snel weer helemaal fit.

Erg zo'n zolder!

De WII is om al mijn spieren te blijven bewegen/trainen. Zodat mijn spieren bewegingen op kunnen vangen (mmmm klinkt lekker vaag maar ben net wakker) Waardoor ik hopelijk minder last krijg.

Ga nu gauw weg de hond uitlaten en dan aan het werk

voor iedereen

,
Jep, heb heerlijk geslapen Kay. Mevrouw wordt wel steeds bewegelijker, dus denk dat ik binnenkort toch wat vaker wakker ga liggen door de bewegingen in mijn buik. Maar das niet zo erg.

Blijf het wel een heel apart gevoel vinden. Heb het idee dat ze mijn hele buik dan aan het verbouwen is.

Klopt Universe, uitgerekende datum staat op die rode buikband.

Thx voor de complimenten voor het huis.

Super dat de uitslag van het onderzoek goed was!!

Hoe is het met je kleine mannetje?

Jacinta ik gok ook op roze bij jou.

Ik kan helaas vanaf morgen ongeveer een week niet internetten.

Het wordt dan al overgezet naar het nieuwe huis.

Hoop dat als we verhuizen (dat is als het goed is woe 8 juli) de laptop het gelijk doet, kan ik daar weer internetten.

Gelukkig kan ik wel op het bedrijf van Vent bijlezen, maar zal er ff een weekje iets minder zijn als normaal.

(oef, dat wordt afkicken...)

Vandaag komt dus de eettafel en ga ik verder soppen met mijn schoonmoeder.

De vaatwasser doet het eindelijk, dus kan ik al het servies er doorheen gooien en de keukenkastjes inruimen!!!

Vanaaf is het partneravond bij de yoga. Vent gaat mee, en de mannen van mijn 2 vriendinnen ook. Ben benieuwd. Tuurlijk 3 vrienden bij elkaar. Hoop dat ze zich gaan gedragen. ;)
Wat een rust hier zeg!

Wij hebben vandaag weer 2 kamers sopt en de eettafel is binnen. Jeej!

Vanaaf partneravond bij de yoga. Ben benieuwd...
Oeh nala nu al rustig en dan ga jij ook nog eens een weekje weg, dat zal saai worden.

Heel veel succes vanavond, partneravond met 3 vrienden oh jee.

Uni, lekker druk dus as usual.

Fijn dat de onderzoeken goed waren, betekend dit dat jullie nu toch voor een tweede willen gaan?

Wat een warmte weer vandaag, ze hebben vandaag screens en horren geplaatst. Wel lekker met dit warme weer vandaag.

Meisje van mijn vriendin weer opgenomen, heeft al 1,5 week koorts en ze weten niet waarvan. Gaan morgen bloedprikken als daar niks uitkomt gaan ze vocht uit haar drain halen.

Zo zielig allemaal, wou dat ik wat voor haar kon doen.
Dat is wel erg zeg voor je vriendin. Hopelijk weten ze snel wat er is en is het ook snel opgelost. Hoeveel weken is het meisje nou?

Nala, jij ook nog een week weg, poeh hé dan wordt het echt rustig. Nou heel veel succes alvast met verhuizen, hoop voor jullie dat het dan wat minder warm is. Dit is geen weer om met een zwangere buik te verhuizen!

Uni, klinkt weer lekker druk dus, poeh zeg wat een klusserij toestanden zitten eraan te komen! Jullie besteden toch wel veel uit meen ik me te herinneren? Enne ik voel me over het algemeen ook wel relaxed hoor! Af en toe wint mijn vermoeidheid het wel van mijn geduld tov de kids hoor, dan is er weinig relax aan, haha!

Quint, hoeist? Je hebt je nog niet gemeld? Of zit je de hele dag op het koelste plekje in huis met je voeten in een bak water?
Oeh en hera, je hebt nog geen antwoord gegeven op de vraag van uni wat je met bv gaat doen? Ben ook wel beneiuwd eigenlijk.

Ik vraag me ineens af hoe het met Noa en haar meiden gaat, al zolang niets meer van gehoord!

Afgelopen nacht weer een goede nacht, meneer werd nu pas om 3 uur wakker vanaf half 8 slapen en ik moest hem om haf 7 vanmorgen weer wakker maken voor de creche (das dan wel weer jammer)! Dus... ik hoop zooooooooooooo dat het zo doorgaat nu!
He bah 12-9. Hoop dat ze snel er achter kunnen komen wat ze heeft...

Partneravond bij de yoga. Was gezellig. Veel gelachen, maar had ik ook niet anders verwacht met al die mannen...

Nu lekker mijn bedje in.

Morgenochtend lekker niksen, 's Middags komen mijn ouders helpen klussen. Ga met mijn vader de babykamer in elkaar zetten.

Denk dat ik morgen geen internet meer heb.

:(

Maar hoop snel bij te kunnen lezen op het bedrijf van Vent. (dus hoef jullie niet een week te missen hihi) xxx
Nala, zwaai! Succes met verhuizen! En hopenlijk heb je snel weer internet in jullie nieuwe huis. Bedenk als het te zwaar voor je wordt, waarvoor je dit allemaal doet. En echt niet zelf met spullen gaan sjouwen he?

Kay, wow goede nachten van Detlev!! Ik hoop dat ie het begrepen heeft nu

Universe succes met de verbouwing. ALs ons huis eindelijk af is (bijna! bijna!) gaan we ook aan de zolder beginnen.

Verder *zwaai* Ik heb net gekolfd, vanavond uit eten geweest met vent en rose zitten pimpelen, *hik*. Melk dusmaar even wegmikken. Ik ga zo naar bed en vent kan mooi de late voeidng doen dan
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Goedemorgen!! En meld!

Oeh Kay je houdt me in de gaten dus!

Gisteren een beetje teveel gepland dus weinig pc tijd over. En vandaag is het juli! Spannend hoor! Er zijn al 5 meiden van het juli topic bevallen, bizar! En uhhh... niet om jaloezie op te wekken, maar een van de baby's die afgelopen zaterdag geboren is slaapt vanaf dag 1 al door... van 24:00 tot 7:30 uur. Hoe bizar is dat? Geef mij zo'n baby!!

12sept wat een naar bericht... ik weet niet zo goed wat ik erop moet zeggen. Hoe is jouw eeerste werkdag weer verlopen?

Nala dat was dus dikke pret bij de partneravond

Veel plezier met het babykamertje in elkaar zetten!! We zien de foto's wel verschijnen.

Frans lekker uit eten geweest met vent, alles weer koek en ei dus? Enne, hoe kan je vent de late voeding doen als je je melk hebt weggegooid? Die snapte ik niet...

Uni leuk om weer van jou te horen! En wat fijn dat de uitslag van het onderzoek goed was!! Hartstikke goed. Ben ook benieuwd of dit invloed heeft op een tweede kindje?

Hier gaat alles goed. Vannacht wel weer een tijdje wakker geweest, met vreselijke maagzuur, maar ja... had ook te laat gegeten en blijkbaar kan ik steeds minder verdragen. Af en toe voel ik ineens een prikje of krampje en denk ik.. zou het??? stom hoor, met Jano had ik dat volgens mij veel minder. Vandaag controle bij de vk en over een week echo bij de gyn en dan hoor ik ook of ik ingeleid zal worden. Ben benieuwd.

Met Jano ging het gisteren supergoed. Hij was voor het eerst weer naar de creche en hij heeft zich zo ontzettend goed vermaakt! Hij was er volgens mij echt heel erg aan toe om weer lekker met zijn vriendjes te spelen. Ze hebben met badjes en de tuinslang gespeeld vanwege de warmte, hij vond het geweldig. En... hij heeft de hele dag netjes op de wc geplast!! *trots*

We zijn trouwens wel een stapje teruggegaan met het hele zindelijkheidsgedoe. Na drie natte nachten draagt hij 's nachts wel weer een pamper, maar overdag gaat het heel goed. Gisteren vroeg hij 'mag ik in mijn pampie plassen mama?'

Fijne dag!!
Jeetje 12/9, wat een ontzettend rotbericht zeg. Wat is het dan toch vervelend dat je op zo'n moment niet meer kan doen dan meeleven... Ik hoop dat de berichten gauw positiever worden!

Zo, dus het was gezellig met de mannen Nala? Leuk hoor. Kan me voorstellen dat dat voor lachmomenten zorgt. Spannend allemaal, nu een week geen internet en alles wordt al geleverd. Het begint allemaal ergens op te lijken he?!

Aah Frans, dikke voor jou. Gelukkig lekker uit eten geweest en dus lekker gequality-timed met je man. Mannen snappen daar geen reet van he, wat slaapgebrek met een mens doet.

Uni, leuk om weer van je te lezen! Fijn om te horen dat de resultaten goed waren. En ook ik ben benieuwd, gaan jullie dan nu voor een tweede?

Oeh, Quint, wakker van het maagzuur. Da's niet fijn. Lekker vanillevla, dat verzacht een beetje. En is ook gewoon lekker, van die koude vanillevla met deze warmte.

Wat is Jano een ontzettende knapperd zeg!

Kay, ik ga voor je duimen dat deze trend zich voortzet!

Hier gewoon lekker druk. Werken, veel bbq-en met dit weer en dan lekker lang buiten zitten. Als ik uit m'n werk Daphne ophaal, racen we naar huis en dan begint zij in de auto zichzelf alvast uit te kleden zodat ze thuis zo snel mogelijk in haar zwembadje kan plonsen

Vandaag gaan we lekker naar het strand, al ziet het er hier niet echt leuk uit buiten. Aan zee hebben we steeds zeemist en die hangt er nu ook. Maar tot nu toe trekt het steeds rond 12-en open, dus daar gaan we nu ook maar van uit.

Fijne dag allemaal!
Nou moe, heb nog steeds internet.

Maar das niet erg hoor. Kan ik nog ff op het forum en Hyves.

Lekker hoor Frans, ff uit eten geweest.

Nog dingen besproken? Of was dit toevallig al gepland?

Quintie, de volgende foto's die ik in het huis maak, zet ik wel op de Pilstoppers Hyves.

Merk dat ik het toch niet zo leuk vindt dat iedereen alles al heeft gezien, voordat ze langs komen.

Dan zijn ze niet verbaasd en zo als we door het huis lopen, maar dan hoor je alleen maar; oh ja, dat heb ik ook op de foto gezien.

Maar jullie mogen ze uiteraard wel zien.

Misschien ben ik ff een ei hoor, maar waarom zou je ingeleid worden? Omdat je meid te groot is en nog meer te voorkomen? Of heb ik wat gemist?

Super dat Jano het weer zo goed deed op de creche!

DDDJ, is het al open getrokken bij jullie? Is hier ook iedere keer hoor. Denk ik als ik mijn bed uit kom dat het niet echt zonnig gaat worden en nu schijnt het zonnetje toch weer!

Lekker ff uit kunnen slapen, is wel eens heerlijk.

Mevrouw ging weer lekker draaien toen ik eenmaal besloot eruit te gaan.

Kan daar echt zo van genieten.

Vandaag gaat er veel in het huis gebeuren. Lopen aardig wat mensen rond; paps en ik met de babykamer in de weer, mijn moeder (en misschien ook schoonzus) kleine klusjes doen, iemand komt de schuifkast in de slaapkamer en bijkeuken plaatsen en de lambrisering afronden. Loodgieter komt om de douche en wc en zo te plaatsen en een vriend komt nog voor de verlichting in de badkamer.

Dus er kan weer genoeg van het lijstje af.

Ik neem iedere keer dozen mee en uitpakken maar!
Babygirl is ingedaald!! Joehoeee, zat ik toch goed met m'n gevoel. Dit was mijn laatste controle bij de vk, volgende week bij de gyn controle en mijn vk adviseerde me om het inleiden door te drukken. De baby is groot en sterk genoeg en het is een goed moment om volgende week ingeleid te worden, met 38 en een halve week. Dusse, ik ga voor 09-07-09! Sorry, geen 20 juli Frans en Jacinta....

Nala ik zou inderdaad eventueel ingeleid worden omdat de baby erg groot is.

DDDJ lekker dagje op het strand gehad??
Spannend Quintie! Vind je het lekker om nu een datum te weten? Ik ben trouwens ook van Tris bevallen met 38,3
Ja ik vind het wel prettig, maar ik moet nog niet teveel hopen eigenlijk. De gyn moet er ook aan mee willen werken natuurlijk... en wie weet zijn de verloskamers wel vol die dag ofzo, dus tja... afwachten. Maar volgens de vk zal ik de 40 weken niet moeten gaan halen (kromme zin, maar je snapt me)

09-07 ben ik trouwens 38,4, maar die ene dag... ach
Q, spannend.

Ben je bij Jano ook ingeleid?

Moet weer weg.........heeft er hier 1 een uitprobeerdag.

pffff kan dat niet met -10 of zo.
quote:quintie schreef op 01 juli 2009 @ 17:23:

09-07 ben ik trouwens 38,4, maar die ene dag... ach

Nououou, het was 1 minuut voor 12, dusseh, tóch ook een beetje 38,4

Oké dus het is nog niet helemaal vast dát je wordt ingeleid. Hmmm, toch nog weer spannend dus. Bevallen, het zal mij nooit bevallen
Hehehe een uitprobeerdag met -10 is tuuk geen sport voor die kinderen, Hera. Succes ermee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven