Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Of zijn mikado stokjes waren op?
Elessie, heel veel sterkte vandaag . Ik hoop dat het een mooie crematie is en laat je verdriet lekker de loop gaan. Dat hoort erbij.

Sokje, ik hoop dat je nog even je pa kan spreken, in het echt of via de telefoon. Spannend voor je vader en moeder, ik hoop dat alles goed verloopt.

Koeky, misschien een soepstengelverslaving ?

Hier een rustig dag, want Sien wou de hele dag naar school en dus heb ik Ot ook maar gestuurd. Dan haal ze vanmiddag weer op. Ze spelen op de Kindergarten met heel veel kinderen in 2 grote opblaasbaden 's middags, dus dat is natuurlijk erg leuk. Ze zijn wel elke keer afgefikkt 's avonds, vanaf 17 uur is het eigenlijk alleen nog maar huilen (maar ik kan me dat ook wel voorstelllen gezien hun programma en geren in de hitte, ze stonden hier vanmorgen om 7.30 uur alweer op de trampoline).

Als Maby zo gaat slapen ga ik nog even werken. Komende week weer een nieuwe cursus (een hele lastige). En een basiscursus, maar dat wordt de derde keer, dus die heb ik nu wel onder de knie. En daarna even rust, want vakantieperiode, kan ik mijn normale werk inhalen (ik krijg al de hele tijd project managers aan mijn bureau). Ook weer druk weekeinde voor de rug met activiteiten van A-man en schoonzus die 40ste verjaardag viert.

Maar nu eerst koffie (lekker in de tuin onder het zonnescherm). Oh, wat ben ik blij met mijn 6x4 m zonnescherm, aankoop van de eeuw!
te laat om elessie een te geven; ik hoop dat het een waardig en prettig afscheid is.

Drukke planning weer, Anky! hoop dat Maby een beetje mee wil werken en gewoon slaapt.

Ik ga overigens vandaag niet naar mijn vader; de planning is zaterdag. ben wel benieuwd hoe het gaat. de hele gebeurtenis blijkt trouwens onder lokale verdoving te gaan, maar omdat hij een slechte nierfunctie blijkt te hebben, moet hij wat langer blijven.

hier vanmorgen nieuwe schoenen gekocht voor Slof; die was ernstig uit zijn maat 22 gegroeid en ik kreeg hem in de winkel ook met geen mogelijkheid in 23, dus nu maar 24 aangeschaft .daarna zijn jut en jul even in het badje geweest, maar ze vonden het te koud ik heb rare kinderen.

iemand echt geen idee voor een cadeau voor Poek? Plieieieieiss?!

zometeen het mormel maar weer eens vermaken
Sien kreeg veel playmobiel voor haar 4e verjaardag. En strijkkralen (vindt ze ook erg leuk). En een step met grote wielen. En barbies.

Ik ga nog even verder denken:

- viltstiften

- waterverf

- aquaplay

- kleutercomputer (hier ook groot succes)

- mandje voor op fiets of fietstassen

- knutselkoffer (hier ook groot succes bij knutselmonster Sien)

- prinsessejurk + toverstaf + vleugels (bij Sien groot succes, maar weet niet of Poek een prinsessekind is).

- nieuw badpak/bikini

- kindertuingereedschap

Enfin, zo even wat dingen die Sien erg leuk vind/vond.

-
knutselkoffer is misschien wel een idee, step heeft ze al. barbies? geen idee of ze dat nu zo leuk vindt; aquaplay uitbreiding vraag ik wel aan anderen, net als de spidermantas die zennet in de winkel wilde hebben.

en ik kan kan ook nog wel kijken naar de kleutercomputer.

Thanx Anky!
Hm, ik kan zowaar posten vanaf het werk vandaag. En ook bedankt namens mij, hier ook een bijna vierjarig meisje namelijk. Ik denk dat een step wel wat is voor Koekenmeisje. De rest hebben we allemaal al Behalve de barbies en de prinsessenjurk, maar daar hoef ik ook niet mee aan te komen denk ik.

Moet je vader het hele weekend in het ziekenhuis blijven Sok? Of mag hij zaterdag weer naar huis. En redt je moeder het wel in haar eentje?
beetje onduidelijk hoe lang hij moet blijven. en gleuf dat mijn moeder het wel redt. zegt ze.
voor Es allereerst. Hoop dat het een mooi afscheid was.

Sok:

- Schoolbeker en brooddoos

- Luizencape

- Letterdoos

- Krokodil met kiespijn (kunnen ze hier eindeloos spelen)

- WtP Wiebelboomspel

- Springtouw

- Fietspimpspul

- Strijkkralen

- Prikblok

- Spaarpot

- Poppenfietszitje

- Kinderlaptop

- (Kruipende) MyLittlePony

- MiniLoco

- Playmobil (Dolfinarium is heel leuk, lekker met water klodderen. Of het poppenhuis)

- Prentenboeken

Ik zit te smelten pffff.
Mini kreeg met 3 een fiets, met 4 het speeltoestel in de tuin, met 5 weer een fiets en met 6 in ieder geval skates en ik denk dat ik er nog zo'n kindercamera bij ga kopen maar dat moet ik nog even met man overleggen. Ze jat nu de hele tijd mijn telefoon om overal foto's van te maken. Ze heeft er wel oog voor trouwens. Als ze haar A haalt krijgt ze iets van LittlestPetShop denk ik (het huisje ofzo).

Mannie krijgt Aquaplay als hij 4 wordt, hij is gek op met water sjouwen. En ik zag een hele coole HotWheelsracebaan. Dit is trouwens het eerste jaar dat ik niet met mijn handen in het haar zit qua cadeaus

Nu ga ik weer even nuttig zijn, als dat lukt. Ik smelt zowat.
Oh Sok, schiet me nog een leuke te binnen: een vriendenboekje!
goeie tips, Pammie; kan ik, denk ik, wel wat mee.

Ik smelt ook mee; niet heel raar met 29 graden. heb dan wel weer Joss Stone op de achtergrond (speelt in Westerpark) die aan het soundchecken is.
Jezus, Iris van Zoyla heeft weer leukemie
niet! G*dverdeG*dver!

Hoorde trouwens van de week dat zus van collega longkanker heeft: uitgezaaid, zo goed als onbehandelbaar, niet gerookt. 34, 2 kindjes, waarvan 1 jonger dan Slof..
Bah, wat een nare verhalen allemaal . Wat prijs ik me dan weer gelukkig met een gezond lijf en gezonde kinderen.
Hoe was het vandaag Elessie?
Wilde Es vandaag nog sterkte wensen maar inloggen vanaf het werk lukte weer eens niet. Hoe gaat het Es? Was het een mooi afscheid?

Het blijft een oneerlijke kutziekte, kanker

Heb vanavond eerst wat nieuwe driekwartbroekjes aangeschaft voor Mandarijn, die had nog steeds die van vorig jaar aan, maar hij inmiddels toch best een buikje, dus maat 74 begon een beetje strak te zitten. Ook zijn zwembroekje zat een beetje strak en zijn pet was kwijt, allemaal niet handig met dit weer, dus eerst maar weer wat nieuw spul gekocht.

En Slof leeft ook op grote voet dus, ook maat 24, tjonge.

Kadootjes kan ik ook nooit verzinnen, maar ik sla de suggesties ook even op, in een hoekje van mijn geheugen.

Oh hebben jullie al spelletjes, zoals Koetje Boe? of, iets met 3 biggen? Koetje Boe hebben we zelf, en die 3 biggen (vraag me niet wat het is) speelt Limoen bij gastouder wel eens...

IK vind hem wel leuk gevonden Anky, druk weekend voor de rug, neem niet aan dat je het letterlijk bedoelt
Ik had vanmorgen trouwens wat irritants, een lekke pen in het voorvak van mijn tas. Echt werkelijk alles zat onder, ik stak niets vermoedend een hand in het vak om telefoon te pakken, hand blauw, dus gauw de lekke pen weggegooid, maar toen was het al te laat. Hand vol vlekken, telefoon vol vlekken, en nog zo wat spullen. Kon het ook niet meteen weg proberen te poetsen want zat in de bus. Beetje de ergste schade met wat zakdoekjes, maar ik krijg die blauwe vlekken mooi niet meer uit mijn telefoon. Mijn duim is ook nog blauw, maar dat slijt wel weer.
Sterkte voor je vader trouwens morgen Sok.

Vind dat soepstengel mysterie van Koeky ook wel intrigerend trouwens.
Es, hoe was het vandaag? Sorry, ik had onthouden dat de crematie morgen was. Was het een goed afscheid?

Wat een grote voeten hebben Slof en Mandarijn - of Pluis heeft kleine pootjes: die heeft net nieuwe teva's in maat 21 en die passen prima!

Ik heb het een beetje druk. Vandaag maar eens op tijd naar bed - een beetje. Het is nu nog echt te warm in onze slaapkamer.

Pluis slaapt ook niet zo lekker in de warmte. Gisteren kwam ik rond 11 uur thuis, en toen sliep hij net. Vandaag was hij dus echt niet te genieten toen hij thuis kwam uit het KDV: hij slaapt al een week een kleine 10 uur per dag, en dat is toch een beetje weinig.

Citro, is het niet heel hip, zo'n blauwe telefoon?

Wat een akelige verhalen over zieke mensen.

My little pony, Pammie, bestaat dat nog?
wat irritánt, Citro! en die vlekke zijn idd niet weg te krijgen.

al wat afgekoeld? Wij zijn vanavond nog een stukkie gaan varen; was erg leuk.
Arghh, wat irritant van die pen Citronella. En dan ook nog 's morgens. Ik kan helemaal niet tegen dat soort ongein.

Sterkte voor je vader vandaag Sokje!

Varen klinkt leuk trouwens!

Poeh, en wat slaapt Pluis weinig. Is hij nog niet ingestort?

Hier slapen ze gelukkig wel heel goed, ondanks de hitte. Maby slaapt wel wat minder overdag, maar is door het vele buitenspelen zo moe dat ze gisterenavond al om 18.15(!) uur sliep. Ze is wel bijzonder ondeugend trouwens momenteel. Erg schattig en erg grappig, maar ik word er wel een beetje gestoord van. Haar grote obsessie is laden in de keuken leeghalen momenteel. Als ik haar 10 sec uit het oog verlies, zit ze in de koekjeslade te graaien en haalt daar rozijntjes, koekjes of soepstengels uit. Echt 50 keer op een dag! En dan gaat ze verder met de kruidenlade.

Uiteindelijk zal ze het wel leren (Ot was net zo erg en die heeft het ook geleerd), maar vermoeiend is het wel.

Wordt nog leuk als ze moet leren dat ze in de winkel geen spullen mag pakken. Heeft Ot uiteindelijk ook geleerd, maar ik weet nog hoeveel moeite dat kostte.
Die laatjes, ik dacht dat we daarmee klaar waren, maar sinds gisteren is Pluis' interesse ook weer helemaal terug. Beetje jammer dat hij tegelijk een nieuwe interesse heeft: dingen in de prullenbak gooien. Misschien moeten we sommige dingen uit keukenladen maar in de prullenbak gaan bewaren, ze eindigen er toch.

Sok, succes voor je vader en voor jou vandaag!

Es, ik zag gisteren een topic "zenuwtics" hier op de pijler. Misschien interessant?
fijn, zulke schatgravers! en dus redelijk hardleers ook nog. het is een fase, schijnt,. dus ooit gaat het over. hoop ik voor jullie.
Citro, bij balplen: babydoekjes. Mannie heeft een keer mijn leren stoel onder staan tekenen. Met babydoekjes kreeg ik het zo weg.

Ik heb een kater. Gister gezellilg wat gedronken met jarige buuf. Maar anderhalf biertje en anderhalve prosecco was way too much. Net na twaalven in bed, Mannie was om 4 uur wakker. Ik dacht even bij hem te kruipen maar het was veel te heet op zolder. Hem meegenomen naar ons bed, dat was beter. Alleen niet echt lekker meer geslapen. Ik ben zo brak als wat. Vanmorgen belde buuf aan of we meegingen naar recreatiegebied. We zijn net terug, was heel leuk. Kinderen lekker gezwommen en gespeeld. Ik heb Mannie vanuit de auto slapend in ons bed gelegd, hij krulde zich op knorde lekker verder Zou ik ook wel willen.
Kun je geen slotjes op de laden zetten Ank. Gewoon om wat rust voor jezelf te creeëren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven