Wel of niet met hem op vakantie?

zaterdag 11 juli 2009 om 13:31
De hond gewoon niet in de slaapkamer laten slapen, is dat probleem in ieder geval opgelost. Ik heb ook een hond en mijn vriend houdt niet echt van honden, de mijne blijft dan ook gewoon beneden als mijn vriend hier slaapt.
De rest, tja, je kunt een paar dingen doen: het een weekje op vakantie aankijken en daarna je beslissing nemen, misschien wordt het hartstikke leuk, het nu al uitmaken omdat je het gewoonweg niet ziet zitten of niet meegaan en daarna op dezelfde voet doorgaan.
De rest, tja, je kunt een paar dingen doen: het een weekje op vakantie aankijken en daarna je beslissing nemen, misschien wordt het hartstikke leuk, het nu al uitmaken omdat je het gewoonweg niet ziet zitten of niet meegaan en daarna op dezelfde voet doorgaan.
zaterdag 11 juli 2009 om 13:32
Ik dacht "Meid gewoon gaan, geniet ervan" tot ik over die hond las. Volgens mij is dat ook je grootste punt op dit moment, de rest is een kwestie van "we zien wel", toch?
Hoe gaan jullie, tent of hotel? Heb je het al met hem gehad over waar die hond gaat slapen? Grote kans trouwens dat de liefde snel over is als jij niet idolaat bent van Pooch. Maar mijn advies, praat er vandaag even over, dat je liever niet die hond op de kamer hebt.
Hoe gaan jullie, tent of hotel? Heb je het al met hem gehad over waar die hond gaat slapen? Grote kans trouwens dat de liefde snel over is als jij niet idolaat bent van Pooch. Maar mijn advies, praat er vandaag even over, dat je liever niet die hond op de kamer hebt.
zaterdag 11 juli 2009 om 13:33
Beetje hetzelfde als bij mij... 5 maanden relatie, besluiten om op vakantie te gaan, omdat het toch wel super goed klikt en we bij elkaar passen, maar toen kwam het 'SMS topic' geval...
Het is best lullig om het 2 dagen van te voren af te zeggen, maar anders ga je, je een week lang lopen ergeren. Opzich zou je toch best wel een weekje met hem weg kunnen gaan, misschien is dat juist wel goed voor jullie relatie en gaan jullie elkaar veel leuker vinden en vallen die 'verschillen' wel mee... Of juist niet en dan weet je waar je aan toe bent...
Mocht je een 'klote' week hebben en ik uiteindelijk niet met m'n vriendin op vakantie ga, mag je met mij mee :p
Het is best lullig om het 2 dagen van te voren af te zeggen, maar anders ga je, je een week lang lopen ergeren. Opzich zou je toch best wel een weekje met hem weg kunnen gaan, misschien is dat juist wel goed voor jullie relatie en gaan jullie elkaar veel leuker vinden en vallen die 'verschillen' wel mee... Of juist niet en dan weet je waar je aan toe bent...
Mocht je een 'klote' week hebben en ik uiteindelijk niet met m'n vriendin op vakantie ga, mag je met mij mee :p

zaterdag 11 juli 2009 om 13:34
Waar gaan jullie naartoe? Als je, wanneer het echt niets is, binnen een paar uur thuis kunt zijn zou ik het gewoon doen. Ga met eigen vervoer, zodat je niet afhankelijk bent van hem. Een week samen doorbrengen is de beste manier om er achter te komen of er iets inzit.
Oh en maak voooruit afspraken over de hond. Als jullie in een huisje gaan (neem ik aan met een hond), kan hij ook in de woonkamer of keuken slapen.
Oh en maak voooruit afspraken over de hond. Als jullie in een huisje gaan (neem ik aan met een hond), kan hij ook in de woonkamer of keuken slapen.
The time is now
zaterdag 11 juli 2009 om 13:38
quote:elninjoo schreef op 11 juli 2009 @ 13:29:
Je kunt beter gedumpt worden vóórdat je op vakantie gaat dan vlak er na. Nu kan ie nog proberen of ie 'n vriend mee kan krijgen.
En gatver bah, een hond in de slaapkamer!Waarom is dat zo bah? Als ie niet op bed ligt. Een hond is schoner op zichzelf dan veel mensen hoor.
Je kunt beter gedumpt worden vóórdat je op vakantie gaat dan vlak er na. Nu kan ie nog proberen of ie 'n vriend mee kan krijgen.
En gatver bah, een hond in de slaapkamer!Waarom is dat zo bah? Als ie niet op bed ligt. Een hond is schoner op zichzelf dan veel mensen hoor.

zaterdag 11 juli 2009 om 13:42

zaterdag 11 juli 2009 om 13:44
quote:Pannetje schreef op 11 juli 2009 @ 13:38:
[...]
Waarom is dat zo bah? Als ie niet op bed ligt. Een hond is schoner op zichzelf dan veel mensen hoor.Ja dat klopt, een mens likt zijn eigen geslachtsdelen ook schoon. Een mens gaat ook eerst even met zijn snuit boven zijn eigen drol hangen en geeft daarna zijn beste vriend een lekkere lik over zijn mond Hou toch op zeg!
[...]
Waarom is dat zo bah? Als ie niet op bed ligt. Een hond is schoner op zichzelf dan veel mensen hoor.Ja dat klopt, een mens likt zijn eigen geslachtsdelen ook schoon. Een mens gaat ook eerst even met zijn snuit boven zijn eigen drol hangen en geeft daarna zijn beste vriend een lekkere lik over zijn mond Hou toch op zeg!
zaterdag 11 juli 2009 om 13:47
zaterdag 11 juli 2009 om 13:56
quote:_barbie_ schreef op 11 juli 2009 @ 13:44:
[...]
Ja dat klopt, een mens likt zijn eigen geslachtsdelen ook schoon. Een mens gaat ook eerst even met zijn snuit boven zijn eigen drol hangen en geeft daarna zijn beste vriend een lekkere lik over zijn mond Hou toch op zeg!
whahahha, hier moet ik even even heel hard om lachen!
Maar goed, ik kan me voorstellen dat sommige mensen honden niet vies vinden. Ik ben zelf namelijk een grote kattenvriend en ga met mijn eigen katten ook over bepaalde grenzen heen
Maar bedankt voor alle tips. Ik ga hem zo bellen om het te bespreken. Mocht hij dan per se willen dat die hond daar ook op de slaapkamer slaapt dan denk ik dat ik het afblaas. Hij mag best wel wat rekening met me houden vind ik. Dat gesmak is inderdaad heel vies, maar buiten dat houdt het me uit mijn slaap.
En verder zien we het inderdaad wel.
[...]
Ja dat klopt, een mens likt zijn eigen geslachtsdelen ook schoon. Een mens gaat ook eerst even met zijn snuit boven zijn eigen drol hangen en geeft daarna zijn beste vriend een lekkere lik over zijn mond Hou toch op zeg!
whahahha, hier moet ik even even heel hard om lachen!
Maar goed, ik kan me voorstellen dat sommige mensen honden niet vies vinden. Ik ben zelf namelijk een grote kattenvriend en ga met mijn eigen katten ook over bepaalde grenzen heen
Maar bedankt voor alle tips. Ik ga hem zo bellen om het te bespreken. Mocht hij dan per se willen dat die hond daar ook op de slaapkamer slaapt dan denk ik dat ik het afblaas. Hij mag best wel wat rekening met me houden vind ik. Dat gesmak is inderdaad heel vies, maar buiten dat houdt het me uit mijn slaap.
En verder zien we het inderdaad wel.

zaterdag 11 juli 2009 om 14:24
Veel plezier, Boebele!
Ik kan mij voorstellen dat het ook spannend is. Bovendien kan ik mij voorstellen dat je iemand niet onterecht wil kwetsen en hier op tijd mee wil komen. Maar wie weet zijn die twijfels onterecht, so give it a go en je mag ook best voor je eigen plezier gaan. En bedenk: er is altijd een weg terug!
Ik kan mij voorstellen dat het ook spannend is. Bovendien kan ik mij voorstellen dat je iemand niet onterecht wil kwetsen en hier op tijd mee wil komen. Maar wie weet zijn die twijfels onterecht, so give it a go en je mag ook best voor je eigen plezier gaan. En bedenk: er is altijd een weg terug!
zaterdag 11 juli 2009 om 14:26
Even los van de hond.. jammer dat je binnen een week besluit (terwijl je twijfelt) om "ja" te zeggen tegen zijn vakantieplan en er weer in zoverre over gaat twijfelen dat je het eventueel af wilt blazen. Misschien had je meteen "nee sorry, voor een vakantie samen vind ik het te vroeg" moeten zeggen, dan had je vriendje misschien met iemand anders kunnen gaan. Maar goed, daar kun je nu niks meer aan veranderen. Ik zou wel eerlijk zijn tegen hem, leg hem je twijfels voor. Waar hij iets aan kan veranderen (hond) zal hij dat misschien doen, het deel waar hij niets aan kan veranderen (jouw twijfels) is dan vervolgens duidelijk genoeg voor hem om het risico wel of niet te nemen (dat het niet gaat en jij terug naar huis vertrekt).
Persoonlijk zou ik m'n zuurverdiende geld en welverdiende vakantiewe(e)k(en) niet willen spenderen met iemand die mij enkel interessant vindt in de slaapkamer... .
Persoonlijk zou ik m'n zuurverdiende geld en welverdiende vakantiewe(e)k(en) niet willen spenderen met iemand die mij enkel interessant vindt in de slaapkamer... .
zaterdag 11 juli 2009 om 14:29
zaterdag 11 juli 2009 om 14:35
Overigens pakken bij mij dingen waar ik weinig/geen zin in heb vaak wel onverwachts leuk uit (heeft met verwachtingen te maken). Dus bel 'm op, bespreek eerlijk je twijfels: zeg dat je je een beetje hebt laten overdonderen, dat je de keuze aan hem laat maar dat je van plan bent er wel een leuke week van te maken. En vraag of de hond in de woonkamer mag (als jullie in een huisje gaan), het argument "ik slaap slecht/niet door zijn gesmak" lijkt me toch voor je vriend ook doorslaggevend.
zaterdag 11 juli 2009 om 14:39
Nou, ik vind jullie reacties wel makkelijk. Ik heb namelijk zo het idee dat de Man in kwestie echt een seksmaatje is voor Boebele en dat de Man al vlinders in zijn buik heeft. Ik vind hem ook een beetje opdringerig om nu al op vakantie te gaan, vooral omdat jullie niet eens diepe gesprekken hebben gehad. Zou dat op vakantie dan veranderen? Ik denk het niet. En als er nu al iets is waar je je aan ergert (de hond), hoe moet dat dan op vakantie? Dan kom je nog veel meer - al dan niet vervelende - dingen over hem te weten. Als blijkt dat je hem niet leuk vindt, heb je hem wel gekwetst.
Maar aan de andere kant: je heb al toegezegd en het is lullig om nu niet mee te gaan. Zoals Nikki ook zegt: vertel hem precies wat je twijfels zijn, zodat hij later niet gekwetst wordt. Dan kan hij ook meebeslissen of het wel of geen goed idee is. En anders: veel plezier en geniet van de seks ;D
Maar aan de andere kant: je heb al toegezegd en het is lullig om nu niet mee te gaan. Zoals Nikki ook zegt: vertel hem precies wat je twijfels zijn, zodat hij later niet gekwetst wordt. Dan kan hij ook meebeslissen of het wel of geen goed idee is. En anders: veel plezier en geniet van de seks ;D

zaterdag 11 juli 2009 om 15:35
Ik zou het wel weten hoor, lekker even weg!
Het lijkt wel alsof je al weet dat hij geen relatiemateriaal is, dus het lijkt me wel zo eerlijk om hem vantevoren even te laten weten hoe je erover denkt.
Aan de andere kant, als een smakkende hond je doet twijfelen of je wel met hem op reis wil dan vind je hem denk ik toch niet zo heel leuk, ook niet als vakantiegenoot?
Het lijkt wel alsof je al weet dat hij geen relatiemateriaal is, dus het lijkt me wel zo eerlijk om hem vantevoren even te laten weten hoe je erover denkt.
Aan de andere kant, als een smakkende hond je doet twijfelen of je wel met hem op reis wil dan vind je hem denk ik toch niet zo heel leuk, ook niet als vakantiegenoot?
zaterdag 11 juli 2009 om 15:57
Nee, ik ben er nog niet over uit, maar inderdaad zijn twijfels natuurlijk nooit goed en dat weet ik zelf ook wel. Ik heb het er vorige week met hem over gehad, dat ik niet zeker wist of wij een relatie zouden kunnen hebben dus hij is er wel van op de hoogte. Ik ben eigenlijk niet van plan om het er vandaag of morgen wéér over te gaan hebben, vind dat ook erg moeilijk namelijk. Ben ik dan heel fout bezig?
Ik heb hem net trouwens over de telefoon gesproken, en hij heeft gelukkig een oppas kunnen regelen voor de hond. Hij deed er helemaal niet moeilijk over, dat vond ik wel tof. Enige nadeel is wel dat we dan een dagje eerder terug moeten komen, maar dat is misschien niet eens zo erg. Wordt het echt een korte vakantie, zonder hond dus.
Ik heb hem net trouwens over de telefoon gesproken, en hij heeft gelukkig een oppas kunnen regelen voor de hond. Hij deed er helemaal niet moeilijk over, dat vond ik wel tof. Enige nadeel is wel dat we dan een dagje eerder terug moeten komen, maar dat is misschien niet eens zo erg. Wordt het echt een korte vakantie, zonder hond dus.
zaterdag 11 juli 2009 om 16:08
Nou, als het hondenprobleem is opgelost zou ik gewoon gaan en maar zien waar het schip strandt. Misschien heb je op zo'n weekje juist de tijd om eens goed met elkaar te praten, te ontdekken wat jullie nou van elkaar vinden.
Als het niet leuk is kun je altijd nog zelf besluiten om naar huis te gaan, als het wel leuk is maar geen relatiemateriaal, dan heb je toch gewoon een leuke week gehad.
Als het niet leuk is kun je altijd nog zelf besluiten om naar huis te gaan, als het wel leuk is maar geen relatiemateriaal, dan heb je toch gewoon een leuke week gehad.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

zaterdag 11 juli 2009 om 16:10
quote:boebele schreef op 11 juli 2009 @ 13:57:
Ow en we gaan niet zo ver weg, paar uurtjes rijden dus mocht het echt helemaal niks zijn dan zijn we zo weer thuis.Dan kun je dus beter met je eigen auto gaan. 't Is voor hem al lullig genoeg als hij jou wel ziet zitten dat jij het uitmaakt, maar als ie dan zelf z'n eigen vakantie ook nog moet onderbreken om jou thuis te brengen dat kun je niet maken!
Ow en we gaan niet zo ver weg, paar uurtjes rijden dus mocht het echt helemaal niks zijn dan zijn we zo weer thuis.Dan kun je dus beter met je eigen auto gaan. 't Is voor hem al lullig genoeg als hij jou wel ziet zitten dat jij het uitmaakt, maar als ie dan zelf z'n eigen vakantie ook nog moet onderbreken om jou thuis te brengen dat kun je niet maken!