Entertainment alle pijlers

Jan Smit en Yolanthe uit elkaar

19-05-2009 14:08 1839 berichten
Jan en Yolanthe uit elkaar

19/5/2009

Ons bekendste Nederlandse sterrenkoppel is uit elkaar. Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft blijkbaar meer oog voor de voetballer Wesley Snijder, dan voor haar eigen Jan Smit. Het management wil het niet bevestigen, maar ook zeker niet ontkennen.

Omstanders beweren dat de twee uit elkaar zijn gegroeid door hun beider hectisch leven. Dit zal dan ook naar alle waarschijnlijkheid de reden zijn van hun breuk.

Yolanthe zou al langer haar relatie met Jan op het spel zetten. In de woonplaats van het stel, Volendam, gaat al een tijdje de roddel dat hun relatie aan een zijden draadje hangt. Hoe dan ook is zij het hele weekend gespot met Wesley Sneijder. De actrice en de voetballer gingen eerst zaterdag samen los in Hilversum en vervolgens op zondag tot vroeg in de ochtend in Amsterdam. Yolanthe schaamt zich klaarblijkelijk nergens voor, anders was ze wel op zoek gegaan naar wat minder openbare plekjes. Nu kon iedereen haar gewoon zien met Wesley, die de plek van Jan lijkt ingenomen te hebben.

Jaap Buijs, de manager van Jan was totnogtoe niet te bereiken voor commentaar

Bron: Ziggo.nl en RTL Boulevard

Ik weet niet of het hier thuishoort, maar....

Ik had het al voorspeld. Het leek me een leuk stel maar ik vond haar te knap voor hem .Uiterlijk doet er misschien wel niet toe maar als je jong bent en mooi dan heb je ze voor het uitkiezen
Alle reacties Link kopieren
quote:GSmit schreef op 16 juli 2009 @ 13:42:

[...]

Joa Yoels so is et ook een piesie.

Ze et van alles mienoeme, alles was weg en dan e je et as moeder erreg veskrikkelijk moeilijk en wil je oak je verhoal kweèt, datte oare minse ut ook woite want dut ken toch niet zomoar?

Dan is je ard in ieder geval lucht en wet ovve oare minse ervan zège, dat goift niet.Zeg oud aangepast ..f nou moet je ff ophouden he.Ik zit hier met Y.naast me,ze wilde niet dat ik contact met je opnam maar nu zag ik dat je haar hier ook al zwart maakt.Ga nog ff door en ik trap de bal hier uit Spanje zo recht je gezicht in.Jan heeft al klappen gehad,wil jij er ook een paar aangepast
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 17-07-2009 19:06
Reden: Schelden is ook in een rollenspel niet toegestaan
% gewijzigd
En leer eens fatsoenlijk Nederlands proaten en schrieven,achterlijk Volendamtaaltje
Wes, lieverd, laat ze nou maar. Die heks had ik al goed tuk.

Smeer je even mijn rug in?
Tuurlijk schatje

Bram heeft trouwens net teruggebeld,voor laster en smaad kan ze flink dokken aangepast
anoniem_30197 wijzigde dit bericht op 17-07-2009 19:07
Reden: schelden
% gewijzigd
Oh dat is dan ook weer een leuk zakcentje. Houdt jouw moeder van zijden bloemen?
Hoeveel hebben ze nu al geboden voor die handdoeken?

Lex&Max hebben ze ook dus we doen ze niet weg onder de 12000 .

Wat heeft de creditkaart van J ervoor betaald ook alweer?
broehahah dat liedje!! probeer dan nog maar eens serieus te kijken...

Hey Wesley en Yolante hebben dit topic overgenomen!!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Ach we kunnen ma S nog wel een nepbloempje opsturen voor de kerstdagen hahahahahahahaha groeten van de creditkaart welke echte vent geeft zijn vriendin nou zijn creditkaart stommerik
150 piek per stuk waren ze, echt rechtsgebreid vicuña he.

Dus daar moet ik minstens 100 per stuk voor hebben. Die heks heeft ze 1 keer gewassen met robijntje. Ze wou er eerst maar 50 wassen en de rest in plastic laten. Maar ik heb haar even aan het werk gezet. Dat loeder bemoeit zich overal mee joh.
Liefje? mag ik jouw betaalplasticje vanavond even vasthouden voor een nieuw jurkje?
Ik zie dat er op de zijden bloemen een leuk bod is gedaan
Binnenkort nemen we nog meer over ,je had de achterdeursleutel toch bij laten maken voordat je de originele teruggaf ?
Ja veelste weinig Tilalia, die bloemen zijn veel meer waard nu ze in alle uitzendingen gezien zijn!
Heb je dat bed er niet opgezet?

Willen zijn kinderfans vast graag in slapen
Ja die bloemen zijn nu BBers,Bekende Bloemen,geld waard
Ja maar dan moeten we wel met de boot, Jan zijn achterommetje ligt aan het water.
Hé Yo, allereerst mijn complimenten voor je actie..

Maar heb je ook een foto van dat dekbed. Heb uit zeer betrouwbare bron gehoord dat Wim Lex deze ook heeft. Ben zeer benieuwd hoe die eruit zien.

Als je ze op MP zet, geef ik er een heel goed bod voor.
Zeg hier in huis ga ik over het geld haal maar ff een lap stof op de markt en maak daar je jurkje van
Vergeet het daar slapen Yo en ik nu onder,was cadeau van Balkenende
Ja maar ik kan niet naaien Wes, ik kan eigenlijk bar weinig!

Alhoewel...er zijn mensen die vinden dat ik enorm goed kan naaien!
Ja daar ben je verdomd goed in dus een jurkje naaien lukt je ook wel
quote:Wesley schreef op 16 juli 2009 @ 14:25:

Hoeveel hebben ze nu al geboden voor die handdoeken?

Lex&Max hebben ze ook dus we doen ze niet weg onder de 12000 .

Wat heeft de creditkaart van J ervoor betaald ook alweer?Effe aan zijn moeder vragen Wes....
Ik vraag niks aan dat mens,dan trekt ze haar grote mond weer open,laat ze die AUB dichthouden
quote:louisavuitton schreef op 16 juli 2009 @ 14:33:

Hé Yo, allereerst mijn complimenten voor je actie..

Maar heb je ook een foto van dat dekbed. Heb uit zeer betrouwbare bron gehoord dat Wim Lex deze ook heeft. Ben zeer benieuwd hoe die eruit zien.

Als je ze op MP zet, geef ik er een heel goed bod voor.

Deze ahdden we in de bruine slaapkamer, en zo had elke slaapkamer het bijpassende kleurtje...luxe zijden lakens hoor!
Wie loopt daar voorbij?

Is dat Liza?

Wat doet die verdomme hier in Spanje?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven