Entertainment alle pijlers

Jan Smit en Yolanthe uit elkaar

19-05-2009 14:08 1839 berichten
Jan en Yolanthe uit elkaar

19/5/2009

Ons bekendste Nederlandse sterrenkoppel is uit elkaar. Yolanthe Cabau van Kasbergen heeft blijkbaar meer oog voor de voetballer Wesley Snijder, dan voor haar eigen Jan Smit. Het management wil het niet bevestigen, maar ook zeker niet ontkennen.

Omstanders beweren dat de twee uit elkaar zijn gegroeid door hun beider hectisch leven. Dit zal dan ook naar alle waarschijnlijkheid de reden zijn van hun breuk.

Yolanthe zou al langer haar relatie met Jan op het spel zetten. In de woonplaats van het stel, Volendam, gaat al een tijdje de roddel dat hun relatie aan een zijden draadje hangt. Hoe dan ook is zij het hele weekend gespot met Wesley Sneijder. De actrice en de voetballer gingen eerst zaterdag samen los in Hilversum en vervolgens op zondag tot vroeg in de ochtend in Amsterdam. Yolanthe schaamt zich klaarblijkelijk nergens voor, anders was ze wel op zoek gegaan naar wat minder openbare plekjes. Nu kon iedereen haar gewoon zien met Wesley, die de plek van Jan lijkt ingenomen te hebben.

Jaap Buijs, de manager van Jan was totnogtoe niet te bereiken voor commentaar

Bron: Ziggo.nl en RTL Boulevard

Ik weet niet of het hier thuishoort, maar....

Ik had het al voorspeld. Het leek me een leuk stel maar ik vond haar te knap voor hem .Uiterlijk doet er misschien wel niet toe maar als je jong bent en mooi dan heb je ze voor het uitkiezen
Alle reacties Link kopieren
Ben ik heel erg als ik net bij de AH de nieuwe Privè even gekocjht heb?

Was zo benieuwd naar de foto's en het duurt nog weken eer ik naar de kapper moet
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:dolfje schreef op 16 juli 2009 @ 17:03:[/b En Jan heeft vanaf zijn elfde jaar al geld opzijgezet voor zijn uitzet.”

;

Doen alle Volendamse jongetjes dat, want dit is toch echt lachwekkend.

Verder is het smikkelen en smullen deze zomer...
quote:Maleficent schreef op 16 juli 2009 @ 17:10:

Ik zou ook helemaal door het lint gaan als mijn man met zijn vriendin en ons kind op vakantie zou gaan zonder een adres door te geven.

@)Maleficent.

Volgens Liza"s,moeke,hadden! ze het adres achtergelaten!!

Het lag op de tafel....www.

Wat dat ook moge zijn........

Hopelijk wordt dit Jannemans nieuwe adres.......ww!!!!!!
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
quote:Summerdance schreef op 16 juli 2009 @ 17:40:

Was zo benieuwd naar de foto's en het duurt nog weken eer ik naar de kapper moet Knap dat je er voor uit durft te komen
quote:Summerdance schreef op 16 juli 2009 @ 17:40:

Was zo benieuwd naar de foto's en het duurt nog weken eer ik naar de kapper moet Nee hoor. Kan je ze niet even scannen hier hier plaatsen?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
....hmmzzzz....ik heb hem ook gekocht. Nog nooit gedaan. Het was de schaamte bij de kassa waard.
Het waren dezelfde foto's die bozeschoonmama op t.v. heeft laten zien.

Wel leuk was om te kunnen constateren dat Yo een paar bladzijdes verderop lekker ligt te klooien met Wesley in 1 of ander Jomanda zwangerschaps gewaad. Zou ze????
quote:dolfje schreef op 16 juli 2009 @ 17:41:

[...]

Knap dat je er voor uit durft te komen

na 103 pagina's de ogen uit mijn hoofd gelachen te hebben hier durf ik wel te zeggen dat ik de schaamte voorbij ben

Maar was wel een beetje een miskoop....ik wist alles al!

En WEER de handdoeken en WEER het dekbedovertrek van Wim en Max, en WEER de bonnetjes van de ballen.

oja, en 4 onscherpe foto's.

Wel een leuke reportage over W&Y op Ibiza, dat dan weer wel
waarom de prive kopen als je hier 24 uur per dag alle nieuwtjes kunt lezen en bovendien live kunt chatten met Yo en Wes
Omdat ik echt geniet van die pulp, ik een middagje vrij was en dat de ideale lectuur is voor in mijn fatboy op het terras
Ik lees die nooit de privé, ik lees hier alles. Mijn vriend vraagt hoe ik aan die info kom, tja Viva-forum!
Bij Boulevard komt de advocaat van Wim.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Foto's van de 538 actie, vanmiddag zijn ze met een busje met 2dehands troep naar Volendam gereden.

Omdat Jan niet thuis was , is alles op de stoep neergezet...

http://www.radio538.nl/web/show/id=875771/pid=875488
quote:2Italy2 schreef op 16 juli 2009 @ 17:44:

....hmmzzzz....ik heb hem ook gekocht. Nog nooit gedaan. Het was de schaamte bij de kassa waard. Ik sta gewoon in de super onbeschaamd een artikel te lezen. Ga ik dat ding niet voor kopen.
Mc Gerda Smit moet er nog om gillen hahahahhahahhahhaaaaaa
Hahahahhaha......net bij Editie NL:

Met een beetje mazzel kan de moeder van J.Smit binnenkort zelf een nieuwe inboedel kopen, haar teksten zijn voorzien van een stampende beat...
quote:pearle schreef op 16 juli 2009 @ 18:17:

Foto's van de 538 actie, vanmiddag zijn ze met een busje met 2dehands troep naar Volendam gereden.

Omdat Jan niet thuis was , is alles op de stoep neergezet...

http://www.radio538.nl/web/show/id=875771/pid=875488Ik vind die actie toch een tikkie te...aan de ene kant is het grappig, maar jan is niet thuis, en dat wisten ze. Dan weet je al dat de actie in het water valt.
quote:2Italy2 schreef op 16 juli 2009 @ 17:44:

....hmmzzzz....ik heb hem ook gekocht. Nog nooit gedaan. Het was de schaamte bij de kassa waard. hahahahhahahhaaaa
Oh en ik lees de Prive morgen uitgebreid op mijn werk ghehehe
quote:Summerdance schreef op 16 juli 2009 @ 18:31:

Hahahahhaha......net bij Editie NL:

Met een beetje mazzel kan de moeder van J.Smit binnenkort zelf een nieuwe inboedel kopen, haar teksten zijn voorzien van een stampende beat... hahahhahahhahhaaaa
quote:misschicken schreef op 16 juli 2009 @ 18:34:

Oh en ik lees de Prive morgen uitgebreid op mijn werk gheheheop je werk?
Yolanthe lijkt zich er op Ibiza niet druk over te maken:

The time is now
Boom Boom Yolanthe was net ook als stukje muziek op Shownieuws. (net als het stukje muziek van geen stijl)
Ik weethet Dush....ik stond ook net al onder de douche..

"boom boom Yolanthe, is een slimme tante" hihi
quote:Festen schreef op 16 juli 2009 @ 18:36:

[...]

op je werk? yep

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven