* LGZW deel III *

28-06-2009 21:26 3000 berichten
Alle reacties Link kopieren
En dan kunnen we hier weer verder... Op naar de geboortegolf

naamleeftijdkind nr.nodzwangeruitgerekendandere infoChica1978281JA! 29 september 2009Hartje gezien, alles goed! 30 juli echo Mardjen291Mardmeisje geboren op 26 juli Lalie271JA! 9 augustus 2009 Hartje gezien, alles goed! Nemovisje261 Per 29 juli aan de Clomid Sjipperdepip311JAAAA! 31 juli echo!DoubleDutch311JA! 21 oktober 2009 Hartje gezien, alles goed! Chi caatje28116 april Minicaat geboren! Elev292JA! 25 februari 2010 Hartje gezien Elevmeisje is 2 South29114 juli Southmini geboren! Peanutje331JA! 23 januari 2010Een kloppend hartje! 31 augustus 20-weken echoSproet197831121 mei Sproetekind geboren! Dufty322Duftyboy geboren op 10 juli! Duftygirl is 3.Minie86231JA! 13 september 2009Hartje gezien, alles goed! Bengal311JAAAA! 12 februari 2010 Goede echo, een kloppend 4 augustus NT meting Luaska311JA! 24 juli 2009 Hartje gehoord, alles goed!

Vorige topic
quote:Chi caatje schreef op 16 juli 2009 @ 14:19:

Heb net het weerbericht gelezen voor de komende dagen. Regen, regen, regen!!!

quote:Luaska schreef op 16 juli 2009 @ 14:26:

[...]

Heheh ik dacht ongeveer hetzelfde...

En dan je supermarkt verhaal, ik zie het al helemaal voor me

Mien zie ik trouwens ook al helemaal voor me...
Mien, maar die gelakte nagels mogen er zijn straks!

Luus, is het dan echt zo heet bij jou? Hier is het gewoon aangenaam warm namelijk, kan zonder problemen met m'n kop in de volle zon.

Ik vind dit trouwens van die heeeerlijke dagen. Het lijkt alsof de halve stad op vakantie is. Veel minder verkeer en mensen. Je voelt gewoon een soort rust over de stad hangen (en dan bedoel ik niet het centrum waar je jaar in jaar uit, dag in dag uit struikelt over de toeristen) en dan met zo'n loom temperatuurtje erbij
zo ben weer boven water, heerlijk geslapen. Hoewel nog niet uit bed. Heb de laptop lekker boven.

Van mij mag het ook wel wat koeler worden overigens, die warmte is niet bevorderlijk voor mijn hoofdpijn.

Wat wel heel fijn is, ik heb DE smoes om niet naar de verjaardag van zwager te hoeven vandaag. Ik ben nl. ziek ! Schoonouders hebben met eigen ogen mogen aanschouwen dat ik er niet uitzie en dat ik echt zie-hie-ieeeeek ben. Ok, beetje overdreven, maar ik vind dat ik niet naar de verjaardag kan. Bengman gaat maar alleen en hij kan me natuurlijk niet te lang alleenlaten

Wat ik me ook nog bedacht, ons kleinkind gooit ook nog roet in het eten van het door schoonmams vurig gewenste huwelijksfeestje ter ere van zoveel jaar trouwen met de hele gruwelijke familie. Dan lig ik ws. net te herstellen van de bevalling en in mijn kraamweek kan ik natuurlijk niet komen. Ooooh wat jammer toch En dan hoef ik ook al niet mee een weekendje weg met de hele familie....

Het heeft toch zijn voordelen zwanger zijn. Daar neem ik bepaalde ongemakken graag voor op de koop toe.

@Luus

bahbah

voor ei en dode muis

@Duft

stoer hoor, ik wil eigenlijk ook geen borstvoeding geven. Alleen de mexicaanse griep die uitbreekt zou mij van mening kunnen doen laten veranderen.

@caatje

hoe is het op het werk, kom je er een beetje in?
Neeeeeeeeee geen regen! Hebben we eindelijk een tuin en zwembad in de buurt over 1 nachtje slapen, wordt het kutweer.

Ik ga lekker Rollercoaster Tycoon 1 doen. Minieman zit ook één of ander ancient spel te spelen (Crimson Skies) en ik heb nu de ventilator op mijn snufferd. Het rode zweethoofd mag dus weer uit jullie visuele voorstellingen gehaald worden. De rest blijft de hele dag nog wel. Ik heb me wel gedoucht vanochtend hoor, voor het geval jullie ook allerlei dubieuze luchtjes erbij bedenken.
bah Mien, dubieuze luchtjes
Oh en mijn tenen zijn ook klaar, dus de propjes zijn ook weg.

Ik wilde net nog een schoon shirt gaan pakken, maar weet je, ik lek vandaag uit allebei en best veel ook nog (het was net zelfs wit ipv doorzichtig ) dus dan kan ik over een uur weer een schoon t-shirt gaan pakken. Minieman kan er wel tegen en ik hoef verder niet naar buiten vandaag.
quote:Bengal schreef op 16 juli 2009 @ 14:39:

bah Mien, dubieuze luchtjes Ja die zijn er dus niet.
Oeh lekkende tieten, het is allemaal wat. Lijkt me zo irritant en vooral ook genant als je bijv. een wit uniform aanhebt. Aaarghhh.
Over dubieuze luchtjes gesproken, ik ga ook maar 's douchen straks. Anders krijg ik straks vliegen achter me aan als ik de hond ga uitlaten. Ben wel toe aan een beetje frisse lucht na bijna 24 uur vegeteren in bed.
Heb net online een handtas geshopt, een paarse Thuis zitten met laptop onder mijn handen is erg gevaarlijk....

Nou ja, een handtas blijft igg passen, ook na de bevalling. Hoewel ik volgens Bengman een grotere moest nemen waar ook luiers inpassen. Heb 'm maar even verteld dat hij dat helemaal verkeerd ziet. Deze is voor naar t werk!
Ik ben gezegend!!!

Boodschappen zijn binnen, bekken en rug zijn overleden. Why oh why doe ik dit toch steeds mijzelf aan...

Ohja, ik ben dus gezegend bij de supermarkt. Het was dus weer exact als ik jullie geschetst heb zojuist, plus nog een extraatje erboven op!

Toen ik terug waggelde in een megasloom tempo, van de cafetaria naar mijn auto, sprak een vrouw mij aan en zei: "dat Jezus je mag versterken en zegenen voor een goede bevalling".

Nou, das mooi dacht ik zo, baadt het niet, schaadt het niet. Later dacht ik: "oh oh, die vrouw zou toch niet nu al kunnen zien dat ik die zegening heul hard nodig heb bij mijn bevalling??" Het was zo'n klein buitenlands vrouwtje waar je wel het één en ander aan bizarre krachten toe zou kunnen schrijven....

Oh jullie stinkerds! Lekker douchen Beng!

Mien, ik dacht eerst bij het lezen van een shirt met melkvlekken, dat je je eigen glas melk had gemorst op je shirt. Totaal geen moment er bij stil gestaan dat het uit je borsten kwam!
Yeah, een gezegende Luus!

Heb gedoucht hoor, ruik weer lekker fris en fruitig (mandarin delight van r*ituals). Nu nog even mijn benen en armen insmeren, heb zo'n droge huid, niet normaal meer.
Die Luus met haar zegening! Nou ja, beter één te veel dan te weinig toch? En ik wilde net nog schrijven: ga nou niet wéér boodschappen doen, maar ik heb allang door hoe eigenwijs je bent, dus hebt het maar achterwege gelaten

Kom net bij de acupuncturist vandaan. Gelukkig een vrouw, want ik lag dus mooi een half uur met 10 naalden in m'n blote kont (en nu niet proberen je hier een voorstelling van te maken, want het zag er écht te stom uit). Heb voor volgende week weer 2 afspraken, het zal mij benieuwen...

Ze zei er nog wel bij dat ik haar wel moet helpen door braaf m'n oefeningen te blijven doen en rust te nemen etc etc. Bah, ik ben het zó zat. Geef mij maar een heel nieuw bekken.
Ik hoop dat de acupunctuur je helpt Sproet! Al is het maar ter ondersteuning van de oefeningen en ter ontspanning. Wie weet brengt het wat rust (en wat geduld )

En ik vind ook trouwens Luus dat je niet meer met boodschappen moet zeulen. Laat de visite maar de boodschappen doen en jou bedienen en entertainen. Kom op zeg, je bent hoogzwanger. Luusman moet jou pamperen ipv andersom. En je moet je ook lekker laten verwennen door je ouders. Doe er je voordeel mee dat ze 3 weken in de buurt zijn.
Ben net terug van een uurtje wandelen. Sporten lukt me toch nog niet al wil ik zo graag, dus neem ik maar babypasjes.

Beng: Wat vreselijk k.u.t. dat je je zo slecht voelt. Doe het inderdaad kalm aan en probeer het even uit te zingen. Over een paar weken gaat het vast beter.

Luus: Ik ben het met de rest eens dat je je moet laten pamperen door Luusman en je ouders en jij moet op je kont gaan zitten. Doe eens rustig!!

Hoe voel je je nu trouwens? Heb je het gevoel dat de bevalling er nu aan komt of denk je nog steeds dat Luusbaby op zich laat wachten?

Sproet: Ik kan het niet helpen, maar ik zie het zo voor me. Sorry, ben nogal visueel ingesteld. Haha...

Maar hoe voelde het? Voelde je meteen iets of dacht je: Wat een onzin is dit? Ik ben wel heel benieuwd hoor..

Ik hoop in elk geval dat je snel van je bekkenpijn af bent.

Hier gaat het goed. Ik ben echt gesloopt en was nog wel vrij vandaag. Pfff. Heb maar even van het mooie weer genoten en heb de freelance orientatieplannen maar even laten liggen. Ik ben echt kapot. Werken op zich gaat best goed en de hele routine van kind aankleden, voeden, naar de creche brengen en zelf naar je werk gaan gaat al best goed moet ik zeggen.

Aan het eind van de dag kan je me opvegen, maar voor de rest gaat het best goed.

Vanavond maar op tijd naar bed en dan nog 1 dagje en dan is het weer weekend. Hehe, eerste week bijna overleefd...

Ok. Ik ga koken. Manlief komt zo thuis en had beloofd het eten al klaar te hebben als hij thuis komt. Hij zal ook wel kapot zijn.

Doeg meisjes!!
Hmm.. volgens mij heb ik nogal vaak gezegd dat het best goed gaat. Maar het is echt zo hoor...
Komt door de vermoeidheid denk ik..

Bedacht ik me net toen ik een cd op ging zetten...

Zie, gedachtengang gaat ook al trager. .
Zo, weer een park van de ondergang gered.

Minieman is lekker aan het koken, maar ik heb nog geen honger. Ach ja. Morgen weer werken en daarna op vakantie! Ik hoop dat het toch een beetje lekker weer wordt.
Hola zit hier echt heel erg met de laptop op de bank en een bordje twister frieten en zo'n B K burger voor mijn neus en een dikke klodder mayo. Ik had zo geen zin in mijn geplande recept en de B K onderweg was te verleidelijk. En dat vind ik normaal helemaal niet verleidelijk. Ik denk dat het echt echt begonnen is.

En ik hoefde niet op Pienman te wachten dus het is allemaal al bijna op ook.

Dankjulliewel voor jullie lieve woorden over mijn slaapgebrek. En jullie hebben helemaal gelijk. Ga de Chiek theorie vanavond direct toepassen. En ach binnen twee maanden heb ik gewoon (weer) vakantie.

Weet niet meer zo goed wat er geschreven is want een deel heb ik (stiekem) op mijn werk al bijgelezen. Maar het was weer flink gezellig hier vandaag.

Sproet zijn je billen niet een beetje beurs nu? Hopelijk helpt het de boel snel te herstellen. Dan heb je in ieder geval niet voor niets met je blote kont in de lucht gezeten.

Bengie goed dat je je ziek hebt gemeld. Even om jezelf denken.

Luus hallelujah!!!!!!!

En nu nooooooit meer boodschappen doen.
Hmmm frietjes, die zou ik nu ook wel lusten denk ik. Hoewel, ik dacht ook zin in pasta te hebben en toen het in bord lag lustte ik het niet

Hopelijk kun je vannacht lekker slapen Pienie!
Ik krijg de billen van sproet niet uit mijn hoofd!!

Weet je, soms heb je er gewoon álles voor over, als je maar van de pijn afkomt, ik geef je groot gelijk hoor! nu maar hopen dat het ook echt aanslaat.

Chicaatje, goed man, dat je de week zo goed doorkomt, als een échte ervaren moeder! En dat je moe bent aan het einde van de dag is doodnormaal hoor lijkt me, je hebt er naast je baan een hele taak bij! Is vast een kwestie van wennen.

Pien, lekker hoor, ongegeneerd snacken!

Wij wonen hier nu 5 jaar, en hebben tot ik zwanger werd misschien 3 keer patat gehaald hier. Sinds ik zwanger ben doen we dat eens er maand ofzo, gewoon omdat ik te moe ben om te koken, én opeens erg geniet van een broodje kroket met een milkshake!

Minie, veel plezier morgen!! Gezellig dat je wel gewoon kunt blijven schrijven hier! En je hebt gelijk hoor, er staat nog veel te veel op de planning om nu 2 weken weg te blijven. Ik denk dat je dan minimaal 50 blz zou moeten bijlezen

Lalie, lief he die babykleertjes aan de waslijn Zeker ook omdat je al heel snel iemand hebt om ze bij aan te trekken!

Dit weer is dit jaar even helemaal niks voor mij zeg, blegh

Ben eerlijk gezegd blij dat het morgen gaat regenen en afkoelen, want ik voel me echt alsof ik ga exploderen, vanmiddag voelde ik mijn hart bonzen in mijn hoofd, heel onprettig. En dan te bedenken dat ik 38 liter water drink per dag... Baby had vandaag nergens last van want ik voelde haar min of meer non-stop bewegen, nu ook nog steeds. Ik blijf het enorm schattig vinden
38 liter??!! Geen wonder dat je hart bonst in je hoofd. Zo krijg je een waterhoofd!

Wij hebben net onze eerste baby dingetjes gekocht. Hele leuke slofjes en twee rompertjes van superzachte stof. En Pienman heeft twee geweldige pyjamaatjes uitgekozen. Een Superman pyjama, zo fout maar zo leuk (vroeg nog wat als het een meisje wordt en toen zei hij dat ze dan gewoon superwoman werd ). En nog een leuke pyjama.

Heel stom misschien maar ik werd er helemaal een beetje emo van toen we daar zo in de winkel stonden. Ik dacht trouwens wel dat het iets makkelijker zou zijn om sekse neutrale dingen te vinden maar dat valt bij de standaard winkels nog niet mee. Moet denk toch wat harder en verder zoeken. Ik vind die site van Mard of Minie trouwens ook heel leuk.

Nou ik ga eens even bedenken waar we deze inieminie dingen op gaan bergen. En een bakje yoghurt eten. Ik heb echt intens genoten van mijn take away maar nu even iets gezonds.
Even heel, heel kort, want ben nu eindelijk echt moe.... en hoop dus zo echt te kunnen slapen...

Lieve meisjes, wat is dit geweldig... Ik snap er nog steeds niets van... gewoon thuis bevallen van onze dochter... Dat het kon!

En wat zijn die hormonen die ik na de bevalling heb gekregen heerlijk.... de beste drug ooit... Maar moet nu echt slapen... Weltrusten lieverds...

Ik kom snel weer op de groep, maar nu nog even niet.... KUS

En voor alle bijna bevallende meiden: zet 'm op... het is geweldig! Tuurlijk doet het pijn, maar ik heb nog nooit zoiets moois ervaren...!

Waarschuwing: Dit bericht is duidelijk onder invloed van hormonen geschreven!
hahaha lieve Southje, wat een heerlijk bericht! Geniet ervan en dikke felicitaties ook aan southman!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven