Goedemorgen, -middag en -avond-topic
woensdag 8 juli 2009 om 14:06
woensdag 8 juli 2009 om 14:07
woensdag 8 juli 2009 om 14:12
woensdag 8 juli 2009 om 14:19
Je bent lief robo, en ik verheug me al op m'n croissantje.
Ja, snjo, ik zou maar oppassen, tis een gehaaide tante hoor.. Dat lieve, zachtaardige uiterlijk en die truttige bloem in d'r haar is pure schijn. Vergis je niet!
Nou, ik ben even weg. Ik ga even een flink stuk wandelen om dit alles even los te laten...
Tot later!
Ja, snjo, ik zou maar oppassen, tis een gehaaide tante hoor.. Dat lieve, zachtaardige uiterlijk en die truttige bloem in d'r haar is pure schijn. Vergis je niet!
Nou, ik ben even weg. Ik ga even een flink stuk wandelen om dit alles even los te laten...
Tot later!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
woensdag 8 juli 2009 om 17:42
woensdag 8 juli 2009 om 17:44
woensdag 8 juli 2009 om 17:48
quote:Lys schreef op 08 juli 2009 @ 17:37:
Hhhhhhh , ik heb gebruld om de laatste 2 pagina's. Als je in een dip zit hoef je alleen maar even hier te lezen (of op het mod topic )
Wat zijn we toch ook een schatjes allemaal.
van LysJajajajajajaja, probeer je er maar onderuit te lullen
Hhhhhhh , ik heb gebruld om de laatste 2 pagina's. Als je in een dip zit hoef je alleen maar even hier te lezen (of op het mod topic )
Wat zijn we toch ook een schatjes allemaal.
van LysJajajajajajaja, probeer je er maar onderuit te lullen
woensdag 8 juli 2009 om 17:50
Nou goed, dat plaatje met die mooie paars/rose achtige kleuren maakt wel iets goed.
Ik kan niet wachten tot morgenochtend. Tijdens het eten van een chocladecroissant van robo, het mooie goedemorgen plaatje van Lysssssss bekijken!
Ik kan niet wachten tot morgenochtend. Tijdens het eten van een chocladecroissant van robo, het mooie goedemorgen plaatje van Lysssssss bekijken!
woensdag 8 juli 2009 om 17:52
quote:La Vie en Rose schreef op 08 juli 2009 @ 17:50:
Ik kan niet wachten tot morgenochtend. Tijdens het eten van een chocladecroissant van robo, het mooie goedemorgen plaatje van Lysssssss bekijken! Morgen wordt een prachtige dag, met enkel goeds en moois!
Ik kan niet wachten tot morgenochtend. Tijdens het eten van een chocladecroissant van robo, het mooie goedemorgen plaatje van Lysssssss bekijken! Morgen wordt een prachtige dag, met enkel goeds en moois!
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 8 juli 2009 om 21:21
Nu heb je een probleem...
Wij, Lys der Nederlanden, beloven plechtig en amechtig, aan de onderdanen van het topic van Hare Koninklijke Hoogheid Roozzze van Oranje Rosamunde dat wij, Lys der Nederlanden de komende week iedere ochtend dit topic van een alleraardigst goedemorgen plaatje zullen voorzien.
Was getekend,
L.
Wij, Lys der Nederlanden, beloven plechtig en amechtig, aan de onderdanen van het topic van Hare Koninklijke Hoogheid Roozzze van Oranje Rosamunde dat wij, Lys der Nederlanden de komende week iedere ochtend dit topic van een alleraardigst goedemorgen plaatje zullen voorzien.
Was getekend,
L.
Known to cause insanity in laboratory mice