Hoe haar laten weten dat haar vriend vreemdgaat?

19-07-2009 21:23 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond dames,

ik heb een vraag aan jullie, hopelijk hebben jullie goede ideeen

Ik wil iemand laten weten dat haar vriend al jaren vreemdgaat. Ik kan het niet meer voor me houden.

Punt is alleen dat de gene die vreemdgaat goedbevriende familie van mijn vriend is en ik hem dus goed ken. Hij weet ook dat ik weet dat hij vreemdgaat (per toeval gebeurd, ik ben de enige die het weet zegt hij). Zjn vriendin is inmiddels ook een goede vriendin van mij, vandaar dat het nu begint te knagen aan me.

Probleem is, dat als ik het haar vertel, hij zeker weet dat ik degene ben die zijn relatie heeft verpest (omdat niemand anders het weet). Hoe zou ik het haar kunnen laten weten, en mijn vriend niet in ruzie met zijn bevriende neef laten komen hierdoor?

Mijn vriend weet hier trouwens niet van, zou ik het hem eerst moeten vertellen?

Is er uberhaupt een manier waarbij hij er niet achterkomt dat ik degene ben geweest die het heeft uitgebracht?

Hoop op jullie briljante ingevingen
Hebben jullie het motto van TO ook gelezen??!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
Motto? Ik zie geen motto
Lachuh dit....
Poep, wie heeft jou gescheten?
Mijn eerste reactie was ook: Niet mee bemoeien.

Totdat ik dus verder las, en de aangehaalde dingen van HanZie las. (mag dat écht niet, quoten uit een ander topic?).

TO, je weet hoe het is, een relatie naast je huidige relatie.

Je weet ook dat het moeilijk is om zo'n relatie te beëindigen, maar jij hebt het gedaan. (Goede beslissing)

Dus niet naar de bedrogen vriendin gaan, maar met jou 'kennis en ervaring', een gesprek met die vriend die vreemdgaat aangaan.

Ik begrijp écht niet dat jij degene wil zijn om je vriendin hierover in te lichten!
Weet die fijne vreemdganger iets van jouw eigen avontuurtje met je SV? Zo niet, zou ik als jij een bom onder zijn relatie legt, maar heel goed zorgen dat er van jou niets te achterhalen valt, anders legt hij er vast ook graag eentje onder die van jou.....
Een mening is als een erectie. Je hebt er zo een, maar dan moet je hem nog staande zien te houden. Anders wordt het al snel slap gelul...
quote:Light80 schreef op 19 juli 2009 @ 21:23:

Goedenavond dames,

ik heb een vraag aan jullie, hopelijk hebben jullie goede ideeen

Ik wil iemand laten weten dat haar vriend al jaren vreemdgaat. Ik kan het niet meer voor me houden.

Punt is alleen dat de gene die vreemdgaat goedbevriende familie van mijn vriend is en ik hem dus goed ken. Hij weet ook dat ik weet dat hij vreemdgaat (per toeval gebeurd, ik ben de enige die het weet zegt hij). Zjn vriendin is inmiddels ook een goede vriendin van mij, vandaar dat het nu begint te knagen aan me.

Probleem is, dat als ik het haar vertel, hij zeker weet dat ik degene ben die zijn relatie heeft verpest (omdat niemand anders het weet). Hoe zou ik het haar kunnen laten weten, en mijn vriend niet in ruzie met zijn bevriende neef laten komen hierdoor?

Mijn vriend weet hier trouwens niet van, zou ik het hem eerst moeten vertellen?

Is er uberhaupt een manier waarbij hij er niet achterkomt dat ik degene ben geweest die het heeft uitgebracht?

Hoop op jullie briljante ingevingen Zomaar even, voor de zekerheid.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very Cherry schreef op 20 juli 2009 @ 16:30:

[...]

Zomaar even, voor de zekerheid.Wat een wijsheid
Ik zou het niet vertellen, zou me er niet mee bemoeien. Maar ik zou dan ook het contact verbreken met die vriendin. Zou mezelf niet recht in de ogen kijken als ik haar als vriendin zijnde niks vertel.

Afstand nemen en niks vertellen.
het lijkt er op dat TO weet vn het vreemdgaan omdat ie vreemdging met HAAR, terwijl zij ook een relatie heeft en haar eigen vriend van niks weet. De vraag is dus eigenlijk ; Hoe verraad ik mijn ex-minnaar zonder dat mijn eigen buiten de pot piesen uitkomt.
Hoe weet jij dat Kreng, dat het diezelfde gast betreft?
Ik weet niks, is zomaar een wild guess. To schrijft dat zowel zij als haar (ex?) SV gebonden waren.

