NIET groepje

18-06-2009 15:35 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: inmiddels heeft het NIET-groepje 217.297 postings volgekletst. Tel deze postings hierbij op en je ziet het: we zijn erg actief!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:elodita schreef op 03 juli 2009 @ 10:43:

gefeliciteerd Engie!!

(hoe weet iedereen wanneer Engie jarig is???)

Ik heb haar op hyves, die berichten je erover.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
oohjaah da's waar

even douchen, is beter voor de mensheid
echt supergezellig bij mij met schilders die aan de ramen bezig

die ramen moeten dus open staan anders kunnen ze er niet bij

en nu wordt er geschuurd
roos of Mv ik heb een vraag bij het broodbaktopic geplaatst
je hebt antwoord Elo

leuk dat je ook meedoet! Ik ga zo ff deeg maken voor 2 broden
op naar de winkel dan maar
Engie, van harte, en maak er een superfeest van!

Zo, ons topic gekaapt gisterenavond ;]

Heeft lekker gezwommen vanochtend (heb je geen buitenbad, Yam?... of pierenbadje in de tuin?) en is nu gezond moe. Straks naar M, daarna naar zwembad met Muis, daarna andere koters ophalen bij de BSO, kortom, een flink tijdje pleite.
Krijg net bericht dat als het volgende week mooi weer is, dat Bo donderdagochtend moet werken hihihi.

Het onweert en het storm en regent hier. Mmm lekker, moet nog even de deur uit voor een laatste boodschap.
Ik heb mooi nog geen onweer. Wel nog een waterig zonnetje. Ik hoop dat we snellll onweer krijgen!
668, the neighbour of the Beast
Had je van de week nog die vraag gelezen voor jou Marels, ik heb hier thuis nieuwe oorbellen gevonden die bij die ketting horen. Of je die ook wil?
het nieste net even in mn nek ... was dat die regen die ze ons beloofd hadden ?

pfff paar spetjes meer niet ... t zweet gutst me van het lijf en yammini is al vanaf een uur of tien niet te genieten

Net drie uur krijsen achter de rug

snikheet oververmoeid en nog meer snikheet ....

gelukkig kwam yamman vroeg thuis vandaag, fris douche werkte ook niet, voeden toen beet ze me dus werkt ook niet.... soms heel soms krijg ik er een punthoofd van
Arme Yam, mini's onthouden maar slecht dat moeders het ook warm heeft met dit weer!

Engie gefeliciteerd!!!!!

Hier ook geen onweer, onweer is prima! (maar eerst nog ff mn dekbed droog aub ) Vannacht wel hele harde klappen hier vlakbij trouwens..

Marels je hebt genoeg kip
Staat je vast mooi, zo'n punthoofd Yam

Hier begint het nu te noodweren!! Eng
er is hier een enorme bui gevallen, en nu is het nog net zo warm helaas!

ik had mezelf heel handig in de AH verschanst met die bui, was klaar toen de regen ook klaar was, goed bezig!

van mij mag het vanaf nu weer droog blijven, ik wil vanavond lekker bootje varen door de grachten
goedemiddag

dankjulliewel voor alle felicitaties

*gaat nu de kring rond met de traktaties*

en nu moet ik opeens denken aan dat moment op de basisschool toen ik een jaar of 7 was, een antilliaans meisje was jarig en had haar moeder, oma en tante mee naar school genomen en die gingen allemaal de kring rond om iedereen een handje te geven "jij ook gefeliciteerd... jij ook gefeliciteerd... jij ook gefeliciteerd"
Gezellig Engie! Trakteren met de hele familie!

Je zus ging niet, toevallig, jouw vandaag het mooiste kado wat je kan bedenken geven?

Ander onderwerp: ik ben even heel gelukkig met mezelf.

Ik kijk nu door mijn gestofzuigde (stofgezogen?) huis heen naar de openslaande balkondeuren waar, op een geveegd balkon (!), mijn verse hortensia staat te bloeien.

En wat ik niet zie maar wel voel is dat mijn kast vol ligt met schone en gestreken kleren en dat ook nog de koelkast klaarstaat voor een gezellig avondje met vrienden!

Ik heb wel even moeten aanpoten vandaag maar dit is dus het resultaat
anoniem_54454 wijzigde dit bericht op 03-07-2009 16:44
Reden: interrrrrrrrrrrrrrrrpunctie
% gewijzigd
nee helaas voor mij houdt mn zus m nog even binnen (had t wel aan dr gevraagd hoor...ook gezegd dat ze t niet in hoefde te pakken in kado papier )

lekker zo'n schoon opgeruimd huis, zou ik ook eens moeten doen....
kun je doen, is met name handig als er mensen komen, jouw kennende ga je vast vanavond op stap om verjaardag te vieren en zie je er niets van als je huis een bende is!

ik moet eigenlijk eens met je mee stappen, ik kom nooit meer nergens, ben een gezapige 30-er aan het worden, die thuis vrienden uitnodigt en dan alcoholvrij doet vanwege de hardloopafspraak de volgende dag bleh!

Yamster!!!!

ik heb met al mijn ego-posts nog geens eens jou een hart onder de riems gestoken!

zet hem op meid, zo'n brand-alarm 24hr per dag is geen pretje! maar het vast een enorme fase en ze maakt vast een enorme stap (hoop hoop hoop)

en zo niet dan gaat de dag toch vanzelf weer voorbij
nee ik ga alleen naar de bioscoop strax met beste vriend, heb morgen oproepdienst op mn werk dus ik kan verder niet echt feesten, hoeft ook niet, heb ik genoeg gedaan de afgelopen weken.

maar als je eens langs wil komen, dan zeg je het maar hoor dan zet ik de drank klaar en de muziek aan
misschien in een compensatieweek na nachtdienst...

maar mijn vent vindt het altijd zo ongezellig als ik eerst 2 weken alleen maar werk continu (en ook nog 's avonds en 's nachts) en dan ook nog eens weg ga en zonder hem leuke dingen ga doen

maar ik houd het in gedachten!
klinkt als een leuke avond op komst elo !

leuk NG even naar de bios !

yam heeft net tukkie gedaan op de bank, en yammini ligt al twee uur te slapen ....
jeeeej yammini slaapt
zeg stelletje slaapkoppen!

het is hartstikke mooi weer en ik heb al heeeeeel veel gedaan

mijn to-dolijstje voor vandaag:

bed afhalen

badkamer inspuiten met nietjesmengsel

afwassen

opruimen

alles nat afdoen

kattenbakken verschonen en schoonmaken

vegen

dweilen

badkamer afnemen

badkamer dweilen

douchen

nieuw brooddeeg maken (brood gisteren mislukt )

salades maken voor vanavond

Man man, wat een activiteit zo 's ochtends vroeg, Roos.

Ben allang blij dat ik vroeg uit bed ben. Mijn lijf is moe, mijn geest barst van de energie.

Goeiemorgen!
goedemorgen Mamzie!

het is noodgedwongen een beetje hoor Mamzie, Mleentje blijft vanavond slapen, moet het toch een heel klein beetje toonbaar zijn he

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven