Napraattopic 159, met geklets
vrijdag 9 juni 2023 om 20:22
Beste forummers,
Welkom in napraat 158!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 158:
overig/napraattopic-deel-158-met-geklet ... es/498269#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Welkom in napraat 158!
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/op-napraat/list_messages/249598
En hierbij ook de link naar deel 158:
overig/napraattopic-deel-158-met-geklet ... es/498269#
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Ook in 'napraat 2.0' kan er worden nagepraat, maar dan zonder off-topic berichten.
overig/napraat-2-0-deel-2-zonder-geklet ... ges/468401
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Moderator team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

woensdag 28 juni 2023 om 21:08
Sommige mensen hebben gewoon een corrigerende tik nodig met een stoel!MrsMorrison schreef: ↑28-06-2023 18:37Ach ja... ik ben volgens sommigen (in het echte leven) geen echte vrouw want ik heb geen kinderen... bewust. Je telt pas mee als vrouw wanneer je je natuur gevolgd hebt en kinderen hebt. Ik blijf altijd een soort van meisje... toen ik dat hoorde stond ik ook even met mijn bek vol tanden. Geen contact meer trouwens met die personen.
Wat een onzin opmerking ook!
Ik ben blij dat er ook mensen zijn zonder kinderen als ik bij vrienden even een bakkie ga doen zonder kroost, even gewoon praten. Het is net vakantie.

woensdag 28 juni 2023 om 21:20
Natuurlijk. Is minder werken en wij in het onderwijs doen graag zo min mogelijk.
woensdag 28 juni 2023 om 21:22
Ik ook.. en twee schoonzoons dus ook geen schoondochter issues
Maar mensen gaan voorbij
woensdag 28 juni 2023 om 21:25
Geen tussenjaar zeker?Lady*Voldemort schreef: ↑28-06-2023 21:03Software Engineer.
Hij is echt heel erg goed, hij staat er zelf ook elke keer weer van te kijken
Ik hoor hem zelfs al mompelen over HBO/WO![]()

Pieremachochel
woensdag 28 juni 2023 om 21:26

woensdag 28 juni 2023 om 21:28
Tuuttuut. Kanonne. Ik ben ook kondloos, niet echt bewust, het is er gewoon nooit van gekomen. Maar buiten dat, is kinderloos inmiddels niet enorm klimaatvriendelijk? Mss moeten we die mensen die raar praten over kinderlozen even herinneren aan het klimaat. En vragen of ze geen baarschaamte hebben.MrsMorrison schreef: ↑28-06-2023 18:37Ach ja... ik ben volgens sommigen (in het echte leven) geen echte vrouw want ik heb geen kinderen... bewust. Je telt pas mee als vrouw wanneer je je natuur gevolgd hebt en kinderen hebt. Ik blijf altijd een soort van meisje... toen ik dat hoorde stond ik ook even met mijn bek vol tanden. Geen contact meer trouwens met die personen.

woensdag 28 juni 2023 om 21:30
Ja dat zou fijn zijn. Maar helaas zijn dit soort heksen en tovenaars zeer luidruchtig aanwezig is mijn ervaring.MrsMorrison schreef: ↑28-06-2023 20:53Oja ook zo'n fijne uitspraak. Hoe verzinnen mensen het he? Zou fijn zijn wanneer de stemmen van alle gemene narcistische heksen en tovenaars nergens mee zouden tellen... op geen enkel vlak. Gewoon deze mensen massaal negeren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 28 juni 2023 om 21:33
Jouw kind en alle andere enig kinderen zijn gewoon ontzettend leuk en daar zijn valse narcisten jaloers op.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

woensdag 28 juni 2023 om 21:34
Mazzelo schreef: ↑28-06-2023 21:28Tuuttuut. Kanonne. Ik ben ook kondloos, niet echt bewust, het is er gewoon nooit van gekomen. Maar buiten dat, is kinderloos inmiddels niet enorm klimaatvriendelijk? Mss moeten we die mensen die raar praten over kinderlozen even herinneren aan het klimaat. En vragen of ze geen baarschaamte hebben.![]()
Ik hoop dat je kindloos bedoeld en niet kondloos anders moet je even naar een dokter...

Ach ja dat kan ik roepen zoveel ik wip maar voor sommige vrouwen is het krijgen van kinderen het grootste goed. Daarmee valt gewoonweg niet te praten.

woensdag 28 juni 2023 om 21:46
Dit is lachen, zie CAMELTOE topic
En lees de reacties
Maar kan die link hier ook toch gewoon platzen?
https://twitter.com/scottcrates/status/ ... ED4fJUp2yg
En lees de reacties
Maar kan die link hier ook toch gewoon platzen?
https://twitter.com/scottcrates/status/ ... ED4fJUp2yg

Pieremachochel
woensdag 28 juni 2023 om 21:47
MrsMorrison schreef: ↑28-06-2023 21:34Ik hoop dat je kindloos bedoeld en niet kondloos anders moet je even naar een dokter...![]()
Ach ja dat kan ik roepen zoveel ik wip maar voor sommige vrouwen is het krijgen van kinderen het grootste goed. Daarmee valt gewoonweg niet te praten.

woensdag 28 juni 2023 om 21:49
MrsMorrison schreef: ↑28-06-2023 21:34Ik hoop dat je kindloos bedoeld en niet kondloos anders moet je even naar een dokter...![]()

Geen kinderen 1, 2 of 6 alles is goed zelfs kondloos mag er zijn!
woensdag 28 juni 2023 om 21:50
Leuk voor een topic!WollenStone schreef: ↑28-06-2023 21:48Tegenwoordig kun je schaamte overal achter zetten.
Zelf heb ik steunzoolschaamte.
Welke schaamte heb jij?
Pieremachochel
woensdag 28 juni 2023 om 21:51
Wel willen wippen maar niet willen baren? Tsssss.....MrsMorrison schreef: ↑28-06-2023 21:34Ik hoop dat je kindloos bedoeld en niet kondloos anders moet je even naar een dokter...![]()