Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in showbizz deel 9

18-08-2023 10:21 699 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Ach Dreetje en Mo. Dat dat nog nieuwswaardig is. :nope:
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
Vivalafete25 schreef:
23-04-2025 21:54
Goh je verwacht het niet.

Andre en Monique weer eens uit elkaar.

:yawnee:

Echt hé, dat het überhaupt in de krant staat. Bizar.
TAFKAPML
Stormke81 schreef:
23-04-2025 22:17
Vooral erg dat ze nu weer de spotlight willen nu bijvoorbeeld jonnie boer is overleden. Kansloos.

Hahahaaa. Jij denkt dat ze dat zo gepland hebben?

Volgens mij kwam dat van Jonnie pas gisteren begin van de avond toch. Maar toch, dat je die gedachte hebt vind ik al hilarisch.
TAFKAPML
Ik weet eigenlijk wel zeker dat het nieuws van Jonnie Boer eerder was dan van André en Monique. Ik verbaasde mij ook eerlijk gezegd dat ze het juist zo snel na het nieuws van Jonnie Boer naar buiten brachten.

Ik heb dat gisteren gelijk nog even uitgezocht nadat iemand hier dit nieuws melde.
Maar dan nog.. Hoe delulu ben je als je denkt dat Mo en Andre dat vooropgezet doen?
Zo leep zijn ze niet eens.
TAFKAPML
.
purrmaid wijzigde dit bericht op 24-04-2025 13:35
Reden: verkeerde topic
98.53% gewijzigd
TAFKAPML
Phlox24 schreef:
24-04-2025 13:24
Ik weet eigenlijk wel zeker dat het nieuws van Jonnie Boer eerder was dan van André en Monique. Ik verbaasde mij ook eerlijk gezegd dat ze het juist zo snel na het nieuws van Jonnie Boer naar buiten brachten.

Ik heb dat gisteren gelijk nog even uitgezocht nadat iemand hier dit nieuws melde.
Er is vast een plausibele reden waarom ze het net nu, tijdens hun vakantie, naar buiten brengen. Maar om het overlijden van Jonnie Boer erbij te halen is echt absurd.
Vivalafete25 schreef:
23-04-2025 22:43
Ik denk dat die nieuwe wellicht al in de basis staat.
Ja misschien wel meer dan 1.

Dat topic over Dreetje kan eindelijk weer eens benut gaan worden de komende tijd.
Studentje88 schreef:
06-04-2025 23:01
Welke podcast is dat?
Dit is de podcast met de ex van Gers Pardoel. Ze heeft ook een boek geschreven:

https://podcasts.apple.com/nl/podcast/b ... 0678996256
Stormke81 schreef:
Vooral erg dat ze nu weer de spotlight willen nu bijvoorbeeld jonnie boer is overleden. Kansloos.
Jemig, alsof de hele wereld stil staat?
Begrijp me niet verkeerd hoor, vind het echt heel erg voor de familie. Maar om nu te zeggen dat anderen geen nieuws mogen uitbrengen?

Zij zijn op vakantie in VS dus wie weet hebben ze het ook niet direct meegekregen.
Of misschien hadden ze geluiden gehoord dat de roddelpers hun nieuws naar buiten wildem brengen en wilden zij dit voor zijn.
Abby schreef:
24-04-2025 14:21
Ja misschien wel meer dan 1.

Dat topic over Dreetje kan eindelijk weer eens benut gaan worden de komende tijd.
Dat topic wordt natuurlijk meteen weer benut nu.
Merkimer schreef:
23-04-2025 22:31
Ps uit pure morbide nieuwsgierigheid toch die serie eens aangezet weer met Jake Paul.
Hij denkt oprecht dat hij een koning en een God is en een leider omdat God hem dat heeft verteld terwijl Jake aan de ayahuasca zat.

Wow.
Klinkt als een sekteleider :O
Voor iedereen een groene tuin
Stormke81 schreef:
ik snap het verband niet?
Mousse28 schreef:
24-04-2025 14:52
Jemig, alsof de hele wereld stil staat?
Begrijp me niet verkeerd hoor, vind het echt heel erg voor de familie. Maar om nu te zeggen dat anderen geen nieuws mogen uitbrengen?

Zij zijn op vakantie in VS dus wie weet hebben ze het ook niet direct meegekregen.
Of misschien hadden ze geluiden gehoord dat de roddelpers hun nieuws naar buiten wildem brengen en wilden zij dit voor zijn.
Inderdaad. Wat een onzin om dit aan iemand zijn dood te koppelen.
sabine wijzigde dit bericht op 24-04-2025 18:47
0.57% gewijzigd
GroenTuintje schreef:
24-04-2025 15:12
Klinkt als een sekteleider :O
Ja en die moeder ging er helemaal serieus op in. Wat een maffe mensen.
Is André weer vrij ???

:flirting: :flirting: :flirting:

Ik ben 50, geen probleem toch?
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
25-04-2025 10:53
Is André weer vrij ???

Het is wat aan de jonge kant.
Meisjemetdeparel schreef:
24-04-2025 14:47
Dit is de podcast met de ex van Gers Pardoel. Ze heeft ook een boek geschreven:

https://podcasts.apple.com/nl/podcast/b ... 0678996256
O ja, die heb ik geluisterd. Viel tegen. De ex van Gers Pardoel heeft een boek geschreven over hun relatie maar in de podcast verwees ze, zodra het gesprek een beetje interessant dreigde te worden, naar het boek: “Koop het maar, dan kom je alle details te weten.”

Ten eerste: ga dan niet in een podcast zitten. Ten tweede: mensen die dit trucje uithalen hebben meestal ook weinig te melden in het boek. Ten derde: verkoop-technisch is het veel slimmer om júist de spraakmakende scènes te bespreken.
calvijn1 schreef:
25-04-2025 10:53
Is André weer vrij ???

Je kunt dan geen baan hebben he, want je moet de hele dag bezig zijn met je teennagels lakken, je haren föhnen, je insmeren met selftan etc.
Yakuzakiko schreef:
25-04-2025 11:31
Je kunt dan geen baan hebben he, want je moet de hele dag bezig zijn met je teennagels lakken, je haren föhnen, je insmeren met selftan etc.
Peperdure vitaminepillen aansmeren om coronabacterien aan te pakken moet je ook niet uitvlakken.
Vivalafete25 schreef:
25-04-2025 11:01
Het is wat aan de jonge kant.
Ik of hij?

Voel je niets van lijkt mij :lol:
Yakuzakiko schreef:
25-04-2025 11:31
Helemaal prima
Wat heeft zo’n Dreetje een vrouw nou echt te bieden? Altijd s’avonds weg, een onvolwassen karakter, sterallures en dan nog Mo eeuwig op de achtergrond die in elk roddelblad als ‘zijn grote liefde’ wordt vermeld. Lijkt me niet makkelijk zo’n erg aanwezige ex.

Maar goed, je komt even in de bladen en als het uit is draag je voor eeuwig het stempel ‘ex van Dreetje’ op je voorhoofd. Ook niet leuk.
Als je minder wil moeten, moet je minder willen.
SweetFirefly schreef:
25-04-2025 12:38
Wat heeft zo’n Dreetje een vrouw nou echt te bieden? Altijd s’avonds weg, een onvolwassen karakter, sterallures en dan nog Mo eeuwig op de achtergrond die in elk roddelblad als ‘zijn grote liefde’ wordt vermeld. Lijkt me niet makkelijk zo’n erg aanwezige ex.

Maar goed, je komt even in de bladen en als het uit is draag je voor eeuwig het stempel ‘ex van Dreetje’ op je voorhoofd. Ook niet leuk.
Ja ex-neukertje-du-jour Sarah krijgt nog steeds vragen over André, vreselijk.

Ik denk dat hij inderdaad nog steeds onvolwassen is. Waar ik het zag weet ik niet- misschien die docu- maar hij deed alsof ie enorm volwassen is geworden, helemaal spiritueel aan het manifesteren met zijn neefje Djarno. Het kwam nogal gekunsteld over, al vond Monique het vast helemaal leuk. Zij wilde volgens mij echt iets van hem maken wat hij niet is.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven