Wat eet je op dit moment deel 23

27-03-2024 09:36 2173 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Weer een nieuw topic waar we kletsen over eten en allerlei dagelijkse dingen.
Voel je vrij om mee te schrijven.
Vanmorgen naar de Fysio geweest .thuis nog wat gedaan.
Morgen middag weer naar de kapper.en Zaterdag hoef ik tot nu toe niks.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Ik heb ook niets beleefd vandaag, heb weer veel last,vanmiddag ook naar bed gegaan.
Wij aten noodles met wokgroenten en garnalen.
Net lekker gedoucht en ik duik op tijd mijn bed in.
Gelijk heb je coetje ik lig er ook al in. Maar ik lig te lezen heb even gekeken op t.v .maar er is weinig wat mij interesseerd.
Al die reallity programmas vind ik zo totaal niks.heb liever n mooi boek.
En man kijkt altijd Discovery en auto programmas.kan hij rustig kijken en ik met n mooi boek in bed.👍
Morgen is er weer n dag.smiddags de kapper waar mij veel te veel tijd in gaat zitten.zal blij zijn dat het hele programma klaar is morgen.tot ik over n week of zeven weer moet.
Fijne avond voorstraks lekker slapen💤
Wij aten verse worteltjes puree en n stukje vis .erg lekker.

coetje vervelend dat het niet opschiet met jou. :hug:

We hebben in ieder geval n nieuwe Paus . Paus Leo de veertiende .
Coetje wat rot dat je weer veel last had vandaag :hug:
Chris gelijk heb je dat je liever leest s avonds, tv vind ik ook niks aan.
Tja de nieuwe paus. Wat zal ik er eens van zeggen.. ik weet niks van de beste man maar het feit dat het een amerikaan is vind ik niks, zo heeft Amerika nog meer macht in de wereld en of we dat nou moeten willen in de huidige situatie.. ik denk het niet.

Ik heb vandaag ook niet veel te vertellen, vanmorgen aquagym gehad en vanmiddag ook op bed gelegen. Morgen een drukke dag,ik moet smorgens naar de fysio om te sporten en naar de neuroloog, smiddags naar de orthopeed en daarna komt de tandarts nog voor Hanna.
Goedemorgen .dan heb je genoeg te doen vandaag Liz.
Helpt aquagym jou?
Ben net wakker nog niet uit bed.maar dat ga ik zo doen.ontbijten opruimen.

Ik zei het zelfde tegen mijn man Liz nog n Amerikaan aan de macht in het Vaticaan.
Misschien kan hij Trump nog op het rechte pad brengen.die zal ergin zijn nopjes zijn dat het nAmerikaan is met zijn Amerika first🤣
Fijne dag 🍀
Goedemiddag,vandaag met jongste naar de kinderarts geweest,er wordt een uitgbreid bloedonderzoek gedaan,hij krijgt een bloeddrukmeter voor een paar dagen en een vervolgafspraak bij de cardioloog omdat hij van 2 kanten erfelijk belast is.

Liz,hoe bevalt dat aquagym? Word sinds kort hier in de buurt gegeven,miss is het wel iets voor mij.

Ik ben een beetje in de tuin aan het rommelen.
Mij bevalt de aquagym heel goed, ik mis het echt als het uitvalt zowel qua pijn als de contacten. Voor mij is de aquagym echt de Highlight van de week omdat dat het enige moment in de week is dat ik contact heb irl met dames van enigszins dezelfde leeftijd :-$ op stal ben ik doordeweeks zo goed als altijd alleen, alleen in de weekenden zie ik nog es iemand daar en dan nog niet altijd.
Fijn dat het bevalt Liz en dan ook nog de contacten erbij👍
Vandaag bij de kapper geweest. Zit volgens mij wel weer goed.
Normaal kom ik van de kapper en doe ik mijn haar n beetje restylen.maar ik had vandaag weinig zin. Zit n beetje met mij zelf in de knoop.
Gegeten hebben we eigengemaakte patat met n duitse Bratwurst.met mayo en curry
En appelmoes.
Fijne avond 🌹
Goedemorgen,

Wat fijn dat je er met plezier heengaat en er ook nog iets aan hebt Liz!
Als ik bij je in de buurt woonde ging ik gezellig mee🥰

Chris,fijn dat je haar weer goed zit!

Vandaag viert oudste haar verjaardag hier,het is lekker weer dus we kunnen buiten zitten.Zometeen alleen nog taart ophalen.
Goedemiddag.gefeliciteerd coetje met je dochter.🌹
Warme krokante paratha brood met gesmolten kaas. Nom nom nom
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Gefeliciteerd coetje met je dochter! Veel plezier vandaag, lekker genieten van het mooie weer :heart:
Chris wat vervelend dat je wat met jezelf in de knoop zit momenteel :hug:
Wel fijn dat je de kapper weer even hebt gehad voorlopig.
Gisteren was hier een shitdag, alles zat tegen. Werd zowel bij de artsen als thuis alleen maar tegen gewerkt en had gezeur :-|
We moesten ook heel lang wachten op de DA die het roesje moest geven, de tandarts was wel op tijd en die had al snel gezien dat er wat haken zaten aan Hanna's kiezen en bij het paard van mijn stalvriendin moest er een wolfstand uit.
Doordat ik zolang moest wachten had ik zoveel pijn dat ik letterlijk de tranen in mijn ogen had, stalvriendin heeft Hanna dan ook begeleid bij het roesje want ik kon dat niet door de pijn :-( het was geen fijne dag dus gisteren.

Vanmorgen om 8.30 stond vriend al voor de deur, die was ter oren gekomen dat het morgen moederdag is dus moesten we als minute naar het tuincentrum om bloempjes uit te zoeken. Die heb ik nu in de bakken gedaan, zo nog Lasagne eten en dan naar stal. Vanavond gaan we samen eten bij een nieuw schnitzelrestaurant een dorp verderop, kijken of dat wat is of niet.
Gefeliciteerd met oudste Coetje. Jullie hebben er lekker weer bij.

Wat naar dat je gisteren zo'n nare dag had Lize. Veel plezier vanavond bij het nieuwe restaurant.

Chris :hug:

Ik ben gisteren teruggekomen van vakantie. Heerlijk relaxed weekje in de zon. Toch fijn om weer thuis te zijn. Vandaag wat wasjes gedraaid en boodschappen gedaan. Man had het hele huis al schoon gemaakt. Dat is nog eens prettig thuiskomen :P
Hoi Fladderak is alweer terug.Had ik nog niet verwacht.
Was man niet mee op vakantie Fladderak.

Wij hebben vanmiddag n stukje gelopen kwamen toevallig bij n braderie terecht .even over heen gelopen. Niks gekocht alleen bij de winkel geweest om kip te kopen maar toen moesten we natuurlijk zo snel mogelijk naar huis.anders loopt de kip van zelf de auto uit 😅
Nee Chris ik was een weekje met een vriendin weg. En dan is een week lang genoeg.
Man mag eind juni weer mee :P Dan gaan we zoals altijd 4 weken naar Italië. Dat is toch wel mijn favoriet vakantieland.

Heb geen zin in koken dus net wat eten besteld. Nu eerst nog een drankje met man.
Is ook heerlijk n weekje met n vriendin.nu weer lekker thuis in n opgeruimd huis. 👍
Ik vind het ook altijd weer fijn om thuis te komen Fladderak.Wat lekker dat man een schoon huis verzorgd had😁

Liz,wat een shitdag gister voor jou!! Hoe was het restaurant?

Chris,altijd wel gezellig een braderie,beetje neuzen tussen de kraampjes.Het was er vandaag ook mooi weer voor.

De laatste is net weg en alles opgeruimd,het was gezellig maar druk.
We hebben wel heerlijk buiten kunnen zitten.Ik wacht nog even tot de vaatwasser klaar is en dan ga ik naar bed😁
Goedemorgen.
Ach Liz toch wat n vervelende dag gisteren ❤️hoop dat je dag vandaag beter gaat.
coetje n drukke maar gezellige dag achter de rug.
Fladderak is nog aan het na genieten van de vakantie denk ik.
En ik spring zo onder de douche .
Fijne moederdag voor die gene die aan moederdag doet.
Geen moeder .geen schoonmoeder en ben zelf geen moeder .
Ook geen plannen ik zie wel wat de dag brengt ❤️
Chris,allereerst een dikke knuffel voor jou! En ik zie jou als de forummoeder hier op het topic❤️ dus ik wens je toch een fijne moederdag.
Blijven lastige dagen als je je moeder moet missen🙏

Hier zijn jongste en zijn vriendin ontbijt aan het maken,ik zit al lekker buiten.
Straks even naar mijn eigen moeder en einde van de dag komt oudste om samen te eten vanavond.
Lief coetje❤️
We werden net gebeld door de moeder van mijn mans zoon. Zijn ex dus . Vroeg of wij daar kwamen de kinderen komen ook.
Hebben wel vaker contact met haar .ook wel eens kleine ruzietjes maar doorsnee is het contact redelijk.
We kunnen daar fijn achter het huis zitten. We kunnen eten bestellen als het nodig is.we zien het vanmiddag wel.
Ja moeder dag de verjaardag dat zijn toch dagen dat je er meer mee bezig bent.
Wij sloegen ook nooit n moederdag of vaderdag over.
Mijn moeder was er ook heel erg op gesteld .terwijl mijn vader ook blij als wij kwamen altijd zei. Denk er aan jullie moeten niks het is geen verplichting.
Maar dat zei hij met alles hij was altijd bang dat hij ons tot last was.
Onzin natuurlijk. Mijn moeder was anders . Die pakte de telefoon en vroeg kom je nog n keer.Ja hoor maar we zijn even druk 😀
Ik deed haar wekelijk haar haar en dat kon niet overgeslagen worden.deed het met liefde al werd ik boos als ze mij zat te dwingen.
En dan was het ook weer over😂
Goedemorgen,

Heb je een gezellige dag gehad gister Chris?

Ik ben goed verwend en s'avonds zijn we lekker uit eten geweest.
Nu zit ik in de wachtkamer bij de cardioloog.
Hierna langs de slager,oudste is vandaag echt jarig en wil gourmetten,doen we lekker buiten.
Ik heb vaatverwijders en de cardioloog wil een catheterisatie.Ben er even verdrietig van.
coetje wijzigde dit bericht op 12-05-2025 16:52
2.20% gewijzigd
coetje :hug:
Ja het loopt niet lekker bij jou. Hoop op betere tijden .
Ik heb ook pillen om de vaten wijder te maken.het moet allemaal n beetje gesmeerder lopen.
Ik slik pillen genoeg wat dat betreft heb ik mijn eigen risico al gelijk aan het begin van het jaar op.😀
Het is niet anders we leven nog .

Hier gewoon bezig moet nog even iets aan mijn haar doen.
Ook nog n was en wat strijkwerk. Is allemaal geen haastwerk dus n werkdag met tussendoor pauzes.
Fijne dag allen 🍀❤️
Ik neem aan dat je Vaatverwijders hebt gekregen coetje, geen verwijderaars ;-)
Hoe dan ook gewoon shit en hartstikke logisch dus dat je er verdrietig van bent :hug:
Hopelijk kun je vandaag alsnog wel genieten van het mooie weer en de verjaardag van oudste.
Ik heb een ongelofelijk shitweekend gehad, ben zo klaar met heul veel dingen en mensen in mijn omgeving. Bok gewoon allemaal op en hou je kop als je niks nuttigs hebt te zeggen :steam:

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven