Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in showbizz deel 9
donderdag 24 april 2025 om 12:56
Vivalafete25 schreef: ↑23-04-2025 21:54Goh je verwacht het niet.
Andre en Monique weer eens uit elkaar.

Echt hé, dat het überhaupt in de krant staat. Bizar.
TAFKAPML
donderdag 24 april 2025 om 12:58
Hahahaaa. Jij denkt dat ze dat zo gepland hebben?
Volgens mij kwam dat van Jonnie pas gisteren begin van de avond toch. Maar toch, dat je die gedachte hebt vind ik al hilarisch.
TAFKAPML
donderdag 24 april 2025 om 13:24
donderdag 24 april 2025 om 13:41
Er is vast een plausibele reden waarom ze het net nu, tijdens hun vakantie, naar buiten brengen. Maar om het overlijden van Jonnie Boer erbij te halen is echt absurd.Phlox24 schreef: ↑24-04-2025 13:24Ik weet eigenlijk wel zeker dat het nieuws van Jonnie Boer eerder was dan van André en Monique. Ik verbaasde mij ook eerlijk gezegd dat ze het juist zo snel na het nieuws van Jonnie Boer naar buiten brachten.
Ik heb dat gisteren gelijk nog even uitgezocht nadat iemand hier dit nieuws melde.
donderdag 24 april 2025 om 14:21
Ja misschien wel meer dan 1.
Dat topic over Dreetje kan eindelijk weer eens benut gaan worden de komende tijd.
donderdag 24 april 2025 om 14:47
Dit is de podcast met de ex van Gers Pardoel. Ze heeft ook een boek geschreven:
https://podcasts.apple.com/nl/podcast/b ... 0678996256
donderdag 24 april 2025 om 14:52
Jemig, alsof de hele wereld stil staat?
Begrijp me niet verkeerd hoor, vind het echt heel erg voor de familie. Maar om nu te zeggen dat anderen geen nieuws mogen uitbrengen?
Zij zijn op vakantie in VS dus wie weet hebben ze het ook niet direct meegekregen.
Of misschien hadden ze geluiden gehoord dat de roddelpers hun nieuws naar buiten wildem brengen en wilden zij dit voor zijn.
donderdag 24 april 2025 om 15:12
Klinkt als een sekteleider

Voor iedereen een groene tuin
donderdag 24 april 2025 om 15:24
Inderdaad. Wat een onzin om dit aan iemand zijn dood te koppelen.Mousse28 schreef: ↑24-04-2025 14:52Jemig, alsof de hele wereld stil staat?
Begrijp me niet verkeerd hoor, vind het echt heel erg voor de familie. Maar om nu te zeggen dat anderen geen nieuws mogen uitbrengen?
Zij zijn op vakantie in VS dus wie weet hebben ze het ook niet direct meegekregen.
Of misschien hadden ze geluiden gehoord dat de roddelpers hun nieuws naar buiten wildem brengen en wilden zij dit voor zijn.
sabine wijzigde dit bericht op 24-04-2025 18:47
0.57% gewijzigd
donderdag 24 april 2025 om 18:31
Ja en die moeder ging er helemaal serieus op in. Wat een maffe mensen.
vrijdag 25 april 2025 om 11:05
O ja, die heb ik geluisterd. Viel tegen. De ex van Gers Pardoel heeft een boek geschreven over hun relatie maar in de podcast verwees ze, zodra het gesprek een beetje interessant dreigde te worden, naar het boek: “Koop het maar, dan kom je alle details te weten.”Meisjemetdeparel schreef: ↑24-04-2025 14:47Dit is de podcast met de ex van Gers Pardoel. Ze heeft ook een boek geschreven:
https://podcasts.apple.com/nl/podcast/b ... 0678996256
Ten eerste: ga dan niet in een podcast zitten. Ten tweede: mensen die dit trucje uithalen hebben meestal ook weinig te melden in het boek. Ten derde: verkoop-technisch is het veel slimmer om júist de spraakmakende scènes te bespreken.
vrijdag 25 april 2025 om 12:04
Peperdure vitaminepillen aansmeren om coronabacterien aan te pakken moet je ook niet uitvlakken.Yakuzakiko schreef: ↑25-04-2025 11:31Je kunt dan geen baan hebben he, want je moet de hele dag bezig zijn met je teennagels lakken, je haren föhnen, je insmeren met selftan etc.
vrijdag 25 april 2025 om 12:15
Ik of hij?
Voel je niets van lijkt mij

Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 25 april 2025 om 12:15
Helemaal primaYakuzakiko schreef: ↑25-04-2025 11:31Je kunt dan geen baan hebben he, want je moet de hele dag bezig zijn met je teennagels lakken, je haren föhnen, je insmeren met selftan etc.
Frankly my dear, I don"t give a damn
vrijdag 25 april 2025 om 12:38
Wat heeft zo’n Dreetje een vrouw nou echt te bieden? Altijd s’avonds weg, een onvolwassen karakter, sterallures en dan nog Mo eeuwig op de achtergrond die in elk roddelblad als ‘zijn grote liefde’ wordt vermeld. Lijkt me niet makkelijk zo’n erg aanwezige ex.
Maar goed, je komt even in de bladen en als het uit is draag je voor eeuwig het stempel ‘ex van Dreetje’ op je voorhoofd. Ook niet leuk.
Maar goed, je komt even in de bladen en als het uit is draag je voor eeuwig het stempel ‘ex van Dreetje’ op je voorhoofd. Ook niet leuk.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
vrijdag 25 april 2025 om 14:32
Ja ex-neukertje-du-jour Sarah krijgt nog steeds vragen over André, vreselijk.SweetFirefly schreef: ↑25-04-2025 12:38Wat heeft zo’n Dreetje een vrouw nou echt te bieden? Altijd s’avonds weg, een onvolwassen karakter, sterallures en dan nog Mo eeuwig op de achtergrond die in elk roddelblad als ‘zijn grote liefde’ wordt vermeld. Lijkt me niet makkelijk zo’n erg aanwezige ex.
Ik denk dat hij inderdaad nog steeds onvolwassen is. Waar ik het zag weet ik niet- misschien die docu- maar hij deed alsof ie enorm volwassen is geworden, helemaal spiritueel aan het manifesteren met zijn neefje Djarno. Het kwam nogal gekunsteld over, al vond Monique het vast helemaal leuk. Zij wilde volgens mij echt iets van hem maken wat hij niet is.

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in