Ze schrijft ook dat niemand anders het weet. Als zij niet de minnares was, dan zou minnares zelf het ook weten en is TO dus niet de enige die het weet.
quote:Liv schreef op 20 juli 2009 @ 13:23:

Motto? Ik zie geen motto

Dan heeft ze het na mijn posting weggehaald.

Er stond : leer van andermans fouten ( ) het leven is te kort.

Nee,dat kan ook niet zie ik nu..

o,dan is dit motto van iemand anders??!!
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
quote:return_of_kreng schreef op 20 juli 2009 @ 17:40:

Ik weet niks, is zomaar een wild guess. To schrijft dat zowel zij als haar (ex?) SV gebonden waren.

Ze schrijft ook dat niemand anders het weet. Als zij niet de minnares was, dan zou minnares zelf het ook weten en is TO dus niet de enige die het weet.Ik denk dat het niet dezelfde vent is. Want als dat zo is, en zij lapt hem erbij, dan zal hij haar toch ook meteen verlinken?
quote:Very Cherry schreef op 20 juli 2009 @ 23:21:

[...]

Ik denk dat het niet dezelfde vent is. Want als dat zo is, en zij lapt hem erbij, dan zal hij haar toch ook meteen verlinken?Daarom wil ze het anoniem doen..
Ik begin juist steeds meer te denken dat het dezelfde vent is. Deze tante wil hem erin luizen en zelf buiten schot blijven. Godskolere wat heb je er toch lekkertjes bij zitten zeg!
Schijnheiliger dan dit kan niet.

Wat een bak zeg.

Onze moraalridster denkt dat ze de wereld kan verbeteren, maar in mijn ogen doet ze er beter aan eerst naar haar eigen relatie te kijken..
De pot is flink in de ketel gevallen.
Ik vrees dat light niet meer terug komt!
quote:Chardonnay schreef op 21 juli 2009 @ 14:26:

Ik vrees dat light niet meer terug komt!Zou ze het licht hebben gezien?
quote:Lucifer1983 schreef op 21 juli 2009 @ 14:28:

[...]

Zou ze het licht hebben gezien?
Hilariteit alom...

Ik zit in een soortgelijke situatie alleen ken ik alleen de minnares. De jongen van het stel waar zij mee vreemd gaat en zijn vriendin ken ik niet. Ik ben zelf bedrogen en heb heeeel erg de neiging om zijn vriendin in te lichten. Ben geloof ik nog boos op alle mannen die hun vriendin bedriegen... Wat vinden jullie?
quote:SB1980 schreef op 21 juli 2009 @ 22:08:

Hilariteit alom...

Ik zit in een soortgelijke situatie alleen ken ik alleen de minnares. De jongen van het stel waar zij mee vreemd gaat en zijn vriendin ken ik niet. Ik ben zelf bedrogen en heb heeeel erg de neiging om zijn vriendin in te lichten. Ben geloof ik nog boos op alle mannen die hun vriendin bedriegen... Wat vinden jullie?Ik vind dat je dit niet op jezelf moet betrekken, hoe lullig je ervaring ook is geweest. Tenzij je van plan bent om verder door het leven te gaan als 'redster'/klokkenluider, op de bres springend voor iedere bedrogen vrouw die je al dan niet kent. En in dit geval ken je de dame en haar partner niet. Dus daar zou ik me totaal niet mee bemoeien.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Rationeel denkend ben ik het met je eens. Gevoelsmatig kan ik het maar niet loslaten. De minnares is een vriendin van me die ook weet van mijn situatie en ik ben behoorlijk boos op haar.
Als die minnares een goede vriendin van je is, kun je haar aangeven dat ze te goed is om tweede viool te spelen en dat ze meer waard is dan een vent die niet openlijk voor haar kiest.

Boos op haar zijn helpt je niet echt en haar ook niet, omdat je daarmee de communicatie smoort tussen jullie en zij al helemaal niet meer naar je zal luisteren.

Verder niet mee bemoeien. Vriendin gelooft jou ws toch niet.

Verschil tusssen jouw situatie en die van TO is dat jij bedrogen bent, terwijl zij zelf vreemdging.
Ach zij wil juist geen relatie, alleen seks. Ze verslindt de een na de ander dus ik denk niet dat deze aanpak gaat helpen. Ik vind het zo erg van die kerel vooral. Hij wil niet weg bij zijn vriendin maar wil alleen een seksdate. Hij is duidelijk bezig dit te plannen dus het is geen bevlieging of vreemdgaan in een dronken bui... Bah bah bah. Maar je hebt gelijk, ik zal me er maar niet mee bemoeien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven