Topic zonder Tom dus Tast Zorgeloos Toe
donderdag 17 mei 2007 om 11:58
donderdag 17 mei 2007 om 11:59
quote:Das een dok van Greys.
Artis ben ik al jaren niet geweest, vind de dieren zo zielig daar
.
2 rommelmarkten, in H. en in O. (rara) maar allebei net even te ver. We gaan straks even uitwaaien op het strand als het dit weer blijft. Ben ook administratie aan het bijwerken, dat ontslag en ww levert heel wat papierwerk op.Dieren zijn ook zielig daar (he, daar hebben we het ook al eerder over gehad
).
Artis ben ik al jaren niet geweest, vind de dieren zo zielig daar

2 rommelmarkten, in H. en in O. (rara) maar allebei net even te ver. We gaan straks even uitwaaien op het strand als het dit weer blijft. Ben ook administratie aan het bijwerken, dat ontslag en ww levert heel wat papierwerk op.Dieren zijn ook zielig daar (he, daar hebben we het ook al eerder over gehad

'It could be lupus'
donderdag 17 mei 2007 om 12:02
quote:
Star, mag ik je even op je vingers tikken?
Waarom moet ik ergens anders lezen dat jij hier overheen hebt gepiest?
* hoopt stiekem op een interne rel
* Whoehahahahahaha, waarom lees jij mij ergens anders? 
Ik vond het niet interessant om hier te vertellen, daar kwam het toevallig ter sprake.
Star, mag ik je even op je vingers tikken?
Waarom moet ik ergens anders lezen dat jij hier overheen hebt gepiest?
* hoopt stiekem op een interne rel

Ik vond het niet interessant om hier te vertellen, daar kwam het toevallig ter sprake.
'It could be lupus'
donderdag 17 mei 2007 om 12:05
donderdag 17 mei 2007 om 12:06
Sorry Vishnu, zal het niet meer doen. Plaatje ziet er hier ook enger uit dan op google. heb er heul snel eentje gezocht, omdat ik het niet trok al die plaatjes één voor één goed te bekijken...
Hoe doe jij dat eigenlijk als er een spin in huis zit? Bel je dan een vriendin om hem weg te komen halen? Zou ik wel doen!
Hoe doe jij dat eigenlijk als er een spin in huis zit? Bel je dan een vriendin om hem weg te komen halen? Zou ik wel doen!
Loretta is De Mol. Punt.
donderdag 17 mei 2007 om 12:06
quote:Ik lees jou ergens anders omdat jij hier niet alles vertelt. Daarom!Hellup een stalkert
.
Ik zal nog iets vertellen voor ik verbannen word (als ik dat niet al word door de volgende opmerking
). Denk er serieus over om met Ceetje naar het Studio100 Zomerfestival in Ahoy' te gaan.

Ik zal nog iets vertellen voor ik verbannen word (als ik dat niet al word door de volgende opmerking

'It could be lupus'
donderdag 17 mei 2007 om 12:08