Gebalde vuisten in de nacht?
vrijdag 9 juni 2023 om 11:19
Ik word altijd wel een keer wakker snachts maar de laatste tijd merk ik, dat als ik wakker word in de nacht ik altijd gebalde vuisten heb. Alsof ik mij zelf klaar maak voor een vechtpartij.
Ik heb best wat stress de laatste tijd dus misschien dat ik het op die manier verwerk. Is het bij iemand herkenbaar?
Ik heb best wat stress de laatste tijd dus misschien dat ik het op die manier verwerk. Is het bij iemand herkenbaar?
vrijdag 9 juni 2023 om 11:30
Ja, ik heb het recent ook gehad, maar meer dat ik wakker lag met gebalde vuisten (was ik me eerst niet zo bewust van), niet dat ik in die houding wakker werd dat ik weet.
Ging bij mij gepaard met ook hoge hartslag en idd stress. Ik hoop dat je iets aan de stresssituatie kunt doen, want bij mij waren de gebalde vuisten een voorbode voor narigheid die zich steeds heftiger via mijn lichaam uitte
Ging bij mij gepaard met ook hoge hartslag en idd stress. Ik hoop dat je iets aan de stresssituatie kunt doen, want bij mij waren de gebalde vuisten een voorbode voor narigheid die zich steeds heftiger via mijn lichaam uitte

vrijdag 9 juni 2023 om 11:39
Gek hé! Ik ben door de jaren heen al een paar keer wakker geworden met blauwe plekken op mijn bovenarm. Dat je echt een duimafdruk onder, en 4 afdrukken boven ziet. Van een hand dus. Ik weet nog steeds niet zeker of ik dit mezelf aandoe in mijn slaap, of dat het mijn partner is (hij is een rustige slaper) ik denk dat ik het zelf doe!
Ik ben ook al eens wakker geworden met een blauw oog, een kapotte onderlip en een bult op mijn hoofd (die had ik zekerste weten níet toen ik ging slapen) Het is nu al een jaar of 3 niet meer voorgevallen en het is nog steeds een beetje een mysterie. Je zou een camera moeten ophangen om erachter te komen. In mijn familie is slaapwandelen overigens veel voorkomend.
Ik ben ook al eens wakker geworden met een blauw oog, een kapotte onderlip en een bult op mijn hoofd (die had ik zekerste weten níet toen ik ging slapen) Het is nu al een jaar of 3 niet meer voorgevallen en het is nog steeds een beetje een mysterie. Je zou een camera moeten ophangen om erachter te komen. In mijn familie is slaapwandelen overigens veel voorkomend.
vrijdag 9 juni 2023 om 12:21
Ik word soms wakker met pijn in mijn tanden. Ik ben er achter gekomen dat dat is omdat ik dan s nachts mijn tong tegen mijn voortanden duw. Dat is mijn variant van de gebalde vuisten. Is ook altijd in perioden van stress.
Op zich fijn dat je lichaam het nu duidelijk maakt, ik hoop dat het je lukt je stress wat naar beneden te brengen.
Op zich fijn dat je lichaam het nu duidelijk maakt, ik hoop dat het je lukt je stress wat naar beneden te brengen.
vrijdag 9 juni 2023 om 12:27
Ja, hier idem en heel erg momenteel! Zelfde met kaakklemmen.
Ik probeer er nu op te letten door mijn handen bewust te ontspannen als ik in bed lig, zelfde als met mijn kaak. Maar het blijft lastig als je slaapt.
Ik heb hierdoor pijn in mijn knokkels en zenuwpijn in de 3 taks zenuw in mijn gezicht. Ontzettend vervelend.
Ik probeer er nu op te letten door mijn handen bewust te ontspannen als ik in bed lig, zelfde als met mijn kaak. Maar het blijft lastig als je slaapt.
Ik heb hierdoor pijn in mijn knokkels en zenuwpijn in de 3 taks zenuw in mijn gezicht. Ontzettend vervelend.
vrijdag 9 juni 2023 om 13:25
Wat heftig zeg. Djeezus! Jammer dat je idd geen camera hebt gehad.Pindakaasjes schreef: ↑09-06-2023 11:39Gek hé! Ik ben door de jaren heen al een paar keer wakker geworden met blauwe plekken op mijn bovenarm. Dat je echt een duimafdruk onder, en 4 afdrukken boven ziet. Van een hand dus. Ik weet nog steeds niet zeker of ik dit mezelf aandoe in mijn slaap, of dat het mijn partner is (hij is een rustige slaper) ik denk dat ik het zelf doe!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in