Mode & Beauty alle pijlers

zwart basisjurkje

13-07-2009 08:43 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
zoals de titel al zegt ik zoek een zwart basisjurkje. Lijkt simpel, maar ik heb nogal wat eisen: geen katoentje. Liefst een tshirtmodel of mouwloos. Geen Alijn, wel getailleerd en vooral niet te duur! Max 50 euro. Alle postorderbedrijven al bekeken, henm steps, hema v&d didi, miss etam, c&a enz.

O ja en de optie zelf maken lukt ook niet!
Ik denk dat je nog even moet wachten tot de wintercollectie weer hangt. Zwarte jurkjes zijn vaak te koop in het najaar (Kerst & Oud en Nieuw collectie).
Stressed is just desserts spelled backwards
ASOS!

Deze is ¤22,95 bijv.

asos, die is echt leuk, hoe lang duurt verzenden? en wat zijn de verzendkosten?
Ik heb vorige week zo'n jurkje gekocht bij H&M, voor 19,95 EUR.
quote:poeder schreef op 13 juli 2009 @ 09:13:

asos, die is echt leuk, hoe lang duurt verzenden? en wat zijn de verzendkosten?Check de site: http://www.asos.com/
american apparel heeft ook zulke jurkjes (jersey), zie www.americanapparel.net en bij filippa k zijn ze dankzij de uitverkoop nu rond de vijfitg euro, en goede kwaliteit. mss staat er nog één op www.perfectlybasics.nl, anders zul je naar de winkel moeten. Overigens wanneer je geen jersey jurkje wilt maar 1 van een stevigere / mooiere stof, ben je waarschijnlijk meer geld kwijt. Ik heb voor 100 euro een zwart jurkje gekocht, zijde/katoenmix bij bruuns bazaar. blijft prachtig en staat altijd leuk, dus wellicht het overwegen waard? Succes!
Ja, maar als je geen katoen wilt....

Ik heb vorige week in de uitverkoop bij de We een linnen jurkje met satijnen randen en spaghettibandjes gekocht. Erg mooi, vond ik zelf. En maar 30 euro. Maar ik kan geen plaatje vinden.
Deze?

http://www.miss-green.nl/ ... urkjes/61/Cindy:%20zwart/
http://www.trendyjurkjes.nl/261952ha.html?Home
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat komen hier leuke jurken voorbij!

Die vind ik nooit wanneer ik in die winkels loop hoor.

Doe ik toch iets verkeerd, haha.
Poelepoelepoelepoes!
edit: Ze wil geen katoentje zie ik
zoals die van asos ziet er prima uit, alleen heeft deze een tulprok, wil graag aangesloten. Ga morgen nog maar eens naar we en h en m!

Bedankt alvast en als iemand nog wat weet laat maar horen!
Ik heb pas bij de Hema, of all places, een heel mooi zwart jurkje gekocht. Knielang, dunne stof, aansluitend model, soort overslag idee maar dan gewoon gestikt. Hij was in de aanbieding en ik verwachtte er niet veel van, maar hij zit echt heel mooi.

Deze, maar dan dus zwart. Ze hebben hem alleen niet meer zie ik.
ASOS heeft er tig. Er is er vast wel iets bij. (had die ene een tulprok? Nee toch)

Otto heeft er ook erg veel. Ik zocht ook een LBD en heb 'm daar gevonden. ASOS heeft idd ook erg veel opties. Dan ben je wel heeeel veeleisend als je op deze 2 sites niet kan slagen
oeh..die van Asos zijn leuk! maar daar kun je alleen met een creditcard bestellen neem ik aan?
Ik heb er een gevonden bij open 32 van silvercreek. 35 euro mooie kwaliteit met spaghettibandjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven